Føler Blåskogens store sønn sendte meg et bilde som summerer det hele opp på en god måte.Huff a meg for en dårlig start de fikk på det nye året caftein
Hverken kald eller varm kuuunn til middag på nyttårsaften. Nei og nei...
Herskapet måtte nøye seg med ytrefilet av semmer sort, og dårlig rødvin med feil årgang
Når man da i tillegg bli nektet å hjelpe til å hjelpe til med middagsforberedelsene på kjøkkenet sammen med din kone
Neiiida, opp på loftet med seg sammen med Pelsdotten. Kan de bli noe verre?
Vist kan det det! Her snakker man over seg om å kvitte seg med sine Nick Cave vinylskiver, samt går til innkjøp av geriatrisk fottøy for lettere å kunne takle holkeføre mm. Så mangler man vist eget gods på fjellet, men det vil ikke kona ha. Hvor skal dette ende?
Fikk de i det minst inn i mellom champagne og rogn inntaket i forgårs, puffet litt på en sigar av adekvat herkomst?
Ønsker dem og deres ualminnelige bedre halvdel et godt nytt år uten besøk av Gamle Erik!
Krysser fingrene for at våre veier krysses et par ganger i året som er under oppseiling mein Freund![]()
Det er likevel å håpe jeg står han av, og på påskemorgen er jeg nok oppe og rocker igjen.
Godt nytt år, tjommi, satser på at vi deler en sigar eller to i 2026