Jøss, sier du at hovedhøyttalerne mine sannsynligvis låter bedre enn disse. Nå ble jeg skikkelig satt ut!Små høyttalere/store stativer?
Husk at moroa øker for hver kvadratcentimeter membranareal
M
Du vil vel ha det moro foran tv'n også?Jøss, sier du at hovedhøyttalerne mine sannsynligvis låter bedre enn disse. Nå ble jeg skikkelig satt ut!
Vet du egentlig hva jeg bruker av høyttalere sammen med TVen……..Du vil vel ha det moro foran tv'n også?
Denne greien har du aldri skjønt, Tor. Grunnen til at du innimellom går litt lei i kjelleren, er at du blir vant til og lei når du bare bælmer champagne. Du kjenner ikke lenger sølvskjeen du har oppi aslet. Da er det bare en tings som gjelder…….ut og spise rosiner, og vipps så smaker champagnen like godt når du er tilbake i kjelleren. For min del handler det dessverre bare om musserende og rosiner, men analogien er den sammeLitt usikker på dette drage etter småhøyttaler.Finishen lar jeg være å kommentere.
Eneste sølvet jeg har hatt oppe i aslet er kvikksølv, og det er en stund siden. Drikker sjelden champagne og vil vel tro anlegget låter mer GT eller Tuborg. Om ikke så lenge får vi svar på om det låter sofistikert.Denne greien har du aldri skjønt, Tor. Grunnen til at du innimellom går litt lei i kjelleren, er at du blir vant til og lei når du bare bælmer champagne. Du kjenner ikke lenger sølvskjeen du har oppi aslet. Da er det bare en tings som gjelder…….ut og spise rosiner, og vipps så smaker champagnen like godt når du er tilbake i kjelleren. For min del handler det dessverre bare om musserende og rosiner, men analogien er den samme![]()
Hmmm, skal det nå testes om det fungerer på Mahlers symfonierEneste sølvet jeg har hatt oppe i aslet er kvikksølv, og det er en stund siden. Drikker sjelden champagne og vil vel tro anlegget låter mer GT eller Tuborg. Om ikke så lenge får vi svar på om det låter sofistikert.
Har utseende som de er trukket med gardinene fra et gamlehjem ja. Hvor mye ildvann var gått inn i kroppen når du trykket kjøp på de der?Da får jeg se om det er mulig å få lyd i de «nye» høyttalerne. Finishen minner meg om pysjamasen til gæmliser……..så da burde de jo passe meg godt. Jeg er ellers strålende fornøyd med at manualen er på over hundre sider……..not! Da er det bare å kjøre på med den sedvanlige metoden, happy go lucky. Høyttalerne burde selvfølgelig vært finske fra Genelec da jeg har lest at det er greien i høyverdige akademiske kretser, men det ble dessverre ikke sånn denne gangen heller. Jaja, jeg får skride til verket
Vis vedlegget 1150939
Hehe, litt feber, men uten ildvann i kroppenHar utseende som de er trukket med gardinene fra et gamlehjem ja. Hvor mye ildvann var gått inn i kroppen når du trykket kjøp på de der?![]()
Eieren har gjort seg til kjenne av dette unike designproduktet. Nå er det vel på tide at produsenten også står fram?Tror det allerede er sakt nok om finish og størrelse på både talere og stativer
Men hva er det vi ser her da?
Ingen kjenner av disse kreasjoner…..
Vis vedlegget 1150984
gismo
Kabinett i 70-talls tapet er sååå 2025!Tror det allerede er sakt nok om finish og størrelse på både talere og stativer
Men hva er det vi ser her da?
Ingen kjenner av disse kreasjoner…..
Vis vedlegget 1150984
gismo
Gratulere med nye høytalere!!Jeg registrerer med overraskelse at kompetansen på tidligere års EISA vinnere er ikke eksisterende i denne haifai-kompetansens høyborg. Vi snakker denne gangen om vinneren i mikroklassen for et par år tilbake, KEF LSX II. Det er kanskje ikke overraskende at høyttalerne ikke ble identifisert da innbyggerne i denne haifaiens høyborg, tilsynelatende er mest opptatt av og har sin kompetanse på design og stoffkvalitet
Jeg kan forøvrig rapportere at de var forbausende lett å sette opp og streame musikk over Tidal. I tillegg var de enkel å plassere, og det kjekke med slike småtasser er at de naturligvis forsvinner mer i lydbildet sammenlignet med mer røslige høyttalere. De gir forunderlig nok et forbausende stort lydbilde, men naturligvis, det er mye som mangler i de nedre oktaver. Det skal jeg nok få lekt meg med når jeg får skaffet en lang nok RCA kabel til subben min. Det er i det hele tatt forbausende hvilken lyd man i dag kan få for småpenger. Det er ingen grunn til å sammenligne dem med mine La Rosita Babell. Der taper de på alle parametre, hvilket ikke ekskluderer at den nye eieren syntes det var gøyalt å spille på dem i dag
Vis vedlegget 1151030