Mye alrighte folk opp i nord, så det går seg til neste gang B-T 
Godt å høre gjeldende både vilje, initiativ, deibenk, scansonicene og Heed, detta blir nok bra tell slutt ser du X- cellTakker for vennlige ord Gismo.
Det er såklart trist, men vi har litt dårligere odds enn normalt da min kjære har en genmutasjon som øker hennes risk for blodpropp ganske så drastisk, dette går også over til nye høyder under en graviditet. Men vi er med godt mot og "dreibenken" skal få kjørt seg videre frammover for å få dette til
Scansonicene bøter på mye, de har virkelig løsnet og spiller helt fantastisk. Elektronikken skal også ha sin skryt for å ha vekket noe mer i lydbildet.
W4s preampen vurderer jeg nå å selge for å kjøpe en Heed pre eller forsterker for å kjøre biamp i framtiden
Heed er et merke som har gått under radaren for mange, meg inkludert.. disse monoblokkene som står her i dag imponerer voldsomt.. "bare" 70w 8ohm... 120w 4ohm... ikke imponerende tall i denne verden.. men de spiller ut fra det jeg klarer å finne ut like godt og med like mye pondus og muskler som alt som tidligere har vært i hus. Det har nok mye med at det er en topologi i dem som er veldi lik rørforsterkere og at watten dermed oppfører seg litt rør.. det er jo meget gode komponenter i dem fra airlink å mundorf.. strømreserver nok også.. så meget morro saker![]()
Godt å høre gjeldende både vilje, initiativ, deibenk, scansonicene og Heed, detta blir nok bra tell slutt ser du X- cellTakker for vennlige ord Gismo.
Det er såklart trist, men vi har litt dårligere odds enn normalt da min kjære har en genmutasjon som øker hennes risk for blodpropp ganske så drastisk, dette går også over til nye høyder under en graviditet. Men vi er med godt mot og "dreibenken" skal få kjørt seg videre frammover for å få dette til
Scansonicene bøter på mye, de har virkelig løsnet og spiller helt fantastisk. Elektronikken skal også ha sin skryt for å ha vekket noe mer i lydbildet.
W4s preampen vurderer jeg nå å selge for å kjøpe en Heed pre eller forsterker for å kjøre biamp i framtiden
Heed er et merke som har gått under radaren for mange, meg inkludert.. disse monoblokkene som står her i dag imponerer voldsomt.. "bare" 70w 8ohm... 120w 4ohm... ikke imponerende tall i denne verden.. men de spiller ut fra det jeg klarer å finne ut like godt og med like mye pondus og muskler som alt som tidligere har vært i hus. Det har nok mye med at det er en topologi i dem som er veldi lik rørforsterkere og at watten dermed oppfører seg litt rør.. det er jo meget gode komponenter i dem fra airlink å mundorf.. strømreserver nok også.. så meget morro saker![]()
Heed pre hadde sikkert itte vært dumi, folk sier jo at Heed er noe av det nærmeste man kommer rør, uten rør
Kos deg kjære venn!
gismo
Ja finnes noen trivelige her oppe ogsåMye alrighte folk opp i nord, så det går seg til neste gang B-T![]()
Hva med å beholde Heed blokkene å gå for denne som pre da?Godt å høre gjeldende både vilje, initiativ, deibenk, scansonicene og Heed, detta blir nok bra tell slutt ser du X- cellTakker for vennlige ord Gismo.
Heed pre hadde sikkert itte vært dumi, folk sier jo at Heed er noe av det nærmeste man kommer rør, uten rør
Kos deg kjære venn!
gismo
Ja de sies jo mye om heed og rør i samme pust, så skal vest være noe der.
Misstenker også at det er derfor scansonicene har ramlet til sin rett.. de gjør det vis godt med rørforsterkere som ikke nødvendigvis er så sterke, vis man skal tro konstruktøren selv
Ser ut som w4s kansje får seg ny eier nå.. så da vil det nok bli en Heed obelisk SI3 som kommer inn.. integrert forsterker, da har man nlen extra watt på lur vis det blir høytalere som kan biampesscansonic vil nok måtte vike til slutt uansett da vi satser videre med unge
![]()
Nei, noe er det.. disse blåser jo vannet av de fleste i USA på demoer... avshowreports er jo sykt imponert blandt annet... til 3600$ var det så mye lyd å så bra som han aldri hadde hørt..Synd med utstyr som ikke har navnet og utseende med seglåter bra men selger ikke
O
Risky business. .Kan sikkert stackes![]()
Tja, de har ikke så mye spennende saker.. kansje proac, pmc eller kef da... b&w...Hva med ATC?? Kan jo være bra på Heed det.