Fint at det ordner seg med Auralic.
God helg.
God helg.
Kjipe greier! SkjÞnner godt du er lei. Kjekt med kone og barn, men lukket inne sammen i to uker er drÞyt. Vi har sÄ langt skÄret klar her nede, knock on wood (er pÄ stranden, sÄ slÄr meg i hodetSer herren dobbelt i dag? Kanskje pÄ tide Ä komme hjem og ta en runde covid for laget. Her er det fullt frislipp. Tre sprÞyter ingen hindring. Heldigvis har jeg vÊrt dÄrligere etter en drÞy vinkveld. NÊrkontakt karantene fulgt av isolasjon, til sammen nesten 2 uker uten Ä forlate hjemmet sammen med kone og barn. Er det mulig Ä fÄ litt alenetid pÄ blÄ resept? Sentralen er et viktig bidrag til audiofiles mentale helse i disse dager. Ser at karmana er sÄ rutinert at om ulykken skulle skje ved hjemkomst sÄ har han vel nok Ä henge fingrene i med Ä pakke opp og leke seg med at det skulle gÄ bra.
mvh Atle
Ser vĂŠrmeldingen ser bra utâŠâŠâŠ..for megFint at det ordner seg med streameren. Har inntrykk av at du har vĂŠrt tilfreds med auralic hele veien.
PS, om du lengter hjem, sjekk vĂŠrmeldingen for helgenâŠ.
Ha en strÄlende dag
Pass pÄ sÄ du ikke fÄr flis i fingrene!knock on wood (er pÄ stranden, sÄ slÄr meg i hodet)
Knock on wood og treskalle var nettopp grunnen tilPass pÄ sÄ du ikke fÄr flis i fingrene!
SkjÞnte det, men var mer redd for at noe av sagflisene pÄ innsida skulle tyte ut.Knock on wood og treskalle var nettopp grunnen tili parantesen
![]()
Mohaha, bare jeg ser en gÄs eller and, river jeg ut leveren og frÄtser. Jeg er det grusomme barnet til Hannibal LecterKan du snart la de stakkars gjessene vÊre i fred?![]()
Dette var langt hyggeligere innsikt Ä fÄ ta del i en hva den jevne franske gÄselever produsent leverer til det umettelige markedet.![]()
â Vi velger Ă„ kalle det «Guds skatt»
Ville gjess pÄ sydentur ender som foie gras til nÊr 8000 kroner kiloen etter at Eduardo Sousa har gitt dem noe ekstra godt Ä fyse pÄ.www.dn.no
NÊgguI min uendelige godhet ble dagens middagen kun til for Ä gi hertugen av ytre skrotpung (ogsÄ kalt Follo blant innfÞdte) sÄrt tiltrengte nye impulser. Et godt stykke biff blir ualminnelig mye bedre nÄr kjÞttstykket blir dekket (nei, ikke bedekket) av et rÞslig stykke gÄselever, og noen glass med en god rÞdvin fra Ribera del Duero lÞfter bÄde smaken og humÞret. Ta en sjanse og lev litt farlig i morgen, hertug
Vis vedlegget 785830
Behagelig pensjonistlivHadde vel ikke brukt lang tid pÄ Ä fÄ deg nok av den type akustiske remedier av den sorten gitt det behagelige pensjonistlivet ditt du vel?syns du skal gÄ for det. Melder meg ogsÄ frivillig til Ä hjelpe deg fÄ nok...
![]()
Takk skal du faen meg haFor de som ikke kjenner lÄten
Da har jeg oppnÄdd det jeg ville!Takk skal du faen meg hatar litt tid Ä bli kvitt den der pÄ hjernen....
![]()
Tror jeg skjÞnner hva du mener, men jeg trykker definitivt ikke pÄ linken til TT for Ä fÄ det bekreftetVar det den som lÊrte oss Ä lage musikkinstrument av mellomleggspapir og en kam?
Skamme seg, TT, det var en grunn til at jeg ikke la ved dette musikalske skadeverketDa har jeg oppnÄdd det jeg ville!
Det er frivillig Ä trykke pÄ PLAY
Skal jeg bytte den ut med Macarena?Skamme seg, TT, det var en grunn til at jeg ikke la ved dette musikalske skadeverket![]()
Dette kan bli skikkelig stygt med tunge represalier i din egen trÄd. Nei, la oss heller sette oss ned sammen og holde hender mens vi fredsommelig synger Kymbaya. Og nei, du trenger ikke legge ut den hellerSkal jeg bytte den ut med Macarena?![]()
FÄr se litt i trÄden din fremover skjÞnner jegSetter virkelig pris pÄ disse sukkersÞte trÄdene som florerer pÄ sentralen for tidenhjertene sitter lÞst Ä gleden er stor
![]()
LÞse hjerter er Ä foretrekke fremfor lÞse mager.Setter virkelig pris pÄ disse sukkersÞte trÄdene som florerer pÄ sentralen for tidenhjertene sitter lÞst Ä gleden er stor
![]()
Tar deg pÄ ordet derLÞse hjerter er Ä foretrekke fremfor lÞse mager.
Og jeg har vÊrt i India, sÄ trust me, I know these things![]()
Tuuuuuusen takk snille du.Ukens system i Audiogon. Legger det inn her som en liten hyllest til @Powerpoint sin sÊrdeles vÄte drÞm
Vis vedlegget 786498
Ah, sÄ det var grunnen. Syntes de sÄ litt puslete ut fra hvordan jeg husker BotticelliTuuuuuusen takk snille du.
Dette er de minste Alsyvox magnestatene Tintoretto.
Min vÄte drÞm er storebroren Botticelli som er 33 cm hÞyere, 6 cm bredere og 20 kg tyngre pr.taler
Dog veldig stas Ă„ se at noen faktisk har kjĂžpt et par av Daniel Coens mesterverk.
"Some sunny day!"
Enhver kultivert herremann ville husket Botticelli pÄ fÞlgende mÄte.. Et par lydfjÞler blir i sÄ mÄte av langt mindre betydning..Ah, sÄ det var grunnen. Syntes de sÄ litt puslete ut fra hvordan jeg husker Botticelli![]()
Det var ogsÄ ganske sÄ forstÄelig hva du mente i forrige innleggEnhver kultivert herremann ville husket Botticelli pÄ fÞlgende mÄte.. Et par lydfjÞler blir i sÄ mÄte av langt mindre betydning... Beklager @Powerpoint og @Karmana...
Vis vedlegget 786746
Uff da, beklager. Jeg ble veldig krenket av deg nÄ TomDet var ogsÄ ganske sÄ forstÄelig hva du mente i forrige innleggSelv synes heller ikke jeg de er et visuelt godteri, men Ä sette de opp mot hva de er oppkalt etter blir litt sÞkt. Like sÞkt som at jeg synes dyret jaguar er atskillig smekrere og estetisk enn bilen som har stjÄlet navnet
![]()