Wilson Benesch The Circle

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laban MK3

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2016
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    1.497
    Sted
    Plankebyen
    Torget vurderinger
    2
    Wilson Benesch The Circle så er det noe som kalles The full circle er det noe blanding av begreper heller er full circle en nyere oppgradert utgave ?

    Mvh
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    The Circle = drivverk + ACT.5 arm

    The Full Circle = drivverk + ACT.5 arm + The Ply pickup.

    Begge alternativene lages ikke lenger, og er erstattet av The Circle 25th Anniversary, eller bare The Circle 25, som er dobbelt så dyr.

    Er du på jakt?
     

    Laban MK3

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2016
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    1.497
    Sted
    Plankebyen
    Torget vurderinger
    2
    The Circle = drivverk + ACT.5 arm

    The Full Circle = drivverk + ACT.5 arm + The Ply pickup.

    Begge alternativene lages ikke lenger, og er erstattet av The Circle 25th Anniversary, eller bare The Circle 25, som er dobbelt så dyr.

    Er du på jakt?
    Er et eller annet mystifistisk som trigger nysgjerrigheten :D
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Nei, men armen er lett og uhyre stiv, en konsekvens av karbonmaterialet og den unike koniske formen - altså ikke bare en pinne. Den er nok stjernen, rosinen i pølsa, i The Circle.

    Google er din venn.
     
    Sist redigert:

    Laban MK3

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2016
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    1.497
    Sted
    Plankebyen
    Torget vurderinger
    2
    Nei, men armen er lett og uhyre stiv, en konsekvens av karbonmaterialet og den unike koniske formen - altså ikke bare en pinne. Den er nok stjernen, rosinen i pølsa, i The Circle.

    Google er din venn.
    9 g effektiv blir omtalt som act 0.5 .
    Men kommer jeg ikke over 2 gram stifttrykk ? ACT 0.5 & ACT TWO TONEARM CARTRIDGE RANGE 5g - 16g (assuming a max required tracking force of 2g)
    http://wilson-benesch.com/downloads/manuals/Wilson-Benesch_Analogue_Manual.pdf

    Mvh
     
    Sist redigert:

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Du får anskaffe deg en og modde litt da, vet du! :D

    Selv bruker jeg bare PU som er tilpasset armens naturlige arbeidsområde, ferdig med den saken og langt lettere slik.

    Jeg vet tilfeldigvis om en som vurderer salg av sin fordi han ser etter noe bedre på den andre siden av gjerdet. Du får sende en PM dersom du er genuint interessert i kjøp :)
     

    Laban MK3

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2016
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    1.497
    Sted
    Plankebyen
    Torget vurderinger
    2
    Du får anskaffe deg en og modde litt da, vet du! :D

    Selv bruker jeg bare PU som er tilpasset armens naturlige arbeidsområde, ferdig med den saken og langt lettere slik.

    Jeg vet tilfeldigvis om en som vurderer salg av sin fordi han ser etter noe bedre på den andre siden av gjerdet. Du får sende en PM dersom du er genuint interessert i kjøp :)
    Begynne DIY på den armen er ikke aktuelt , må nok finne meg noe annet rart :)
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.957
    Antall liker
    28.060
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Glimrende spiller, men som nevnes - anser også jeg armen som rosinen i pølsa.
    The Circle er en spiller jeg med glede kunne hatt igjen.

    Var det John Keats som sa det, første gang han smakte maltwhisky; "This is smart stuff!"

    Det er veldig betegnende for hvordan The Circle vil påvirke en ny eier.

    /Morten
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Kun stemme i att WB Circle er en flott spiller, skal vel ikke helt se bort fra att det en dag står en her igjen...heller....som en av flere kandidater den dag det skal handles spiller!!

    mvh
     

    Laban MK3

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2016
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    1.497
    Sted
    Plankebyen
    Torget vurderinger
    2
    ACT 0.5 & ACT TWO TONEARM CARTRIDGE RANGE 5g - 16g (assuming a max required tracking force of 2g)
    Hmm ? arm kan utbalansere pick-up fra 5-16g med max 2 gram som stifttrykk da skulle vel jeg ha noe å gå på hvis huset veier 7gram , skal ikke ha mere en ca 2,4g stifttrykk ?

    Mvh
     

    ymir

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2013
    Innlegg
    5.304
    Antall liker
    4.994
    Torget vurderinger
    2
    Du får anskaffe deg en og modde litt da, vet du! :D

    Selv bruker jeg bare PU som er tilpasset armens naturlige arbeidsområde, ferdig med den saken og langt lettere slik.

    Jeg vet tilfeldigvis om en som vurderer salg av sin fordi han ser etter noe bedre på den andre siden av gjerdet. Du får sende en PM dersom du er genuint interessert i kjøp :)
    Begynne DIY på den armen er ikke aktuelt , må nok finne meg noe annet rart :)

    DIY ;) og Ply er vel en Benz


    DSCN1715 (2).JPG


    DSC_1256.jpg


    DSC_1737.jpg
     

    Laban MK3

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2016
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    1.497
    Sted
    Plankebyen
    Torget vurderinger
    2
    ymir den Benz som sitter på den veier 10,7 g max anbefalt nål trykk ca 1,9 gram har du mere å gå på ? ser ut som act 0.5/act two den armen ?
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    The Gunner
    Men du har vel montert en Nanotube (eller hva den heter)?
    Hva er forskjellen her? Har du andre modifiseringer på din «rigg»?

    Flott spiller.

    Nanotube One Tonearm – Wilson Benesch – Wilson Benesch

    Vis vedlegget 582365
    Sorry, BB, jeg er ingen autoritet på dette. Vet bare at karbon kun er et grunnstoff. Hvordan kjeder, eller nettverk av C-atomer binder seg til hverandre, utgjør forskjellige stoffer, med forskjellige egenskaper og hardhet, selv som de alle er bygd opp av samme grunnstoffet karbon. Vi har feks fulleren 60/"fotballmolekylet", diamant, grafitt, kull osv. En av konstellasjonene er nanotuber av karbon, hvor C-atomer danner tuber, som har svært gode egenskaper mht hardhet/egenvekt og motstand mot vridning. Dette er sk space age shit som ikke er hyllevarematerialer. I tillegg skal vi huske at WB har klart det kunststykket å implementere sine varianter av karbonduker på en slik måte at de får den koniske formen. Dette er visstnok ikke noen enkel oppgave, noe vi ikke ser hos andre produsenter av karbon-armer. WB er altså helt alene og unike på dette.

    Mer info i lenken din, og her:


    I tillegg så har Nanotube One armen en helt annen kabling (Cardas) og andre plugger, seff på et høyere nivå. Også har vi det at den også bruker tungsten/wolfram som motvektstlodd. Dette for å få tyngdepunktet nærmere lageret. Vi har også andre små justeringer/oppgraderinger, som om ikke annet, for å få den til å se "bøsere" ut:rolleyes:

    Ulemper? Det er jo en uni pivot-konstruksjon, så den virker mer "nervøs" for uinnvidde å betjene, samt at den ikke er like brukervennlig hva justeringsmuligheter angår, som mot feks en SME V. Men det er en "set&forget" arm.

    Visst koster den litt penger, men jeg tør å utfordre en hvilken som helst arm, til en hvilken som helst pris, til å være udelt bedre enn den:cool:
     
    Sist redigert:

    ymir

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2013
    Innlegg
    5.304
    Antall liker
    4.994
    Torget vurderinger
    2
    ymir den Benz som sitter på den veier 10,7 g max anbefalt nål trykk ca 1,9 gram har du mere å gå på ? ser ut som act 0.5/act two den armen ?

    act 0.5.

    Har hatt den slik i mange år.Det går også uten bly rundt loddet mener jeg å huske.
    Det også noen som legger litt vekt i de to rørene på loddet
    for å få loddet nærmere lagringspunktet.


    IMG_20200430_152025.jpg


    IMG_20200430_152302 (2).jpg
     

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.909
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Ok, forventet ikke noen store utredninger om techen her.
    Bare en kjapp oppsummering på hvor langt opp lydmessig Nano ligger foran ACT 0,5 armen som også ser spennende ut, og heller ikke helt ulik ved første øyekast. Jeg driver jo som kjent mer i kategorien «vintage» og "hold ladys".
    Men mann som jeg er synes jeg både WB, og armene Ser rimelig sexy ut. :D
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Hehehe.
    Oppdaterte innlegget mitt over, som du (kanskje) ikke har fått med deg. Flere ulikheter mellom ACT.5 og Nanotube One, altså.

    Kan vel redigere det inn her også:

    I tillegg så har Nanotube One armen en helt annen kabling (Cardas) og andre plugger, seff på et høyere nivå. Også har vi det at den også bruker tungsten/wolfram som motvektstlodd. Dette for å få tyngdepunktet nærmere lageret. Vi har også andre små justeringer/oppgraderinger, som om ikke annet, for å få den til å se "bøsere" ut

    Ulemper? Det er jo en uni pivot-konstruksjon, så den virker mer "nervøs" for uinnvidde å betjene, samt at den ikke er like brukervennlig hva justeringsmuligheter angår, som mot feks en SME V. Men det er en "set&forget" arm.

    Visst koster den litt penger, men jeg tør å utfordre en hvilken som helst arm, til en hvilken som helst pris, til å være udelt bedre enn den
     

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.909
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Hehehe.
    Oppdaterte innlegget mitt over, som du (kanskje) ikke har fått med deg. Flere ulikheter mellom ACT.5 og Nanotube One, altså.

    Kan vel redigere det inn her også:

    I tillegg så har Nanotube One armen en helt annen kabling (Cardas) og andre plugger, seff på et høyere nivå. Også har vi det at den også bruker tungsten/wolfram som motvektstlodd. Dette for å få tyngdepunktet nærmere lageret. Vi har også andre små justeringer/oppgraderinger, som om ikke annet, for å få den til å se "bøsere" ut

    Ulemper? Det er jo en uni pivot-konstruksjon, så den virker mer "nervøs" for uinnvidde å betjene, samt at den ikke er like brukervennlig hva justeringsmuligheter angår, som mot feks en SME V. Men det er en "set&forget" arm.

    Visst koster den litt penger, men jeg tør å utfordre en hvilken som helst arm, til en hvilken som helst pris, til å være udelt bedre enn den
    Så det nå. Takk ;)
     

    Laban MK3

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2016
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    1.497
    Sted
    Plankebyen
    Torget vurderinger
    2
    Henger / balanserer arm oppheng på kuler i toppen derav et pivot design ?

    Mvh
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Det tok jammen meg kortere tid å bli WB Circle eier igjen enn jeg hadde planlagt, riktignok litt ner i hierarkiet denne gangen til Circle/act 0.5 vs Circle/ Nanotube forrige gang, men dette skal vel gi go lyd så det holder en stund! .... så nå var det det med pu da :)

    Vis vedlegget 582376

    mvh
     

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.909
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Det tok jammen meg kortere tid å bli WB Circle eier igjen enn jeg hadde planlagt, riktignok litt ner i hierarkiet denne gangen til Circle/act 0.5 vs Circle/ Nanotube forrige gang, men dette skal vel gi go lyd så det holder en stund! .... så nå var det det med pu da :)

    Vis vedlegget 582376

    mvh
    Grattis!
    Det gikk kjapt :cool:
     

    Laban MK3

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2016
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    1.497
    Sted
    Plankebyen
    Torget vurderinger
    2
    Det tok jammen meg kortere tid å bli WB Circle eier igjen enn jeg hadde planlagt, riktignok litt ner i hierarkiet denne gangen til Circle/act 0.5 vs Circle/ Nanotube forrige gang, men dette skal vel gi go lyd så det holder en stund! .... så nå var det det med pu da :)

    Vis vedlegget 582376

    mvh
    Gratulerer var det du som kjøpte den som lå på finn.no ? det fanden meg andre gang jeg grubler når en slik spiller dukker opp til salgs .

    Mvh
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Henger / balanserer arm oppheng på kuler i toppen derav et pivot design ?

    Mvh

    Logg deg inn på Wilson-Benesch.com gå inn på analouge sidene, der finner du en 3D oppbygging av armen (act 25 & Nano) ;)

    mvh
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Henger / balanserer arm oppheng på kuler i toppen derav et pivot design ?

    Mvh
    Nja, det er ikke helt uni pivot (beklager at jeg forledet dere til å tro dette). Les mer om dette på hjemmesiden deres.
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Det tok jammen meg kortere tid å bli WB Circle eier igjen enn jeg hadde planlagt, riktignok litt ner i hierarkiet denne gangen til Circle/act 0.5 vs Circle/ Nanotube forrige gang, men dette skal vel gi go lyd så det holder en stund! .... så nå var det det med pu da :)

    Vis vedlegget 582376

    mvh
    Gratulerer var det du som kjøpte den som lå på finn.no ? det fanden meg andre gang jeg grubler når en slik spiller dukker opp til salgs .

    Mvh
    Det var nok det, prisen var rett og slett for go å la passere! :) og når en hyggelig telefonsamtale avklarte historikk og tilstand var avgjørelsen tatt! Spilleren er betalt og hentes til uka når jeg er oppe igjen på jobb!

    mvh
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Det tok jammen meg kortere tid å bli WB Circle eier igjen enn jeg hadde planlagt, riktignok litt ner i hierarkiet denne gangen til Circle/act 0.5 vs Circle/ Nanotube forrige gang, men dette skal vel gi go lyd så det holder en stund! .... så nå var det det med pu da :)

    Vis vedlegget 582376

    mvh
    Grattis!
    Det gikk kjapt :cool:
    Hehe...det gjorde visst det...men jeg hentet hjem også mitt tredje par Wilson Benesch høyttaler i januar, så jeg er vel litt husvenn av WB...om jeg kan uttrykke det slik! ..så gjensynsgleden ble for stor da den dukket opp :D

    mvh
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Det tok jammen meg kortere tid å bli WB Circle eier igjen enn jeg hadde planlagt, riktignok litt ner i hierarkiet denne gangen til Circle/act 0.5 vs Circle/ Nanotube forrige gang, men dette skal vel gi go lyd så det holder en stund! .... så nå var det det med pu da :)

    Vis vedlegget 582376

    mvh
    Gratulerer var det du som kjøpte den som lå på finn.no ? det fanden meg andre gang jeg grubler når en slik spiller dukker opp til salgs .

    Mvh
    Det var nok det, prisen var rett og slett for go å la passere! :) og når en hyggelig telefonsamtale avklarte historikk og tilstand var avgjørelsen tatt! Spilleren er betalt og hentes til uka når jeg er oppe igjen på jobb!

    mvh
    Grattis, musicus.

    Prisen er helt latterlig for den kvaliteten. Men, men, markedet bestemmer. Folk glemmer kjapt og løper etter the flavour of the month, og Rega - ikke noe galt i det, seff. Jeg mener, hva krever folk for en brukt Elac Miracord 90 om dagen, feks, eller hva får man for 10-13k?

    Vel, det vil jo bare gagne de som vet om WB.
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Det tok jammen meg kortere tid å bli WB Circle eier igjen enn jeg hadde planlagt, riktignok litt ner i hierarkiet denne gangen til Circle/act 0.5 vs Circle/ Nanotube forrige gang, men dette skal vel gi go lyd så det holder en stund! .... så nå var det det med pu da :)

    Vis vedlegget 582376

    mvh
    Gratulerer var det du som kjøpte den som lå på finn.no ? det fanden meg andre gang jeg grubler når en slik spiller dukker opp til salgs .

    Mvh
    Det var nok det, prisen var rett og slett for go å la passere! :) og når en hyggelig telefonsamtale avklarte historikk og tilstand var avgjørelsen tatt! Spilleren er betalt og hentes til uka når jeg er oppe igjen på jobb!

    mvh
    Grattis, musicus.

    Prisen er helt latterlig for den kvaliteten. Men, men, markedet bestemmer. Folk glemmer kjapt og løper etter the flavour of the month, og Rega - ikke noe galt i det, seff. Jeg mener, hva krever folk for en brukt Elac Miracord 90 om dagen, feks, eller hva får man for 10-13k?

    Vel, det vil jo bare gagne de som vet om WB.
    Takker! jo WB er nok litt underdog, mildt uttrykt, og de har vel dessverre ikke fått den oppmerksomheten de har fortjent under de 20 årene jeg har kjent til merket!
    Men uten å kaste skygge på Rega så er det liksom noe annet dette ja! :cool:

    mvh
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Det var nok det, prisen var rett og slett for go å la passere! :) og når en hyggelig telefonsamtale avklarte historikk og tilstand var avgjørelsen tatt! Spilleren er betalt og hentes til uka når jeg er oppe igjen på jobb!

    mvh
    Grattis, musicus.

    Prisen er helt latterlig for den kvaliteten. Men, men, markedet bestemmer. Folk glemmer kjapt og løper etter the flavour of the month, og Rega - ikke noe galt i det, seff. Jeg mener, hva krever folk for en brukt Elac Miracord 90 om dagen, feks, eller hva får man for 10-13k?

    Vel, det vil jo bare gagne de som vet om WB.
    Takker! jo WB er nok litt underdog, mildt uttrykt, og de har vel dessverre ikke fått den oppmerksomheten de har fortjent under de 20 årene jeg har kjent til merket!
    Men uten å kaste skygge på Rega så er det liksom noe annet dette ja! :cool:

    mvh
    WB er ikke store i Norge, nei, som forøvrig er som en landsby å regne hva befolkningantall angår, så WB klarer seg nok. Men det skyldes vel så mye de forskjellige folka som har hatt agenturet på merket her til lands gjennom årene. Slett arbeid har det vært!
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Hekt på en PU fra Lyra, feks Delos og lev lykkelig alle dine dager;)
    (Utelukker seff ikke at andre kan også fungere flott).
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Hekt på en PU fra Lyra, feks Delos og lev lykkelig alle dine dager;)
    (Utelukker seff ikke at andre kan også fungere flott).
    Har ikke hört den komboen, men tanken har streifet meg, just nu er det litt spaning på Dynavector, Hana ML & Benz Micro, satser ikke på att vinylen skal väre primär kilden i förste omgang!

    mvh
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Hekt på en PU fra Lyra, feks Delos og lev lykkelig alle dine dager;)
    (Utelukker seff ikke at andre kan også fungere flott).
    Har ikke hört den komboen, men tanken har streifet meg, just nu er det litt spaning på Dynavector, Hana ML & Benz Micro, satser ikke på att vinylen skal väre primär kilden i förste omgang!

    mvh
    Vel, som du ser, så bruker jeg Delos. Du er seff velkommen hit å høre en gang. Men jeg kan garantere suksess. Nesten:cool:

    Med en Delos, så bykser vinylriggen din opp i anseelse, og vel så det!
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Hekt på en PU fra Lyra, feks Delos og lev lykkelig alle dine dager;)
    (Utelukker seff ikke at andre kan også fungere flott).
    Har ikke hört den komboen, men tanken har streifet meg, just nu er det litt spaning på Dynavector, Hana ML & Benz Micro, satser ikke på att vinylen skal väre primär kilden i förste omgang!

    mvh
    Vel, som du ser, så bruker jeg Delos. Du er seff velkommen hit å høre en gang. Men jeg kan garantere suksess. Nesten:cool:

    Med en Delos, så bykser vinylriggen din opp i anseelse, og vel så det!

    Takker igjen for tips og invitasjon, det hadde värt interessant å få med seg hva en Lyra bidrar med i oppsettet! Plutselig en dag!

    mvh
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.957
    Antall liker
    28.060
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Takker igjen for tips og invitasjon, det hadde värt interessant å få med seg hva en Lyra bidrar med i oppsettet! Plutselig en dag!

    mvh
    Kjører selv en Lyra i min WB ACT Two, det er virkelig en god match. Men mye annet spiller bra, liten masse i armen, så hvilkensomhelst
    høykompliant PU med "normalvekt" bør fungere godt.

    Vennlig hilsen

    Morten
     

    lille hiawata

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2008
    Innlegg
    4.336
    Antall liker
    2.570
    Sted
    Harstad
    Torget vurderinger
    1
    Har ikke fulgt med i timen var det noen av dere gutta som stakk av med den seneste Circle spilleren til salgs?
     

    Laban MK3

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2016
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    1.497
    Sted
    Plankebyen
    Torget vurderinger
    2
    Henger / balanserer arm oppheng på kuler i toppen derav et pivot design ?

    Mvh

    Logg deg inn på Wilson-Benesch.com gå inn på analouge sidene, der finner du en 3D oppbygging av armen (act 25 & Nano) ;)

    mvh
    Der var den takk :)

    Vis vedlegget 582386
    Men siden den henger på kuler i toppen hvordan utbalanseres den armen forskjellige pickuper vil jo gi masse forskyvning ?
    Kan den være selvopprettende da arm lodd har et lavt tyngdepunkt ?
    Eller er det slik at lodd vris slik at tyngdepunktet forflyttet seg ?

    Mvh
     
    Sist redigert:
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Takker igjen for tips og invitasjon, det hadde värt interessant å få med seg hva en Lyra bidrar med i oppsettet! Plutselig en dag!

    mvh
    Kjører selv en Lyra i min WB ACT Two, det er virkelig en god match. Men mye annet spiller bra, liten masse i armen, så hvilkensomhelst
    høykompliant PU med "normalvekt" bør fungere godt.

    Vennlig hilsen

    Morten
    Takker for innspill Morten, det funderes og vurderes her :)

    mvh
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn