Dette er i sannhet en merkelig dag. Mens jeg driver med å hente inn etterslep på lesingen av favoritt-trådene mine, etter sommerens fravær; så oppdager jeg helt virkelighetsoppfattelsesrystende hendelser i denne. Min guru og ledestjerne har solgt Regaen!?!??! 

Ikke bare det, men en budsjettversjon av ProJect har erstattet den. WTF, som ungdommen sier!
Dette gjorde jeg selv for mange mange år siden, før jeg igjen trådde inn på den rette vei.
Kjenner at jeg må tenke litt på hvordan det kan takles at min ledestjerne nå har blitt min egen rævedilter. Musikktipsene er fremdeles top notch, uten tvil. Men tviler på om det retter opp fadesen.
Når trådstarter skjønner hvilket feilgrep han har begått så kommer nok behovene for trøst og råd.
Enn så lenge kan du pugge denne reglen @Karmana - RP3, RP3, RP3, RP6, RP40, P7
Beklager at jeg ikke var der for å hjelpe deg.
This too shall pass
mvh
Ikke bare det, men en budsjettversjon av ProJect har erstattet den. WTF, som ungdommen sier!
Dette gjorde jeg selv for mange mange år siden, før jeg igjen trådde inn på den rette vei.
Kjenner at jeg må tenke litt på hvordan det kan takles at min ledestjerne nå har blitt min egen rævedilter. Musikktipsene er fremdeles top notch, uten tvil. Men tviler på om det retter opp fadesen.
Når trådstarter skjønner hvilket feilgrep han har begått så kommer nok behovene for trøst og råd.
Enn så lenge kan du pugge denne reglen @Karmana - RP3, RP3, RP3, RP6, RP40, P7
This too shall pass

mvh