Ble drit kult,men må si meg helt enig i det jeg selv sa i sta,få noe lys BAK den veggen 

O
O
Rommet kledde den mac’nFikk hengt opp noen bilder og fyrt opp anlegget igjen. Patti Smith. CD'en Twelve er en bankers med masse bra cover låter. Jimi Hendrix's are you experienced og Nirvana's smells like teen spirit er blandt de beste.
Q : Låter det mye bedre nå ?
A : Nei
Vis vedlegget 471101
Men godkjent.
La meg omformulere: Hvordan fungerer det? Blir det støy av ubrukte innganger?Eliminere eventuell støy.Hva er hensikten med å kortslutte inngangene?Med,ellers er de bare støvkapper
O
Det kommer helt ann på resten av kildene dine,Riaa som ikke er i bruk på en Integrert forsterker er greit og blende.La meg omformulere: Hvordan fungerer det? Blir det støy av ubrukte innganger?Eliminere eventuell støy.Hva er hensikten med å kortslutte inngangene?Med,ellers er de bare støvkapper
O
Vill jo tro du kan bruke det meste når det er til slikt brukNoen som vet hva jeg må sjekke ved bytte til uorginal diskant i høyttalere ?
Er snakk om å kjøpe billige rep objekt høyttalere som skal brukes ute i grillsesongen og i garasjen når det jobbes der etc. Altså så langt fra highend og store krav man kan komme![]()
Orginale diskanter er ikke å få tak i så langt jeg har funnet ut. Tenkte å evt kjøpe ett par hos Dynabel. Er det kun ohm jeg må tenke på skal matche eller noe mer ?
Stor fare for at det gjør det,WhipDa bestiller jeg ett par midt på treet med samme ohmRegner med det blir lyd vertfall.