Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Jamakr

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Antall liker
    2.562
    Noen ganger er man på feil sted i livet.. Vanligvis bare i overført betydning..
    Mvk
    20260522_101842.jpg

duc999

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2007
    Antall liker
    6.764
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    4
    Etter en omgang med min tidlig ungdoms favorittband, Uriah Heep, det nærmeste jeg kommer prog, må stemningen løftes et hakk på loftet. Da er jeg like forutsigbar som @Dolbytor. Det må bare bli det beste norske albumet gjennom tidene! Den ultimate hverdagspoesi, de feteste låtene, meget god lydkvalitet og attpåtil på verdens nydeligste dialekt. Det kan jo ikkje bli bedre då 🥰

Vis vedlegget 1200092
    Har du flere av denne? Skulle hatt den i bunken min
    Var musikken i bilen på en guttetur til Danmark for noen år siden🙂

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    91.561
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Noen ganger er man på feil sted i livet.. Vanligvis bare i overført betydning..
    Mvk Vis vedlegget 1200661
    Rart det der! Vanligvis når det kommer noen østfra pleier det å bli pent vær i Bergen, og de skjønner ikke de der greiene med at det regner så mye her. Du er vel å betrakte som reserve-trønder, noe som kanskje forklarer dagens drittvær 😆

Jamakr

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Antall liker
    2.562
    Rart det der! Vanligvis når det kommer noen østfra pleier det å bli pent vær i Bergen, og de skjønner ikke de der greiene med at det regner så mye her. Du er vel å betrakte som reserve-trønder, noe som kanskje forklarer dagens drittvær 😆
    Du vet jeg er beskjeden blyg og tilbakeholden - og da går nok mine tanker mer i retning av en god kombinasjon av det beste fra flere områder.
    Mvh

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    91.561
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Den sleipe innehaveren av Foldnes Ø&B er for en gangs skyld særdeles fornøyd med meg. Jeg har fått oppdatert alle annonsene mine med en masse plater og attpåtil laget en samleannonse på Torget.

Foldnes Ø&B er som kjent et eksklusivt konsern, ulikt andre bakgårdssjapper, så det er nok ikke tilfeldig at annonsen vår havnet ved siden av annonsen for salg av Kondo Kagura.

IMG_2393.jpeg

Nå er det bare å lene seg tilbake og vente utålmodig på økonomisk verdensherredømme.

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    31.109
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Hadde håpet på å få låne en RIAA hos Audevo for å ekskludere min egen som synderen, men de hadde dessverre ingen tilgjengelig.
    Dette blir jo bare symptom-detektering.
    Like dumt som å medisinere seg med alkoholfri øl eller vin.
    Ignorant OG stedig på samme tid....... Er det et spesiellt norsk fenomen?? 😁
    Ta nå (for helvete) å fix den eneste feilårsken, du har..... nemlig REGA-armkabelen.

Post #3

Samme problem med en P-10

Instruksjon

Før du får gjort dette, blir din Rega ALDRIG "hum free".
    (Folk med 82dB høyttaler følsomhet vil sikkert protestere).

Sist redigert:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    91.561
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Ta nå (for helvete) å fix den eneste feilårsken, du har..... nemlig REGA-armkabelen.

Post #3

Instruksjon

Tøkkje 😱

Mye enklere at du svipper innom Foldnes når du er på sommerfesten til OVK, og i samme slengen tar med deg alle de tomme plateeskene 😆 Jeg holder deg da med skikkelig øl under oppholdet, så du slipper å drikke den billige ølen du vanligvis tyller i deg 😆

nils valla

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.07.2012
    Antall liker
    327

Post #3

Instruksjon

Halvdelen af familien min er norsk, og jeg gir dig ret i nordmenn både er myestædige og ignoranter på samme tid. Og nok årsaken til tyskerne aldrig tok Noreg så raskt de tok Danmark 1940 ;-)

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    31.109
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Så en Bergenser er for stollt til å be om hjelp??
    Er sikker på, at det går 15 på dusinet her på HFS, som klarer dette på unner en ½-time.
    Mye enklere at du svipper innom Foldnes når du er på sommerfesten til OVK, og i samme slengen tar med deg alle de tomme plateeskene 😆
    Har jo fortalt deg, at de blev kastet for lenge siden, da du aldrig kom forbi 🤣 🤣
    den billige ølen du vanligvis tyller i deg 😆
    Vet ikke, hva jeg skal svare/emoji på en slik kommentar...... Lettere å bare gi opp 😂😂

MFA

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.09.2007
    Antall liker
    2.751
    Torget vurderinger
    1
    Så en Bergenser er for stollt til å be om hjelp??
    Er sikker på, at det går 15 på dusinet her på HFS, som klarer dette på unner en ½-time.

Har jo fortalt deg, at de blev kastet for lenge siden, da du aldrig kom forbi 🤣 🤣

Vet ikke, hva jeg skal svare/emoji på en slik kommentar...... Lettere å bare gi opp 😂😂
    Dette er nok et spill for galleriet og en strategi for å selge vinyl. Der finnes da endelig nok analog kompetanse vestpå, tilogmed to av tre i lauget besitter slik kompetanse. Trikset er å få noen til å ville hjelpe og samtidig kjøpe vinyl. Når jeg tenker meg om så har jeg vel både handlet og hjulpet og gjør det gjerne igjen.

Atle

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn