Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    34.813
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Bra verden er i vater igjen, men det er jo dette som er periferien. Til og med Tønnes på urbane Brattholmen har gnagere i hagen. Det er bare å lene seg tilbake og være glad de ikke har bjeller på lengre. Det kan være nokså irriterende. I dag har de gps rundt halsen Og bonden har kontroll på en app.

Om de pensjonerte mangler sysler kan jeg by på formiddagskaffe i disse tider. Ferie og nesten helt alene hjemme.

mvh Atle
    Neineinei, ikke gnagere. Jeg har naboens drøvtyggere i hagen.

Stor forskjell, gnager -> 1 mage. drøvtygger -> 4 mager. Ta det fra en som vet det!

Mvh

MFA

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.09.2007
    Antall liker
    2.805
    Torget vurderinger
    1
    Neineinei, ikke gnagere. Jeg har naboens drøvtyggere i hagen.

Stor forskjell, gnager -> 1 mage. drøvtygger -> 4 mager. Ta det fra en som vet det!

Mvh
    Jeg vet, du vet, men vet rampen fra Fana? Er du hjemme i disse dager Tønnes? her er det geiter til høyre og sau til venstre for veien. Fint om vi kunne tatt en kopp kaffe en dag.

mvh Atle

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    34.813
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Jeg vet, du vet, men vet rampen fra Fana? Er du hjemme i disse dager Tønnes? her er det geiter til høyre og sau til venstre for veien. Fint om vi kunne tatt en kopp kaffe en dag.

mvh Atle
    Jada, er hjemme igjen etter en hektisk reise - juni.

Og jeg har tenkt å klore meg fast her i tkr Towers resten av sommeren! (y)

Mvh

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    92.627
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Har evig nok med å telle de rundt 30 geitene om jeg ikke også skulle bry hodet med å multiplisere med mager 😄

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    92.627
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    I påvente av den vestlandske sommer har vi i dag gått til ytterligheter. Trekket er tatt av grillen for første gang i år (kullgrill, noe annet skulle tatt seg ut), og for å løfte temperaturen har vi blandet oss en Don Jose (med raust med Mezcal). Kjenner allerede et snev av sommeren de nyter øst for folkeskikken 😆

IMG_2563.jpeg

MEN, ikke alt er hunky-dory for tiden. Jeg er mer enn gjennomsnittlig interessert i fotball, men er for lenge siden mer enn drittlei alle idiothistoriene og uvesentlighetene såkalte journalister og forståsegpåere gnager om fra VM. Makan! Noen vil selvfølgelige hevde at jeg ikke trenger å lese greiene, men det er umulig å følge med på aviser og nyheter uten å bli utsatt for denne uinteressante dritten. Jeg har utrolig nok for lenge siden begynt å savne sommerens sedvanlige agurknyheter. Håper selvfølgelig at lørdagens kamp roes inn, men hvis de taper slipper jeg alt fjaset som rapporteres i media. Ingenting er så galt at det ikke er godt for noe 😡😃

IMG_1771.jpeg

Litt Ribera Del Duero får heldigvis alltid pulsen ned. Planen er egentlig en tur østover neste uke med blant annet et par netter på Ramme Fjordhotel, men hvis sommeren nå kommer tassende her vestpå………..må jeg ta meg et nytt glass rødvin og tenke over saken en gang til 😊

gismo

Finnskogen❤️
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    46.095
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    22
    Det går litt mot sur gretten gubbe skjønner je Tom😎😅
    Bære vent tell du blir like gammal som mæ du….. da glir det over att😉🤣
    Nyt sommeren, rødvinen og grillen🙏🏻☀🍷

gismo

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    92.627
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Det går litt mot sur gretten gubbe skjønner je Tom😎😅
    Bære vent tell du blir like gammal som mæ du….. da glir det over att😉🤣
    Nyt sommeren, rødvinen og grillen🙏🏻☀🍷

gismo
    Skjønner du mener det så sterkt at du må gjenta det du skrev på FB 😄 Da kan ikke jeg være dårligere; Pøh, blid som en lerke jeg…….bare jeg slipper alt fjaset mellom kampene til Norge! 😊 Grilling med tilhørende rødvin på en lille-lørdag skader heller ikke på humøret 🥰

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn