Det var bare en dårlig fleip.Misunnelig, men noen fordeler fortjener dere for å bo på feile siden av fjellene![]()
Det var bare en dårlig fleip.Misunnelig, men noen fordeler fortjener dere for å bo på feile siden av fjellene![]()
Utrolig hvilke bruksområder som er på de låvedørene dine!Vis vedlegget 1130786
Riktignok ikke meg, men en venn av meg.
Hunden er Moses, Majas bror.
Bildet er tatt på Mjøsa utafor Hamar i fjor, så det er nesten hva du ba om.![]()
Ja de kan brukes til det meste.Utrolig hvilke bruksområder som er på de låvedørene dine!![]()
Ikke noe gæernt med banjo. Tvert imot.Jeg holder nok en knapp på BANJO i dette tilfelle
gismo
Jeg har inntrykk av at du stort sett tror på deg selv, fake news og konspirasjonsteorier, så du har sikkert helt rettHar meget vanskeligt ved å tro det lyder ok i det rum med mindre der er voldsom korrektion.
Du har fin utsikt i lydkatedralen din!!Kjekk formiddag med en kompis på besøkHvis jeg har en usunn interesse for haifai har han en sunn interesse, og når det gjelder peiling på musikk når jeg ham knapt til knærne.
Vis vedlegget 1130979
Veldig langt fra klaging på lyden, og etter hvert ble det i dag også skrudd kraftig opp på volumet. Han målte en peak på over 102dB på iPhonen sin på slutten på Disturbed «sin» The Sound of Silence. Disturbed kom forresten tilfeldig opp på nedennevnte spilleliste da jeg søkte etter en Johnny Cash låt han ville høre da han nylig hadde hørt den på en demo (Man in the Long Black Coat).
Mye knask på denne spillelisten som kanskje også kan være av interesse for andre.
Vis vedlegget 1130980
Takker! Perler for svin. Har enten hodet iPaden eller lytter med lukkede øyneDu har fin utsikt i lydkatedralen din!!
Vil du avsløre jeg får bare opp et bilde, og som kjent er jeg så gammeldags at jeg ikke streamerKjekk formiddag med en kompis på besøkHvis jeg har en usunn interesse for haifai har han en sunn interesse, og når det gjelder peiling på musikk når jeg ham knapt til knærne.
Vis vedlegget 1130979
Veldig langt fra klaging på lyden, og etter hvert ble det i dag også skrudd kraftig opp på volumet. Han målte en peak på over 102dB på iPhonen sin på slutten på Disturbed «sin» The Sound of Silence. Disturbed kom forresten tilfeldig opp på nedennevnte spilleliste da jeg søkte etter en Johnny Cash låt han ville høre da han nylig hadde hørt den på en demo (Man in the Long Black Coat).
Mye knask på denne spillelisten som kanskje også kan være av interesse for andre.
Vis vedlegget 1130980
Kanskje @Karmana gikk all in med LesslossHar meget vanskeligt ved å tro det lyder ok i det rum med mindre der er voldsom korrektion.
Blir for drøyt med bilder når det er 96 låter på spillelisten. Hvis du skulle driste deg ut av kritt-tiden og få deg Tidal kunne du nok funnet den herVil du avsløre jeg får bare opp et bilde, og som kjent er jeg så gammeldags at jeg ikke streamer
TumpeJeg har inntrykk av at du stort sett tror på deg selv, fake news og konspirasjonsteorier, så du har sikkert helt rett![]()
Det aller meste og beste er utendørsHeijasså.
Nå er det store sjanser for at fru Z kan få noe ut av dagen på Kistefos, men når det gjelder deg vetdafaen. Din kulturforståelse er jo alt mellom excellent til very bad, alt ettersom hvor på tålmodighetskalaen du befinner deg akkurat der og da.
Jeg tror og håper det beste, men kommer smekken skal jeg jaggu ta det som en mann!
Pass nå på å få sett alt. Det aller meste og det beste er utendørs. Det er gjemt kunstverk i hver krik og krok i bushen og vannet. Et av høydepunktene er dassen i underetasjen på The Twist. Tror også du vil bli overrasket over Bjarne Melgaard. Ikke helt det man venter fra den kanten. Skal i det hele tatt være høy kvalitet på samlingen etter hva jeg har hørt fra folk som har greie på slikt. Litt viktig at været er bra, men sola pleier jo å skinne der du er, så det ordner seg sikkert.
Håper dere får en hyggelig tur åkkesom.
Kos dere.![]()
Forsøker å ta med det meste, men det ser dessverre ut til å være en raus mengde jeg ikke får plass til i bilenBare ta med deg drittværet over fjellet, du!Vi klorer oss fast her hjemme, og kan godt tåle litt godvær etter hvert.