TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Tenkte på deg da jeg så denne! Her blekner Gitarkameratene, selv med Jan Eggum i truppen.
Godt nytt år!
Godt nytt år!
Kvalitet er det, men steike så irriterende det er med bablingen til Jarret når han han spiller. Kunne han bare konsentrert seg om å la fingrene ta seg av musikken..Har hatt dem før, i tillegg til The Køln Concert. Ingen tvil om at det er kvalitet, men her på Foldnes ville de nok endt opp som hyllevarmere. Blir nok derfor etter hvert lagt ut for salg, og så streamer jeg dem heller når lysten melder seg
God Nytt År i snøfattigdomen i Bergen!!Østenfor folkeskikken er de mest kjent for å tuske til seg alle de statlige arbeidsplassene, og nå har de jaggu også stukket av med mesteparten av snøen i kongeriket (foruten en skjerv til halvdanskene i Sør-Norge). Blir bare så misunnelig…….eller ikke
Jarret er kanskje en av de som høres mest.Kvalitet er det, men steike så irriterende det er med bablingen til Jarret når han han spiller. Kunne han bare konsentrert seg om å la fingrene ta seg av musikken..
Godt nytt år til deg og dine! Måtte 2024 bli et positivt år for pensjonisten.
Sol, snøfritt og snart på tur etter varmen, så det starter riktig så greit Godt nytt år til deg og dine!Kvalitet er det, men steike så irriterende det er med bablingen til Jarret når han han spiller. Kunne han bare konsentrert seg om å la fingrene ta seg av musikken..
Godt nytt år til deg og dine! Måtte 2024 bli et positivt år for pensjonisten.
Godt nytt år til deg og dine!God Nytt År i snøfattigdomen i Bergen!!
Jeg har blitt litt i tvil om hva «Bergensere» skal kalles fra nå av, da du kaller sørlendinger «Halvdansker», men regner med at pga. Hansiat-tiden må Bergensere kalles halvtyskere?
Godt å høre! Periferien burde da være i trygge hender, og du trenger nok også litt patruljering etter forsøket på å spise og drikke deg gjennom Gdansk og nærliggende byer Kan overta vakten en 10 dagers tid når vi kommer hjem, men deretter må nok du ta en ny øktGod tur!
Vi kan jo kalle det vaktavløsning, vi kommer hjem i morgen. Da kan jo jeg holde Periferien i ørene inntil du er tilbake igjen.
Mvh
Du slipper litt lettere unna da du er belemret med lønnet arbeid Videre fordeler vi vakter for de sentrumsnære områdene i periferien, og er trygg på at du ivaretar det ytre perimeteretBurde jeg føle meg truffet?
Atle
And free banana riding!
Kjekt at trim-platene kom til et bedre hjem der de blir bruktGod ferie.
Takk for muligheten til å bruke noen få tusenlapper her rett før jul. Det skal snurres og sidebyttetrimmes med stor glede.
En liten undring med på ferien: Jeg digger oppsettet ditt med komponentene på siden og ute av synet.
Men stiften i rillene lager jo littegrann lyd sånn av seg selv og ikke bare som et signal, er ikke den plagsom i høyreøret?
mvh
Vel fortjent er et høyst diskutabelt ord når det gjelder oss nordmennDu viser alle tegn på en klassisk norsk aldersråner. Vel fortjent må en anta. God tur!
Det skal det nok bli en råd med
Har hørt at nysgjerrighet og nye impulser aldri blir feilCaptain Rainbow på ferie Litt mer research neste gang..
Bra du har funnet et sted som du føler deg hjemme i!!Målet om nesten 50 graders temperaturforskjell mellom store deler av Gnore og Kanarifugløyene ser ut til å være nådd
Litt mer kilent er lokasjonen vår her på øyen. Min kone visste det, jeg visste det ikke Tror nesten hun har dradd meg hit for å teste ut mine fordommer eller mangel på sådanne Vi har øyensynlig landet i homsenes paradis Definitivt mye rart å se i gatene for en enkel kar fra steinrøysa
Vis vedlegget 984135
Ja, swingermiljøet på Foldnes ble vel for snevert. Det er sikkert pirrende å utvide sin horisont.Bra du har funnet et sted som du føler deg hjemme i!!
Husk beskyttelse!!
Det er viktig å være åpen og dra med seg nye impulser med hjem til det tunge swingers-miljøet på Foldnes. Føler det begynner å bli litt satt og trenger fornyelseJa, swingermiljøet på Foldnes ble vel for snevert. Det er sikkert pirrende å utvide sin horisont.
Mvh
Dette kunne jeg fortalt deg.Målet om nesten 50 graders temperaturforskjell mellom store deler av Gnore og Kanarifugløyene ser ut til å være nådd
Litt mer kilent er lokasjonen vår her på øyen. Min kone visste det, jeg visste det ikke Tror nesten hun har dradd meg hit for å teste ut mine fordommer eller mangel på sådanne Vi har øyensynlig landet i homsenes paradis Definitivt mye rart å se i gatene for en enkel kar fra steinrøysa
Vis vedlegget 984135
Har etter hvert funnet ut hvordan jeg skjærer klar det mest utagerende, men det ekskluderer ikke at hvis jeg blir diktator for en dag………bør man frykte for livet hvis man synes det er ålreit å sprade rundt i speedo…….hvilket har ingenting med seksuell legning å gjøre!Dette kunne jeg fortalt deg.
Så du ikke hva som stod under sladden?
Vis vedlegget 984516
Mulighet for nye impulser og inspirasjon. Love is love. Nyt!