Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    89.271
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Deilig å komme hjem etter en gøyal helg på messe i Sandvika 😊

Tror jeg begynner å bevege meg inn i den kategorien som synes det sosiale er det viktigste på sånne messer. Jeg synes fremdeles det er kjekt å lytte til de beste/dyreste systemene som settes opp i de store rommene, men gidder ikke presse meg frem i varme overfylte små hotellrom for å lytte til de mindre oppsettene.

Synes det var mye som låt veldig bra av de store systemene. Røslige Piega med McIntosh og AC/DC fikk frem rockefoten hos meg. Sonus Faber låt veldig beghagelig og bra (kanskje for snilt i lengden 🤔), McIntosh rommet hadde fått ryddet vekk den pretensiøse musikken de spilte på lørdagen da jeg var innom, så på søndagen var det mer futt og fart, og det spilte så bra som det burde. Jeg liker alltid lyden hos Børresen, bare jeg slipper å høre om Anus-produktene deres og fjasesnakk. Synes det låt knallbra i år også. Hvis jeg skulle velge var det nok Piega jeg likte best.

Vandret litt oppe i de små rommene, men det var få steder jeg gadd å sitte lenge…..med et hederlig unntak. Hamrammr introduserte prototypen på sine nye høyttalere (ikke helt ferdig med delefilteret). Det låt utrolig fett! Det er langt fra usannsynlig at jeg kjøper et par av disse når de lanseres i september. Hadde vært gøyalt å få testet dem ut på loftet (uten at jeg tar sjansen på å selge høyttalerne jeg har idag først). Det er befriende at noen kan levere sånn kvalitet og trøkk til 70K kr, i motsetning til all tenk på et tall prisingen på hifi produkter.

IMG_1891.jpeg

Best in show med raus margin………..det sosiale 🥰

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    89.271
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Når du er litt trøtt og shaky etter en heftig helg, er det et skikkelig drømmescenario å stå i en trafikkert vei med et dekk på felgen 🤬 Heldigvis tok det ikke altfor lang tid før kjøreturen fortsatte…….med Viking bilberging.

IMG_1894.jpeg

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    19.895
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Når du er litt trøtt og shaky etter en heftig helg, er det et skikkelig drømmescenario å stå i en trafikkert vei med et dekk på felgen 🤬 Heldigvis tok det ikke altfor lang tid før kjøreturen fortsatte…….med Viking bilberging.

Vis vedlegget 1187530
    Jasså, du klarte ikke - overraskende nok - å holde det bergenske gapet ditt lukket godt nok og i tide, og ertet på deg krenkelette østlendinger, slik at de herpet bilen din? Det hadde jeg også gjort, forresten!🤭

Godt det gikk bra, da 👍

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    89.271
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Jasså, du klarte ikke - overraskende nok - å holde det bergenske gapet ditt lukket godt nok og i tide, og ertet på deg krenkelette østlendinger, slik at de herpet bilen din? Det hadde jeg også gjort, forresten!🤭

Godt det gikk bra, da 👍
    Dette var venstre forhjul, og det er bare et par uker siden jeg fikk «plugget» en punktering i høyre forhjul. Tror de lettkrenkete pusekattene var så forutseende av det herpet bilen i forkant av messen da de visste hva som kom til å treffe dem 😆

Synd du ikke fikk den skrinne kroppen din forflyttet ut til fiffen i Bærum, men det var litt trekk, så du blåste kanskje vekk på veien 😆

sundkoien

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.01.2007
    Antall liker
    5.878
    Sted
    Kirkenær
    Torget vurderinger
    2
    Med gratis Lexus Relax er det forsovet mindre hassle med Viking enn å skifte hjul på veiskulderen i en trafikkert vei 😊
    Vel, her i rurale strøk må vi eventuelt ha med sovepose for å vente på Viking, så her er det reservehjul som gjelder.
    Dessuten vil vi ikke bli forvekslet med hjelpesløse, gamle tanter som trenger Viking for å komme seg videre etter en punktering... 😉

M

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    89.271
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Vel, her i rurale strøk må vi eventuelt ha med sovepose for å vente på Viking, så her er det reservehjul som gjelder.
    Dessuten vil vi ikke bli forvekslet med hjelpesløse, gamle tanter som trenger Viking for å komme seg videre etter en punktering... 😉

M
    Jeg er såpass trygg på min egen seksualitet at jeg ikke trenger å bytte dekk selv for at jeg skal føle meg som en mann eller at andre skal ta meg for å være kvinne 😊

BeetleBug

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Antall liker
    17.135
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Vandret litt oppe i de små rommene, men det var få steder jeg gadd å sitte lenge…..med et hederlig unntak. Hamrammr introduserte prototypen på sine nye høyttalere (ikke helt ferdig med delefilteret). Det låt utrolig fett! Det er langt fra usannsynlig at jeg kjøper et par av disse når de lanseres i september. Hadde vært gøyalt å få testet dem ut på loftet (uten at jeg tar sjansen på å selge høyttalerne jeg har idag først). Det er befriende at noen kan levere sånn kvalitet og trøkk til 70K kr, i motsetning til all tenk på et tall prisingen på hifi produkter.

Best in show med raus margin………..det sosiale 🥰
    Takk for messerapporten. Vet du hvor mye DSP / Romkorreksjon Hamrammr kjørte på med for å få de nye høyttalerne til å fungere i rommet?

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    89.271
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Takk for messerapporten. Vet du hvor mye DSP / Romkorreksjon Hamrammr kjørte på med for å få de nye høyttalerne til å fungere i rommet?
    Trodde ikke han brukte noe korreksjon, foruten på 15 tommerne da han ikke var helt ferdig med det passive delefilteret, men her er jeg på utrygg grunn.

Elo

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.04.2010
    Antall liker
    467
    Sted
    Innlandet
    Torget vurderinger
    2
    Var de passivt delt (også)? Jeg må si jeg ble overrasket over lyden i det rommet. Men volumet var røslig for mine unge sarte ører.. Allikevel var det ikke stort annet som taklet å dra på såpass, synes jeg.

The Shy

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Antall liker
    21.649
    Sted
    Langesund
    Var de passivt delt (også)? Jeg må si jeg ble overrasket over lyden i det rommet. Men volumet var røslig for mine unge sarte ører.. Allikevel var det ikke stort annet som taklet å dra på såpass, synes jeg.
    Et av få rom som hadde noen enkle akustikktilltak. Spennende høyttaler som klarte seg bra i det trange rommet.

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    15.284
    Altså: - ".... de herpet bilen din? Det hadde jeg også gjort, forresten!🤭"

Lett! Igjen og igjen og igjen... 😝
    Men det du ikke vet er at Karmana ankom med fly og tog til høymessen i Sandvika, og IKKE med bil.
    Så hvordan faen skal noen av oss da ha tuklet med bilen deres som sto på Foldnes.
    Hææææææ, hæ, hæ...pilletukken!

The Shy

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Antall liker
    21.649
    Sted
    Langesund
    Men det du ikke vet er at Karmana ankom med fly og tog til høymessen i Sandvika, og IKKE med bil.
    Så hvordan faen skal noen av oss da ha tuklet med bilen deres som sto på Foldnes.
    Kanskje noe trodde han skulle bruke bilen, og var på oppdrag i forkant. Min bil fikk problemer på vei til messa:LOL:

Sist redigert:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    89.271
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Kanskje noe trodde han skulle bruke bilen, og var på oppdrag i forkant. Min bil fikk problemer på vei til messa:LOL:
    Du har nok også fått de lettkrenkete pusekattene på nakken! Det er en skummel gjeng som har sine tentakler overalt, ikke ulikt de japanske triadene, så du burde umiddelbart få spikket opp en garasje til bilene deres. Her er Pelsdotten satt i alarmberedskap!

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    19.895
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Jøsses, det visste jeg ikke. Litt av en reise, det der!😳🙌

Culpa mea (jeg hamrer meg selv på brystet akkurat nå, med tårer og anger i øyne!😭)! Jeg skulle definitivt ha gjort bedre undersøkelser istedenfor å slenge ut spøk og moro på en tankeløs og ondsinnet måte. Mangt et liv har blitt lagt i ruiner som følger av slikt renkespill, det er sikkert og visst😩

Beklager på det sterkeste, altså. Dessverre kan jeg ikke garantere at slikt ikke skjer igjen 😬🤭

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn