Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    spanderer en svart spray boks på den sølve på nederste hylle :p
     
    Sist redigert:

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.244
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    I dag forflyttet et vennepar og vi oss til en annen tv-stue. Kino på Sotra hvor vi fire var de eneste i salen 😊 Ser Varity skriver «Denne gledessprederen er umulig å motstå». Hadde jeg visst hva jeg gikk til hadde jeg nok enkelt klart å motstå denne. Hyggelig nok, og trøfler er for meg noe av det som er mest stas i matveien, men filmen ble litt for ensformig for meg.

    C3B0DED5-CDA6-4924-8A0F-FE39413F5E9F.jpeg
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.468
    Antall liker
    31.824
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    I dag forflyttet et vennepar og vi oss til en annen tv-stue. Kino på Sotra hvor vi fire var de eneste i salen 😊 Ser Varity skriver «Denne gledessprederen er umulig å motstå». Hadde jeg visst hva jeg gikk til hadde jeg nok enkelt klart å motstå denne. Hyggelig nok, og trøfler er for meg noe av det som er mest stas i matveien, men filmen ble litt for ensformig for meg.

    Vis vedlegget 780757
    Den er nettopp sett, fin film men enig med du, ble litt ensformig i det lange løp😎😉

    gismo
     

    sundkoien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.01.2007
    Innlegg
    2.599
    Antall liker
    4.131
    Sted
    Kirkenær
    Torget vurderinger
    2
    Jeg liker jaktfilmer, men er usikker på denne..
    Har derimot nettopp sett "Nobody" og den var meget underholdende 👌

    M
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.244
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Har ikke sett den, men den filmen tror jeg er midt i blinken for meg. Jeg har bodd et par dager i Alba. Trøfler, hunder og Piemonte. Hadde man også fått et drøyt glass Barolo. 👌
    Vin hadde ordnet seg med et kinobesøk i Hilversum, men det var den gang. Selv gjør vi som trekkfugler og andre gæmliser på lørdag. Blir kanskje ikke Barolo, men litt trøfler i kosten får vi nok til 😊
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.893
    I dag forflyttet et vennepar og vi oss til en annen tv-stue. Kino på Sotra hvor vi fire var de eneste i salen 😊 Ser Varity skriver «Denne gledessprederen er umulig å motstå». Hadde jeg visst hva jeg gikk til hadde jeg nok enkelt klart å motstå denne. Hyggelig nok, og trøfler er for meg noe av det som er mest stas i matveien, men filmen ble litt for ensformig for meg.
    Jeg har for meg at filmen PIG med Nicolas Cage som også tar for seg emne trøfler i skogen er mer givende å kaste bort tiden på.
    Dette for å få ned t(r)øffel faktoren ;)
     
    Sist redigert:

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.244
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jeg har for meg at filmen PIG med Nicolas Cage som også tar for seg emne trøfler i skogen er mer givende å kaste bort tiden på.
    Dette for å få ned tøffel faktoren ;)
    Hehe, tror nok den i større grad er en trøffel-film for meg 😃
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.244
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kjente jeg hadde lyst til å være litt ondsinnet i en kjent og lite kjær tråd, men været er så fint og det er ikke så lenge til øltime(r) at jeg for en gang skyld klarte å utøve et snev av impulskontroll 😊

    Får ta meg en tur med hunden og glede meg til siste dag med kvalitetstid foran anlegget på en stund 😃
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.244
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Min første top loader. Jeg er en enkel mann å glede 😊 Topplokket minner om armliften på platespilleren av samme merke. Når lokket skal lukkes beveges lokket litt nedover, deretter siger den pent ned av seg selv, akkurat som med armliften.

    Kaffe og De Musikalske Dvergene. Navnet på gruppen er vel like krenkene som å hevde at det er deilig at det nå går mot lysere tider 😄

    60C0BD7B-5C7E-46F3-82D0-3048BE7B1C0D.jpeg
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.970
    Antall liker
    10.453
    Sted
    Skien
    Gratulerer karmi`s (y)
    Spiller selv mye CD å koser meg med dette mediumet.
    Ha en strålende helg :)

    Mvh: Espen L
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.244
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da er jeg i gang med øltimen(e) 😊 Må benytte litt tid foran anlegget i dag da det blir en stund til neste gang. Øltimen(e) er egentlig et synonym for vinyltimen(e), men er såpass giddaløs i dag at det blir kun streaming. Spiller nå det siste albumet til Vestbo Trio. Jeg er vel enig med dem som mener dette er det beste de har gjort til nå. Skål 😃

    B88CE6D7-BA59-498D-99DD-DB3E739154C8.jpeg
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Da er jeg i gang med øltimen(e) 😊 Må benytte litt tid foran anlegget i dag da det blir en stund til neste gang. Øltimen(e) er egentlig et synonym for vinyltimen(e), men er såpass giddaløs i dag at det blir kun streaming. Spiller nå det siste albumet til Vestbo Trio. Jeg er vel enig med dem som mener dette er det beste de har gjort til nå. Skål 😃

    Vis vedlegget 781250
    Den skiva skal testes ikveld. Etter the voice 🎶🍻
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.244
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Når tipset kommer ifra gethoen er jeg normalt skeptisk, men ser flere på forum går god for skiva så da tar jeg sjansen 🤷‍♂️🎶
    Skamme seg! By the way, det med den gethoen du til stadighet nevner………har dere ikke stavekontroll på PCene på Gaudaholmen 🤔😎😄
     
    • Haha
    Reaksjoner: T-1

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.468
    Antall liker
    31.824
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Da er jeg i gang med øltimen(e) 😊 Må benytte litt tid foran anlegget i dag da det blir en stund til neste gang. Øltimen(e) er egentlig et synonym for vinyltimen(e), men er såpass giddaløs i dag at det blir kun streaming. Spiller nå det siste albumet til Vestbo Trio. Jeg er vel enig med dem som mener dette er det beste de har gjort til nå. Skål 😃

    Vis vedlegget 781250
    Bra album, selv på latmannsliv formatet streaming, skål😉🍻🎼

    gismo
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.244
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Musikkelitens yppersteprest rider igjen, til glede for den gemene hops snevre og uopplyste musikksmak. Musikktipsene skal ses som en ledestjerne, ikke ulikt stjernen de tre vise menn fulgte mot Betlehem. Premien er opplevelsen av samme fullendte glede disiplene følte da de bestemte seg for å følge Jesus. Velger du ikke å spille disse albumene må du selv ta ansvar for evig vandring langs Golgata, mens motforestillinger mot musikken straffes med korset til evig spott og spe!

    Den første tipset ble plukket opp hos en mann som har en snever tilnærming til engelske fotballag, men desto større bredde i sitt musikalske landskap. Peach & Quiet, Just Behind the Shine er iørefallende americana hvor musikksmakens yppersteprest til og med liker kvinneglammet som presenteres innimellom.

    C885B038-9086-4AD0-BE14-7BFB1B5510F0.jpeg


    De uinnvidde har naturligvis ikke fått med seg at The The ved Matt Johnson var konge i noenlunde hine og hårde dager. Å ikle seg furudress uten å ha spilt The The vil i alle tilfeller medfører heis ned i de nedre gemakker for evig kjellertjeneste med tilhørende evig pine. Musikkelitens yppersteprest kan i sin ualminnelige godhet anbefale en enkel tilnærming for de uinnvidde og et kjært gjenhør for de innvidde i denne musikalske Firkløveren (som et hvert oppegående menneske vet er verdens beste sjokolade). Fortjente takksigelser til musikkelitens yppersteprest søkes unngått, men ta endelig kontakt på PM for telefonnummer med påfølgende Vippsing av et sjokkerende høyt beløp.

    48E1CD5E-EFFC-4B5A-A550-2BB1F7CDFCA2.jpeg


    Nå må jeg dessverre avslutte innlegget. Jeg ser blålys på parkeringsplassen, og noen menn med hvite frakker står utenfor døren med en frakk med seler. Takk for meg.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.244
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.808
    Antall liker
    13.468
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Musikkpodkastene til NRK er verdt å prøve 👍
    Stjernepose, Gitar og P.I.L.S. som forslag. I tillegg til nevnte Transmission.
    Til og med vestlig dialekt på flere 😁

    Edit; godlyd får du jo ved å spille det over hovedanlegget 😎

    mvh
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Såg The The på Lyceum London 81/82? Matt.J satt på en pinne stol og spillte selv, akkompagnert med noe opptak og video :)
     
    Sist redigert:

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.244
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Musikkpodkastene til NRK er verdt å prøve 👍
    Stjernepose, Gitar og P.I.L.S. som forslag. I tillegg til nevnte Transmission.
    Til og med vestlig dialekt på flere 😁

    Edit; godlyd får du jo ved å spille det over hovedanlegget 😎

    mvh
    P.IL.S. Er helt klart ikke fremmed, om enn ikke som podcast.
    Kanskje noen av disse kan bli aktuell i ekstra sløve stunder på Granka 😃
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn