Jepp, den er smartere enn laser måler’nLikevel er høyre øre lenger unna venstre høyttaler og omvendt.Godt hjerne fikser opp avviket
gismo
Jepp, den er smartere enn laser måler’nLikevel er høyre øre lenger unna venstre høyttaler og omvendt.Godt hjerne fikser opp avviket
Yes.. Jim Smith er en nisse på Youtube som leker ekspert.Er det noen faglig begrunnelse på disse avstands faktorene? Eller er det en nisse på YT som leker ekspert? Ikke det at jeg heftet meg. Har målt meg frem til den beste plasseringen. Sevald faktoren![]()
Ikke ta alt så bokstavelig. Samtidig så er ikke lang erfaring og forfatter av en bok nok til at jeg tar alt han sier for god fisk
Tipper det er American Psycho. Der fikk jeg også fasiten på Genesis gåten, hvilken periode er best. Og ser du mønsteret? 1.Mosebok, hva er det på engelsk?Alle bør vite at hvis ikke diskantene har over 280cm mellom seg, er anlegget å betrakte som et mono-oppsett
Om cafteinen ikke er for svimmel av kvikksølv anriket akevitt fra Fedje, og rødvin fra Azorene, så kan han jo ta bilde av sistnevnte flakong og legge ut i sin tråd på HFS slik at allmuen får innsikt i hva demses besudler leveren medHakkje peiling. En av gjestene tok den med![]()
For oss som driver med myfi er det heldigvis kun ens eget gylne snitt som gjelderHadde vært mer interessant å høre hvordan Jim Smiths nummerologi krasjer med Cardas sin fibonacci-fetisj. Finnes bare to av tre mulige utfall av dette. En av dem er på bærtur, eller begge er det, for begge kan ikke ha rett. Gjett hva jeg ville satset på...![]()
Jeg som følger deg i når Genesis var best finner dette naturligvis sterkt foruroligende!Tipper det er American Psycho. Der fikk jeg også fasiten på Genesis gåten, hvilken periode er best. Og ser du mønsteret? 1.Mosebok, hva er det på engelsk?![]()
For ikke å snakke om all kabel-fetisj i deler av Kirkenær……..Så lenge den nedfelte normalen fra toppunktet halverer hypotenusen, er alt såre vel..
Hvis ikke hadde jeg revurdert hele oppsettet!
Er også moro å se alt utstyret som er vaglet opp på altmuligslags dempeføtter, spikes og gummikladder...
Tror vi at det hjelper? Hører vi at det hjelper? Eller har vi det bare litt bedre med oss selv?
M
Det var denne som ble konsumert i går kveld. Ikke fra aller nederste hylle, men vel verd prisen hvis man ikke bare går etter virkningenOm cafteinen ikke er for svimmel av kvikksølv anriket akevitt fra Fedje, og rødvin fra Azorene, så kan han jo ta bilde av sistnevnte flakong og legge ut i sin tråd på HFS slik at allmuen får innsikt i hva demses besudler leveren medmen det blir kanskje for meget arbeid
![]()
Du O sviker, må du brenne i helvete for evig tidJeg som følger deg i når Genesis var best finner dette naturligvis sterkt foruroligende!
Som en motvekt vurderer Foldnes Ø&B som Black Week tilbud, selling shait for one pound
Vis vedlegget 1163623
For å være en sviker må du vel på et eller annet tidspunkt ha likt de gamle utgivelsene til Genesis, og akkurat der har jeg svinestien min gullene ren! Ergo er jeg ikke en svikerDu O sviker, må du brenne i helvete for evig tid![]()
For å være en sviker må du vel på et eller annet tidspunkt ha likt de gamle utgivelsene til Genesis, og akkurat der har jeg svinestien min gullene ren! Ergo er jeg ikke en sviker![]()
Hmmm, skal gi den et forsøk å høre om det er bedre enn pretensiøst mølGod plate det der![]()
Egentlig logisk å bytte plass da jeg bruker Degritteren atskillig ofter enn platespillerenSom lyn fra klar himmel. Nå ser jeg jo hvor Rega henter inspirasjonen. Tenk synergien om du setter spilleren på Lack bordet.Struktur og farge i skjønn forening!
Jeg er en sucker for likes og visste det kom til å drysse inn en fra deg med den platenMFMEB er jo kongeangle station er av nostalgiske grunner drit fet
![]()