Er det noen som har prøvd Wired4sound på klipsch?Har en Primare 30.2 som driver rf5,men kunne tenke meg og prøv noe nytt.
Hvordan trur du den låter iforhold til Primare 30.2?Bruker en st1000 selv. Er lite som skal minne om at den er steril. Låter faktisk på den varme siden den, og med kanskje litt ekstra i mellombassen. Den er i vertfall ikke skarp på Klipsch B3.
ååh.. bra!Bruker en st1000 selv. Er lite som skal minne om at den er steril. Låter faktisk på den varme siden den, og med kanskje litt ekstra i mellombassen. Den er i vertfall ikke skarp på Klipsch B3.
uten at jeg vet blir det vel sterilt ?
Sånn utfra hva jeg har lest om den.
Joda, bruker 2 W4S ST-500 MkII på mine RP-280F og det låter helt fortreffelig. Sterilt er i hvertfall ikke et ord jeg vil bruke til å beskrive lyden som kommer ut av Klipsch sammen med W4S. Gikk fra 2 Parasound A21 og var egentlig på vei over til McIntosh forsterkere, men hadde lyst til å prøve klasse D først, og det ser ut til å bli et lengre opphold sammen med dem. Har for tiden ingen planer om å bytte dem ut. Lyden vil jeg beskriver som nøytral med liten sødme.Er det noen som har prøvd Wired4sound på klipsch?Har en Primare 30.2 som driver rf5,men kunne tenke meg og prøv noe nytt.
uten at jeg vet blir det vel sterilt ?
Sånn utfra hva jeg har lest om den.
Wyred4Sound sammenlignes ofte med rørutstyr, så hvis det låter sterilt så er det neppe forsterkeren sin skyld. Da jeg hadde DAC2/SX-1000 låt det alt annet en sterilt og kaldt på mine Gallo Ref 3
Den har bedre basskontrollHvordan låter det? primaren er en habil sak, som jeg har eid i mange år. Hvilken forforsterker bruker du?