Å nei, nå skal han forlate oss strikkfolk. DD judas

Beklager mitt forrige innlegg. Jeg har ikke sett dette og gikk rett i fellaDe som fortsetter morsomhetene om DD Vs strikk bør vurdere om de bringer en ny morsomhet til torgs, eller bare resirkulere hva som tidligere er blitt skrevet. Det hadde vært kjedelig om denne tråden blir like gjentagende og forutsigbar som innholdet i en kabeldebatt![]()
Jeg vet egentlig ikke om det er slutt på platespiller i oppsettet eller om jeg overrasker meg selv med en annen spillerLykke til med salg men hva skal inn igjen?
Nyt dagen karmana
mvh
- Enda en Rega?Jeg vet egentlig ikke om det er slutt på platespiller i oppsettet eller om jeg overrasker meg selv med en annen spillerJeg spiller sjeldent plater, men det er nå ganske så mange plater som står tilgjengelig i loftstuen
Foreløpig blir jeg nok å koble opp min sønn sin gamle spiller, så får jeg se hva som skjer etter hvert
Vis vedlegget 1140597 Vis vedlegget 1140598
Tok likegodt og plasserte meg i gruppen DeDauhørte. Da kommer en lettere unna med den lyden en har.Nå lo jeg godt og tenkte hvor skal jeg plassere meg her?![]()
Nei, ikke noe så sobert, estetisk optimalt og velspillende som en Rega. Dette er en Pro-Ject- Enda en Rega?
Mvh
De dauhørte lystløgnerne er også en gruppe på HFS, men gruppen er dessverre full og det er venteliste for medlemskapTok likegodt og plasserte meg i gruppen DeDauhørte. Da kommer en lettere unna med den lyden en har.
De gadd ikke å ta det medHva med gruppen De Glade Lat-Kuker? Fullt der også?![]()
Neida, deg og meg, meg og degHva med gruppen De Glade Lat-Kuker? Fullt der også?![]()
Må ikke forveksles med den internasjonale gruppen, BBB, Bøgete Bicycle BrothersOg oss i "LLL" Lyd Lycra Lovers![]()
![]()
En, to, tre på det fjerde skal det skje……..Reservert mot forhåndsbetaling![]()
Du må vri hodet på hva du skal erte meg med nå