Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    79.759
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kjekk formiddag med en kompis på besøk 😊 Hvis jeg har en usunn interesse for haifai har han en sunn interesse, og når det gjelder peiling på musikk når jeg ham knapt til knærne.

IMG_0574.jpeg

Veldig langt fra klaging på lyden, og etter hvert ble det i dag også skrudd kraftig opp på volumet. Han målte en peak på over 102dB på iPhonen sin på slutten på Disturbed «sin» The Sound of Silence. Disturbed kom forresten tilfeldig opp på nedennevnte spilleliste da jeg søkte etter en Johnny Cash låt han ville høre da han nylig hadde hørt den på en demo (Man in the Long Black Coat).

Mye knask på denne spillelisten som kanskje også kan være av interesse for andre.

IMG_0987.jpeg

Proethifi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.04.2023
    Antall liker
    1.857
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Kjekk formiddag med en kompis på besøk 😊 Hvis jeg har en usunn interesse for haifai har han en sunn interesse, og når det gjelder peiling på musikk når jeg ham knapt til knærne.

Vis vedlegget 1130979

Veldig langt fra klaging på lyden, og etter hvert ble det i dag også skrudd kraftig opp på volumet. Han målte en peak på over 102dB på iPhonen sin på slutten på Disturbed «sin» The Sound of Silence. Disturbed kom forresten tilfeldig opp på nedennevnte spilleliste da jeg søkte etter en Johnny Cash låt han ville høre da han nylig hadde hørt den på en demo (Man in the Long Black Coat).

Mye knask på denne spillelisten som kanskje også kan være av interesse for andre.

Vis vedlegget 1130980
    Du har fin utsikt i lydkatedralen din!!

Roald

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2005
    Antall liker
    3.212
    Torget vurderinger
    1

Vis vedlegget 1130979

Vis vedlegget 1130980
    Vil du avsløre jeg får bare opp et bilde, og som kjent er jeg så gammeldags at jeg ikke streamer

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    79.759
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Fantastisk haifai-vær i Bergensområdet denne «sommeren». En kombinasjon av coolcation og coldcation med jevnlige drypp fra oven. Ingen grunn til å ha dårlig samvittighet for at man sitter inne og lytter til musikk, og attpåtil er det gratis, været turistene betaler en formue for å oppleve. Luksus! 😆

I dag har været slumpet til med coolcation og attpåtil sol, men jeg har tasset nok, så nå skal ørene masseres. Slo meg i dag at det må være en evighet siden jeg spilte Beck. Det må det naturligvis gjøres noe med. Spilte Mellow Gold mye da den kom ut, så det er et naturlig sted å begynne 😊

IMG_0990.jpeg

Må innrømme at jeg begynner å bli lei av at det er for lite som skjer for tiden. Kona og jeg setter oss derfor i bilen på fredag og kurser østenfor folkeskikken. Et par dager på Sundvolden Hotel og lørdagen for å inspisere, Kistefoss. Den utskremte fra Blåskogen skrøt uhemmet av Kistefoss, så det blir utdeling av rause mengder smekk på pung hvis ikke Kistefoss innfrir 😆

IMG_0991.jpeg

Vi drar selvfølgelig drittværet med oss. Lørdagen skal det pissregne på Kistefoss. Noe annet skulle tatt seg ut 😆

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    70.922
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Heijasså. 😊
    Nå er det store sjanser for at fru Z kan få noe ut av dagen på Kistefos, men når det gjelder deg vetdafaen. Din kulturforståelse er jo alt mellom excellent til very bad, alt ettersom hvor på tålmodighetskalaen du befinner deg akkurat der og da.
    Jeg tror og håper det beste, men kommer smekken skal jeg jaggu ta det som en mann! 😎
    Pass nå på å få sett alt. Det aller meste og det beste er utendørs. Det er gjemt kunstverk i hver krik og krok i bushen og vannet. Et av høydepunktene er dassen i underetasjen på The Twist. Tror også du vil bli overrasket over Bjarne Melgaard. Ikke helt det man venter fra den kanten. Skal i det hele tatt være høy kvalitet på samlingen etter hva jeg har hørt fra folk som har greie på slikt. Litt viktig at været er bra, men sola pleier jo å skinne der du er, så det ordner seg sikkert.
    Håper dere får en hyggelig tur åkkesom.
    Kos dere. 😊

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    79.759
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Heijasså. 😊
    Nå er det store sjanser for at fru Z kan få noe ut av dagen på Kistefos, men når det gjelder deg vetdafaen. Din kulturforståelse er jo alt mellom excellent til very bad, alt ettersom hvor på tålmodighetskalaen du befinner deg akkurat der og da.
    Jeg tror og håper det beste, men kommer smekken skal jeg jaggu ta det som en mann! 😎
    Pass nå på å få sett alt. Det aller meste og det beste er utendørs. Det er gjemt kunstverk i hver krik og krok i bushen og vannet. Et av høydepunktene er dassen i underetasjen på The Twist. Tror også du vil bli overrasket over Bjarne Melgaard. Ikke helt det man venter fra den kanten. Skal i det hele tatt være høy kvalitet på samlingen etter hva jeg har hørt fra folk som har greie på slikt. Litt viktig at været er bra, men sola pleier jo å skinne der du er, så det ordner seg sikkert.
    Håper dere får en hyggelig tur åkkesom.
    Kos dere. 😊
    Det aller meste og beste er utendørs 😳 og det er meldt pissregn 😡 Rub it in 😆 Det skulle heldigvis være mulig å finne et par paraplyer på Foldnes vi kan ta med 😊
    Hvis været er for ille er det godt å vite at et av høydepunktene er dassen i underetasjen på The Twist. Hvis buken fungerer kan det bli et høydepunkt på alle måter 😆

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    70.922
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Her er det jeg skrev fra mitt besøk på Kistefos tidligere i år. Det som over her ble kalt for "uhemmet skryt"... 😆

Må vel få lov å si at lista for smekk på pungen er lav. 🙈🥴

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn