Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• _RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    17.997
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Dette er i sannhet en merkelig dag. Mens jeg driver med å hente inn etterslep på lesingen av favoritt-trådene mine, etter sommerens fravær; så oppdager jeg helt virkelighetsoppfattelsesrystende hendelser i denne. Min guru og ledestjerne har solgt Regaen!?!??! :oops::confused:o_O
    Ikke bare det, men en budsjettversjon av ProJect har erstattet den. WTF, som ungdommen sier!
    Dette gjorde jeg selv for mange mange år siden, før jeg igjen trådde inn på den rette vei.
    Kjenner at jeg må tenke litt på hvordan det kan takles at min ledestjerne nå har blitt min egen rævedilter. Musikktipsene er fremdeles top notch, uten tvil. Men tviler på om det retter opp fadesen.
    Når trådstarter skjønner hvilket feilgrep han har begått så kommer nok behovene for trøst og råd.
    Enn så lenge kan du pugge denne reglen @Karmana - RP3, RP3, RP3, RP6, RP40, P7 :) Beklager at jeg ikke var der for å hjelpe deg.
    This too shall pass :11

1-IMG_9171.jpg

mvh

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    36.243
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Hyggelig start på helgen. Det mest avanserte jeg lager av blandede drinker er GT (leses som den eneste), men etter at vi var på Mexikansk restaurant for ikke ikke så lenge siden, fikk kona og jeg blod på tann (kanskje mer riktig med Mezcal på tann). Der fikk vi en drink de kalte Don Jose. Med litt hjelp av ChatGPT fant vi ut at det må ha vært en Pineapple Mezcalita. Funket gull. Snadder 😊

Vis vedlegget 1142204

Øltimen er kansellert, men litt musikk på popanlegget må til. Begynner kjent og kjært for meg med Tobin Sprout.

Vis vedlegget 1142205

Slo meg akkurat at det er hårreisende lenge siden jeg har spilt Green on Red. Jaja, da vet jeg hva jeg skal spille etterpå 😊

Vis vedlegget 1142207

God helg!
    Uten og blande meg opp i drinken, den bøtta med krydder, Tajin, har blitt en
    god følgesvenn på kjøkkenet her. (Også?)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    81.930
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Dette er i sannhet en merkelig dag. Mens jeg driver med å hente inn etterslep på lesingen av favoritt-trådene mine, etter sommerens fravær; så oppdager jeg helt virkelighetsoppfattelsesrystende hendelser i denne. Min guru og ledestjerne har solgt Regaen!?!??! :oops::confused:o_O
    Ikke bare det, men en budsjettversjon av ProJect har erstattet den. WTF, som ungdommen sier!
    Dette gjorde jeg selv for mange mange år siden, før jeg igjen trådde inn på den rette vei.
    Kjenner at jeg må tenke litt på hvordan det kan takles at min ledestjerne nå har blitt min egen rævedilter. Musikktipsene er fremdeles top notch, uten tvil. Men tviler på om det retter opp fadesen.
    Når trådstarter skjønner hvilket feilgrep han har begått så kommer nok behovene for trøst og råd.
    Enn så lenge kan du pugge denne reglen @Karmana - RP3, RP3, RP3, RP6, RP40, P7 :) Beklager at jeg ikke var der for å hjelpe deg.
    This too shall pass :11

Vis vedlegget 1142553

mvh
    Hehe, Regaen forsvant da jeg etter hvert følte det var meningsløst med en RP10 i racket som knapt ble brukt. Den gamle Pro-Jecten var aldri ment som erstatning. Kun for funksjonstest før jeg solgte den for min sønn. Jeg er jo en ung og viril mann som følger med i tiden, så streaming har prioritet 😆 men har fremdeles Ayre RIAAen, så sannsynligheten for at det kommer inn en pent brukt budsjettspiller er så absolutt til stede. Tenker at kanskje en P3 kan være passende for en mann som ikke absolutt må holde i et platecover for å spille et helt album uten avbrudd 😆😊

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    17.997
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Si hva du vil, hakket i bordplaten for å markere den ene gangen guru var rævdilter er uansett skjært. Dypt. 😁😁

P3 med litt oppgraderinger, kanskje, men - litt seriøsitet følger - en P6 eller kanskje en RP6 mener jeg er minimum for å spille uten å plages for mye av avstanden til det digitale.

Fortsatt go søndag
    mvh

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    81.930
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Si hva du vil, hakket i bordplaten for å markere den ene gangen guru var rævdilter er uansett skjært. Dypt. 😁😁

P3 med litt oppgraderinger, kanskje, men - litt seriøsitet følger - en P6 eller kanskje en RP6 mener jeg er minimum for å spille uten å plages for mye av avstanden til det digitale.

Fortsatt go søndag
    mvh
    Dust 🤣

Tenkte også P3 med litt oppgraderinger, men P6 og RP6 er notert bak øret. Man skal som kjent lytte til erfarne fjellfolk 😊

Kjekt at du har kommet deg hjem fra Gyros-land, og har begynt å knaste på tastaturet igjen 😊

Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    34.745
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Hvis jeg ser på bruken så burde jeg solgt min platespiller for lenge siden, men den blir nok stående selv om det går 2-3 måneder mellom hver gang den er i bruk. I vinter så kvittet jeg meg med cd-spilleren og har ikke angret ett sekund på det. Jeg fant ut at det var ganske unødvendig å ha to medier stående som aldri ble brukt... 😬 😅

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    81.930
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Uten og blande meg opp i drinken, den bøtta med krydder, Tajin, har blitt en
    god følgesvenn på kjøkkenet her. (Også?)
    Her også (sier min kone) 😊 Første gang benyttet til drink, men flittig brukt til Mex og TexMex mat her i huset.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    81.930
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hvis jeg ser på bruken så burde jeg solgt min platespiller for lenge siden, men den blir nok stående selv om det går 2-3 måneder mellom hver gang den er i bruk. I vinter så kvittet jeg meg med cd-spilleren og har ikke angret ett sekund på det. Jeg fant ut at det var ganske unødvendig å ha to medier stående som aldri ble brukt... 😬 😅
    Med så mye turkis lys som det er i den spilleren skal det nok mye til for at den får reisepass hos deg 😊

Grattis med straffe på overtid. Tror den straffen kan bli definerende for sesongen. Uten hadde det sikkert blitt så mye pepper og negativitet at både trener og spillere hadde hatt skuldrene over hårfestet 😊

Musikkmannen

Helårsstemmer
    Ble medlem
    11.11.2006
    Antall liker
    26.498
    Sted
    I kjelleren
    Torget vurderinger
    2
    Med så mye turkis lys som det er i den spilleren skal det nok mye til for at den får reisepass hos deg 😊

Grattis med straffe på overtid. Tror den straffen kan bli definerende for sesongen. Uten hadde det sikkert blitt så mye pepper og negativitet at både trener og spillere hadde hatt skuldrene over hårfestet 😊
    Skulle ALDRI vært straffe. Ble holdt i trøya utenfor feltet.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    81.930
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da ser det ut som Weiss DACen min skal fortsette sitt liv i sol og varme i Kroatia. Magefølelsen er som oftest litt uggen når det kommer henvendelser fra kontinentet, noe som egentlig bare er tull…….når pengene skal nå min konto før sending. Virker som en hyggelig fyr, så får de neste dagene vise om det drysser inn litt mammon på kontoen min. Litt knot med tollpapirer, men når man har gjort det tidligere går det greit 😊

IMG_1105.jpeg

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    41.052
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    22
    Gratulerer!
    Med de «gibort» priser vi må ned i her hjemme så har omverdenen fått opp øynene for brukt norsk HiFi😉
    Mine Sf Guarneri gikk til Polen og min Einstein amp forsvant til Kina😅
    Alt gikk knirkefritt👍🏼

gismo

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn