Virker som om neste uke kan bli bedre for litt innesysler innimellomSkal prøve å få tatt en tur over broen. Gir en lyd og hører om det passer. Neste uke kanskje? Skal vel bli sånn passe være da.

Virker som om neste uke kan bli bedre for litt innesysler innimellomSkal prøve å få tatt en tur over broen. Gir en lyd og hører om det passer. Neste uke kanskje? Skal vel bli sånn passe være da.
Tenkte også på den størrelsen. Får se hva det blir tilEnig med Tønnes. 18-20fot og passelig påhenger. Kort vei til Jeltefjorden og den er guffen i liten båt. Innaskjærs hos Tønnes er sjøen opprørt av all trafikken og man må hele tiden slakke av. Har 16 fot-60 hk og har angret på den manglende meteren mange ganger, dessuten blir det trangt å invitere med en venn eller 2.
Nyskjerrig på streameren. Kan vi konkludere med den er….. sølv?
fornuftig hilsen
Uten display var nok litt misvisende fra min side. Den nye streameren har display, men ikke av den litt vulgære størrelsen som HiFi RoseOk, da går vi på en wild guess uten display og med usb som herren liker godt: Innous
Mvh Atle
Vulgære typen??? Nå har man hørt det åsså🥹Uten display var nok litt misvisende fra min side. Den nye streameren har display, men ikke av den litt vulgære størrelsen som HiFi RoseInnous er det ikke
![]()
Hjertet i oppsettet ble ikke kjøpt på Finn, men er selvfølgelig et jomfruelig usprettet eksemplar fra forhandler. Ikke noe stålklump fra Lumin. Halv-gæmliser må jo bruke forstørrelsesglass for å få med seg infoen i displayet på dem, og det skader ikke med litt cover art i displayet som litt pynt i rommetForsvant vel en Lumin U2 mini fra Finn i går![]()
Selgeren hos forhandleren mente det var et kvantesprang opp ift min Auralic G1, og man skal jo alltid høre på selgereNå er jeg spent. Du skal grave langt ned på kistebunn for å finne grunker nok for å overgå Auralic vil jeg tro? Jeg er superfornøyd med min nye Aries G1.1 som ble en stor oppgradering i mitt anlegg.
Så sant som det er sagt.Hjertet i oppsettet ble ikke kjøpt på Finn, men er selvfølgelig et jomfruelig usprettet eksemplar fra forhandler. Ikke noe stålklump fra Lumin. Halv-gæmliser må jo bruke forstørrelsesglass for å få med seg infoen i displayet på dem, og det skader ikke med litt cover art i displayet som litt pynt i rommet![]()
Har vel aldri sagt at min nye er stiligere enn Lumin, men i motsetning til deg lytter ikke jeg med øyneneSå sant som det er sagt.
Lumin er ikke for gæmliser.
Men stålklump?
Er spent på hva du mener er penere i design, fit og finish enn U2.
Vis vedlegget 1134248
Tipper nyanskaffelsen er Back to Black.
Vis vedlegget 1134249
Auralic S1 med eller uten ekstern PSU.(?)
Men jeg har tatt feil en gang før.![]()
Har alltid sagt til alle som mener du har litt tungt for det, at det bare ikke stemmerIkke mikrodisplay, ikke uten display, ikke vulgært display (da utgår vel Rose og Eversolo begge), ikke Innous…
Da gjenstår snart bare en G3 basert, nyere Auralic da?
Det er godt å høre at du ikke lytter med øynene. Det var nesten så jeg trodde at det var tilfelle.Har vel aldri sagt at min nye er stiligere enn Lumin, men i motsetning til deg lytter ikke jeg med øynene![]()
Du var for sen og attpåtil tok du feil. Blir ikke premie av såntDet er godt å høre at du ikke lytter med øynene. Det var nesten så jeg trodde at det var tilfelle.
Er mest interessert i om det er en premie i gjettekonkurransen, og om jeg nå kan innkassere?
Nei, det hadde tatt seg ut.Du var for sen og attpåtil tok du feil. Blir ikke premie av sånt![]()
Ikke G3, men G3 basert min kjære WatsonNei, det hadde tatt seg ut.
Postene krysset hverandre.
Jeg vil gjerne få gratulere likevel.
Stort GRATULERER med streamer fra øverste hylle.
Jeg forstår at Øll og Bøll har hatt et godt år.![]()
Vim traff jo tilslutt en 9er på skiven, så jeg lar heller ham få muligheten til en bulls eyeG3? Basert?
Dette er innviklet for meg som holder meg til Lumin.
Er det snakk om brunost?
Nå skylder du oss snart klar tekst.
Vi har fulgt med her i flere dager.
Ja, de tar overraskende feil til å være så mangeHar alltid sagt til alle som mener du har litt tungt for det, at det bare ikke stemmerImaginær solkrem med høy solfaktor er oversendt i premie
![]()