Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.242
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    For så vidt litt imponert, men kan dere dra fa Ikea med et ett eller annet skap som skal monteres sammen og gjøre det med ingen deler i manko eller ti overs - og ender med at skapet blir pent montert sammen uten å krangle.... DA snakker vi....
    Mvh
    JMK
    Heldigvis har vi montert nok Ikea-skap for dette livet. Uavhengig av det, fremstår ditt forslag som vel ambisiøst og kunne medført vold med stump gjenstand, i beste fall skilsmisse 😆
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.242
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    hehe, ser det for meg.
    ivrig forhenværende sjøulk med geiteskjegg gomler fyrstekake mens han sender melding gjennom finn-chatten.
    "er det greit med 1/3 av nypris siden originalemballasjen er borte?"
    Ja, enkelte selgere skjønner bare ikke sitt eget beste 😆😄
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.242
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kjenner det hadde vært mer gøyalt å være i München enn Drotningsvik i dag. Jeg får heller komme sterkere tilbake på haifai-messen på senhøsten i Warszawa. I mellomtiden får jeg ta en vanlig Hansa istedenfor den foretrukne dunkel weissbier i München 😊

    Jeg nevnte tidligere at Avi Kaplan kom ut med nytt album i dag. Virker som er bra greie som vinner seg ved flere lyttinger, men jeg er biased da jeg jeg liker stemmen hans 😊

    6358CAD5-DE05-44BD-99C8-C7E7F67B9903.jpeg
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    39.974
    Antall liker
    81.773
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    96
    Skål Karmana. Her har jeg akkurat åpnet en Tuborg og jeg sitter også å lytter til en CD som har "release" i dag. Livet ergentlig ikke så verst når man har fått gode nyheter, kjøleskapet et fullt med flytende godsaker, det er fredag og alle regninger er betalt. Ha en riktig god helg og kos deg med godt drikke og god musikk! 😉👍
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.242
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Skål Karmana. Her har jeg akkurat åpnet en Tuborg og jeg sitter også å lytter til en CD som har "release" i dag. Livet ergentlig ikke så verst når man har fått gode nyheter, kjøleskapet et fullt med flytende godsaker, det er fredag og alle regninger er betalt. Ha en riktig god helg og kos deg med godt drikke og god musikk! 😉👍
    Veldig kjekt å lese det går bra med din mor. Tenker nok at både Chris Standring og tuborgen smaker bedre nå. Kos deg 😊
     
    • Love
    Reaksjoner: TT.

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.242
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Pelsdotten har funnet roen og rørforsterkeren gløder (i den grad man kan si noe sånt om en 300B forsterker 😊). Fant ut at det er veldig lenge siden jeg spilte debuten til, Tracy Chapman. I min bok er dette et legendarisk bra album, før hun deretter begynte å levere mer middelmådige saker og så forsvinne helt fra rampelyset. Grunnen til at hun forsvant var vel at hun er en særdeles sjenert person. Hun er da sikkert også masochist. Hvordan kunne hun ellers som veldig sjenert velge et slikt yrke 😆 Bevares, katalogen hennes er ikke dårlig, men jeg synes aldri hun kom i nærheten av kvaliteten på første platen.

    Pelsdotten liker vist også Tracy og har lagt seg i sin sedvanlige lytteposisjon. Han driter i stereo, men liker musikk 🥰

    12971862-D48F-4FFD-9244-C675A0560355.jpeg


    Kona er ute med en venninne som har studert i Danmark. Da er det jo ikke mer enn rett og rimelig at jeg også inviterte et par av mine danske venner 😆

    F717AC9E-FA5D-4B0F-9352-EEFE1598FA06.jpeg


    God helg til rampen i Norge, og de resterende som tilbringer helgen i München, klarer seg godt selv, uten at jeg trenger å ønske god helg 😆
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.242
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Har akkurat forpliktet to tusen penger for at kona og jeg skal komme oss på A-ha konsert på Bergenfest 😳 Ikke veldig fornuftig da jeg er veldig langt fra deres største fan. Heldigvis innbefatter kvelden et skikkelig vorspiel, og jeg kan jo ha som ambisjon at vorspielet blir så gøyalt at det sakte men sikkert glir over i et nachspiel 😊

    8FC13776-2439-4CD3-913F-82C7C5B5E5AC.jpeg
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Har akkurat forpliktet to tusen penger for at kona og jeg skal komme oss på A-ha konsert på Bergenfest 😳 Ikke veldig fornuftig da jeg er veldig langt fra deres største fan. Heldigvis innbefatter kvelden et skikkelig vorspiel, og jeg kan jo ha som ambisjon at vorspielet blir så gøyalt at det sakte men sikkert glir over i et nachspiel 😊

    Vis vedlegget 819090
    Var på siste konserten de skulle ha i Bergen for noen år tilbake.. å de burde jaggu holdt løftet imo.. fins da bedre måter å søle bort 2k.. 🙈
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.242
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hanket i går inn en grei cd-spiller som ble gitt bort på Finn. Den skulle fungerer gull, noe som forsovet var riktig for cden som var inne i spilleren, men det blir litt kjedelig å bruke makt hver gang jeg skal åpne cd skuffen for å skifte musikk 😄 Spilleren er nå pent plassert i en av Power sin containere. You win some and you loose some 😊

    Har spilt litt forskjellig ny musikk i dag. Ingenting som gav mersmak. Satser derfor på litt smått vindskeiv kvalitet som har fått noen år på baken siden den ble gitt ut 😊

    FD15EA06-D8D1-4C9E-9320-D3BB8B32A0B9.jpeg
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.589
    Antall liker
    2.182
    Har drukket øltypen, men ikke den på bildet. Regner med den anbefales fra Nesodden 😊
    Litt usikker. Startet naturligvis med 2 Dahls - slik standard er. Men, 2 slike Belgiske er jeg ikke vant med. Tror nesten omtale utgår til ny utprøving kan.gjøres annen gang.
    Ellersmessig virker Polen som noe jeg må.sjekke opp mot kalender - og evt ogsåmotta tips om.reise og fornuftig oppholdssted.
    Mvh
    JMK
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.893
    Litt usikker. Startet naturligvis med 2 Dahls - slik standard er. Men, 2 slike Belgiske er jeg ikke vant med. Tror nesten omtale utgår til ny utprøving kan.gjøres annen gang.
    Ellersmessig virker Polen som noe jeg må.sjekke opp mot kalender - og evt ogsåmotta tips om.reise og fornuftig oppholdssted.
    Mvh
    JMK
    HiFi messa Warszawa, avspilles nær sagt, går av stabelen 28-31 oktober 2022.
    Om da ikke herr Pust inn tungt fordøyelige stridsgasser har funnet det for gått og lage trøbbel i Polen før høymessen går av stabelen.
    Ad påtenkt husvære snakkes det vel mest om Radisson Blu Sobieski Hotel.

    Kan de herr caftein sende linken hvor du fikk reservert et rom uten å betale før ankomst?
    Natta
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.242
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Litt usikker. Startet naturligvis med 2 Dahls - slik standard er. Men, 2 slike Belgiske er jeg ikke vant med. Tror nesten omtale utgår til ny utprøving kan.gjøres annen gang.
    Ellersmessig virker Polen som noe jeg må.sjekke opp mot kalender - og evt ogsåmotta tips om.reise og fornuftig oppholdssted.
    Mvh
    JMK
    Hehe, ja den typen øl har gjerne litt raust med prosenter.
    Jeg har foreløpig kun bestilt hotell i Warszawa. Jeg har booket meg inn på messehotellet, Radisson Blu Sobieski Hotel. Hadde vært kjekt om du tok turen 😊
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.242
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    HiFi messa Warszawa, avspilles nær sagt, går av stabelen 28-31 oktober 2022.
    Om da ikke herr Pust inn tungt fordøyelige stridsgasser har funnet det for gått og lage trøbbel i Polen før høymessen går av stabelen.
    Ad påtenkt husvære snakkes det vel mest om Radisson Blu Sobieski Hotel.

    Kan de herr caftein sende linken hvor du fikk reservert et rom uten å betale før ankomst?
    Natta
    Jeg bestilte på Radisson Blu Sobieski Hotel via Hotels.com. Der kan man velge om man vil betale nå eller ved utsjekk etter oppholdet. Rommet kan avbestilles kostnadsfritt helt frem mot avreise, så det er bare å hive seg rundt min venn 😊
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.242
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kona og jeg vurderer seriøst å by på et rekkehus (eller er det en kjedet enebolig…….faen vet 😄) på kun 100 kvadrat. Selv om jeg i helgen solgte cd spilleren min, tror jeg de fleste kommer til å skjønne hva som er hobbyen min når greiene blir flyttet over i den nye stuen 😄

    C0400CF5-438F-4100-B82A-6EF5077EBBAF.jpeg


    Har selvfølgelig en plan, men planer pleier jo som kjent å buklande med en gang virkeligheten slår inn (bare spør russerne).
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.242
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jada, her streames denne for øyeblikket 😊

    013A991D-5FB6-4248-B0A4-601F56C849D4.jpeg

    Det ligger en kabel til bak den du ringet ut, vettu 😊 To forsterkere i oppsettet krever to sett høyttalerkabler (hvis jeg ikke til stadighet skal banne over hyppige omkoblinger 😄).
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Kona og jeg vurderer seriøst å by på et rekkehus (eller er det en kjedet enebolig…….faen vet 😄) på kun 100 kvadrat. Selv om jeg i helgen solgte cd spilleren min, tror jeg de fleste kommer til å skjønne hva som er hobbyen min når greiene blir flyttet over i den nye stuen 😄

    Vis vedlegget 820359

    Har selvfølgelig en plan, men planer pleier jo som kjent å buklande med en gang virkeligheten slår inn (bare spør russerne).
    -Foldnesvågen?

    mvh
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.203
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    Det ville være en tragedie om en person som Herr Karmis skulle flytte inn i noe som ikke tilgodeser hans altoppslukende musikkinteresse 😪 😪 Hva blir det neste? Fravær av kjøleskap og romtemperert øl??
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn