Helvete da, det blir bare fler og fler alternativerSånn, @Karmana , og så bruker du kabelbukken du fikk.
deltaco Power adapter IEC 60320 C14 to IEC 60320 C7 250V/2.5A - Elkjøp
Power adapter IEC 60320 C14 to IEC 60320 C7 250V/2.www.elkjop.no
mvh
Helvete da, det blir bare fler og fler alternativerSånn, @Karmana , og så bruker du kabelbukken du fikk.
deltaco Power adapter IEC 60320 C14 to IEC 60320 C7 250V/2.5A - Elkjøp
Power adapter IEC 60320 C14 to IEC 60320 C7 250V/2.www.elkjop.no
mvh
Joda, men litt pest eller kolerakan vel bare sette småen i racet og ha lange høyttaler kabaler eller.
Joda, det hadde ikke vært noe problem, men tenker det da er like greit å hanke inn Audioquest kabelen når den kommer på lager. Tror jeg i første omgang hanker inn en 3m kabel på Kjell & Company for å forsikre meg om at det er langt nokForslag til løsning er å kjøpe en 5 meter lang Fana strømkabel og setter på en sånn kontakt i ene enden! Vet at du vil ha en som er ferdig montert, men dette er ganske enkelt å montere. Ellers så er det å gå til Hifi-klubben å spesial bestille en Audioquest kabel
Vis vedlegget 1032435
Ja, det var rette karenRolig nå ! Blir jo rent sliten bare av å lese om alt du styrer med![]()
Det ligger jo en kabel-løfter på bildet på gulvet, den røde-dingsenDet er vel på sin plass med noen kabel løftere ser jeg.![]()
Trodde dyret hadde romstert i nattbordsskuffen til fru Karmiss jeg?Det ligger jo en kabel-løfter på bildet på gulvet, den røde-dingsen![]()
Hadde sikkert vært lurt, men da må jeg jo støvsugeDet er vel på sin plass med noen kabel løftere ser jeg.![]()
På seg selv kjenner man andreTrodde dyret hadde romstert i nattbordsskuffen til fru Karmiss jeg?
Hva?! Jeg vet jo ikke hvor du bor en gang!På seg selv kjenner man andre![]()
Hmmm, tilfeldigHva?! Jeg vet jo ikke hvor du bor en gang!![]()
Veldig fornøyd med, Vorta. Man skal nok lete lenge på landsbygden i Kina for å finne en integrert forsterker/streamer/DAC med sub-utgang til denne prisen
Ja, Staten gjør sitt ytterste for å stoppe dagens personellflukt (i en tid da vi fremover kommer til å trenge mange flere folk)![]()
Staten har anket lagmannsrettsdommen som gir offiserer i Forsvaret pensjonspoeng på hele lønnen, inkludert tilleggene.
Jepp. Han er jo skap-fan av Eggum, men det var jaggu også litt annet Bergensk godteri i samlingen hans. Vil ikke oute han, så jeg nevner ikke Julio Iglesias eksemplarene.Har du kjøpt platesamlingen til Hertugen. Han maser jo støtt og stadig om å selge den![]()
Har du kikkerten klar for å se etter marine-skip på avveie?Holder på med grovsorteringen etter gårsdagens platekjøp. Kom i den forbindelse på at jeg har mange gode venner på HFS. Det blir gaver neste gang jeg ser dere! Skal ikke stå på det, man er da raus.
Vis vedlegget 1032841
Ser der ja, alt kommer for en dag, før eller senere!Holder på med grovsorteringen etter gårsdagens platekjøp. Kom i den forbindelse på at jeg har mange gode venner på HFS. Det blir gaver neste gang jeg ser dere! Skal ikke stå på det, man er da raus.
Vis vedlegget 1032841
Holder fortvilet utkikk, men foreløpig har ingen forvillet seg inn i bukten hos ossHar du kikkerten klar for å se etter marine-skip på avveie?![]()
Jepp, er nå i ferd med å legge ut på Finn et bulk-salg av 50 LPer. Hmmm, bør kanskje plukke ut noen milde gaver før jeg legger det utSer der ja, alt kommer for en dag, før eller senere!![]()
Ikke vær frekkHar du kjøpt platesamlingen til Hertugen. Han maser jo støtt og stadig om å selge den![]()
Både uttalelsen og innholdet i samlingen er vel så sant som det som sies i valgkamp og blant ex presidenter i verdens rikeste landIkke vær frekk![]()
Konsekvensen ville vel ha kunne ha blitt ganske store, utover denne konkrete saken. Tillegg er en stor del av lønnen for mange yrkesgrupper i staten; av de jeg husker i farten er politiet, helsevesenet, det som er igjen av statsbanene, utenrikstjenesten, tollvesenet og sikkert mange flere. De ville sikkert ikke sittet og vært fornøyd med at kun en yrkesgruppe blir godskrevet for årelang tjeneste og / eller ubekvem arbeidstid, og det er vel heller ikke slik at alle disse andre yrkesgruppene er mindre viktige i dagens samfunn.Ja, Staten gjør sitt ytterste for å stoppe dagens personellflukt (i en tid da vi fremover kommer til å trenge mange flere folk)
Jeg har egentlig et avslappet forhold til denne saken. Etter hva jeg skjønner er det på ingen måte gitt at det får tilbakevirkende kraft. Først meg selv og så meg selv
![]()
Jeg har ikke satt meg godt nok inn i dette, så du har for alt jeg vet helt rett. Jeg tror likevel det er variasjoner og styres av tariffavtalen til den enkelte etat. Eksempelvis tror jeg Politiet får tilleggene lagt til pensjonen, men på det blir jeg sikkert arrestert av @SeskageKonsekvensen ville vel ha kunne ha blitt ganske store, utover denne konkrete saken. Tillegg er en stor del av lønnen for mange yrkesgrupper i staten; av de jeg husker i farten er politiet, helsevesenet, det som er igjen av statsbanene, utenrikstjenesten, tollvesenet og sikkert mange flere. De ville sikkert ikke sittet og vært fornøyd med at kun en yrkesgruppe blir godskrevet for årelang tjeneste og / eller ubekvem arbeidstid, og det er vel heller ikke slik at alle disse andre yrkesgruppene er mindre viktige i dagens samfunn.
Selvfølgelig ingen grunn til unnskyldning (noe du nok ikke mener heller)^tenk om Marinen hadde hatt noe slikt,
Lagringsplass og utstilling av vinyl og stæsj til og for HiFi no problem
Et eget anlegg i hvert rom
Selge på Finn? Ha! ren teori
Nei pensjonsvilkår for Marinens offiserer er faktisk til å gråte av
Uforståelig at Staten tar saken videre gitt regjeringens satsing på militæret
Det skal ansettes opp mot 5000 offiserer/spesialister de neste årene.
En ansatt i feks Equinor har over 3x høyere pensjon en en offiser med ca 35 års fartstid
Så konkurransedyktige vilkår - not so much
Blir vel som for sykepleierne, man fjerner krav for opptak til befalsskolen og videre etterutdanning
Hildemors danseskole er det eneste som blir igjen
Sorry for all denne seriøsiteten, men litt folkeopplysning må til