Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.201
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Du har sikkert rett m.h.t. meg og U2. Det finnes så mye annet jeg heller vil høre.
    Jeg regner meg som relativt åpen og motagelig mht genre og utøvere.
    Må bare innrømme at jeg ikke er helt uten fordommer når det kommer til Bono & Co. Dumt sikkert.
    Jeg har skjønt at jeg ikke er helt alene om det, og trøster meg med det.

    Viktigere er det at du har fått Rosita i hus slik at paradigmeskiftet kan åpenbare seg i Drottningsvik.
    Har veldig trua på dette dere har satt i gang. Dette bør låte musikk-hifi og ikke hifi-hifi.
    Håper du og fruen får mye glede av investeringen framover.
    Gratulerer så mye!

    (Ang. farge, så er kanskje J.M. sine skarpere røde enn de som er i Trondheim)
    Mine er bestilt som RAL 3002. Blir litt spennende og se forholdet mellom virkelighet og det som er fremkommet på skjerm. Usikker på hvilken verdi Frode valgte, men det er antakelig ikke store forskjeller. De er meldt levert gårdsplassen i morgen - så satser jeg på å få dem i hus før kvelden. Noen hjelp har jeg enda ikke fått tak i.

    Ellersmessig må jeg bare slå fast at blant mine utallige meget gode egenskaper - er det at jeg ikke er misunnelig på dem som får tak i ting før meg. Og, jeg kunne ikke finne på å skryte av det heller - jeg er alt for beskjeden, blyg og tilbakeholden for det. Så - det så.
    Mvh
    JMK
    Du er et ualminnelig godt menneske, JM! Selv ville jeg aldri finne på å hovere over å være første privatperson med La Rosita i hus i kongeriket :cool::D

    Blir veldig spennende å se hvordan fargen din blir. Jeg er redd jeg kommer til angre. Hvis du ikke får hjelp med bæring, er det bare å finne en presenning. Min palle veide 175 kg......
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Bare prøver å få tiden din til å gå fortere til mannen fra nord kommer. Husker første gang jeg møtte han. Rosa skjorte, fancy sko og en svært liten intimsfære. Han sto klint inntil meg, sikkert fordi jeg mumler slik, og han hører dårlig? :). Uansett verdens hyggeligste fyr. Og som trønder stjerne i boka her.


    Hehe, jeg husker hva du sa.. Men ordene sine står seg. Pussig at vi begge har like elementer som noen av de høyttalere som ble vist frem. Men greiene der var adskillig mer lettbeint enn greiene våre, dvs mer trykk i bunn hos oss.. :)
    I know. Regnet med det var det du ville frem til når du dro frem gamle avdøde Hans i Putten :)
    For å avslutte historien rundt den lange mannen med øl på dørstokken da vi kom.. Takk for at du ordnet den turen. Tror den var til glede for de som var med :). At TAD til 400000 før på dagen var, i mine ører, litt nedtur sier og litt.. :). Tilogmed Jan Robert syntes det låt bra i Putten.. :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.201
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Viktigere er det at du har fått Rosita i hus slik at paradigmeskiftet kan åpenbare seg i Drottningsvik.
    Og, enda mye mer ellersmessig - så er det en glede å se personer bruke paradigmeskifte begrepet. Det tyder jo på at Kuhn sin obligatoriske bok er lest godt i sin tid. Slikt hjelper på mens man sitter og produserer rapporter til langt på kveld, uten så mye som en rød høyttaler å spille på....
    Mvh
    JMK

    Jeg er mer skeptisk vedrørende et paradigmeskifte. Skrev i hine hårde dager en eksamensoppgave om Kuhn. Hvis jeg opplever et av hans paradigmeskifter i morgen, lurer jeg virkelig på hva som treffer meg. Mongolsk strupesang og det som verre er, er jo fremdeles ikke innenfor paradigmeskifte-begrepet ;)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.201
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Bare prøver å få tiden din til å gå fortere til mannen fra nord kommer. Husker første gang jeg møtte han. Rosa skjorte, fancy sko og en svært liten intimsfære. Han sto klint inntil meg, sikkert fordi jeg mumler slik, og han hører dårlig? :). Uansett verdens hyggeligste fyr. Og som trønder stjerne i boka her.


    Hehe, jeg husker hva du sa.. Men ordene sine står seg. Pussig at vi begge har like elementer som noen av de høyttalere som ble vist frem. Men greiene der var adskillig mer lettbeint enn greiene våre, dvs mer trykk i bunn hos oss.. :)
    I know. Regnet med det var det du ville frem til når du dro frem gamle avdøde Hans i Putten :)
    For å avslutte historien rundt den lange mannen med øl på dørstokken da vi kom.. Takk for at du ordnet den turen. Tror den var til glede for de som var med :). At TAD til 400000 før på dagen var, i mine ører, litt nedtur sier og litt.. :). Tilogmed Jan Robert syntes det låt bra i Putten.. :)
    Takk selv :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.422
    Antall liker
    12.982
    Hva med oss andre som har ventet og ventet sammen med deg, burde ikke vi også fått en liten påskjønnelse?
    Ellers veldig spennende Karmana!
    Nettopp!
    For oss som overhodet ikke er misunnelige - vi forventer oss lite - og får sikkert enda mindre.
    Mvh
    JMK
    Skal vi kanskje gå ut på kjøkkenet sammen med den snille mannen i hvit frakk nå, og ta medisinene våre og legge vorsj før man slumper til med en eller annen uDACtisk kommentar? Eller starte på drukkenskapet, og fortsette med å rapportere ujevnt trav i hifiens sfærer i håp om rødt kort?

    Jeg er dessverre ikke tilgjenglig i morgen for et par løft.
    Esken med Krell EVO inn på baksiden av eders residens i 30-40 cm nysnø en kold vinternatt sitter fremdeles godt i minnet ;)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.201
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da er den nye forsterkeren satt opp og alle kabler koblet, foruten høyttalerkablene som venter på høyttalere i ene enden. Nå gjenstår litt haifai-drømmer før Frode sitt blide ansikt dukker opp på formiddagen i morgen :)

    D58E1423-AD98-4464-8B94-AEEECB74D7E7.jpg
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.569
    Antall liker
    2.770
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Da er den nye forsterkeren satt opp og alle kabler koblet, foruten høyttalerkablene som venter på høyttalere i ene enden. Nå gjenstår litt haifai-drømmer før Frode sitt blide ansikt dukker opp på formiddagen i morgen :)

    Vis vedlegget 554090
    Grattis med amp!
    Åsså eg som hadde tenkt å invitere deg bort i høgget snarlig - men du gror gjerne fast i godstolen når du får på plass nykomlingene..... ;)

    mvh
    Proffen
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    Du er et ualminnelig godt menneske, JM!
    Min beskjedenhet gjør at det er vanskelig og ta det helt inn over meg, men når du først insisterer …
    Resten av meldingen ble visst borte.
    Mvh
    JMK
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    Skal vi kanskje gå ut på kjøkkenet sammen med den snille mannen i hvit frakk nå, og ta medisinene våre og legge vorsj før man slumper til med en eller annen uDACtisk kommentar? Eller starte på drukkenskapet, og fortsette med å rapportere ujevnt trav i hifiens sfærer i håp om rødt kort?

    Jeg er dessverre ikke tilgjenglig i morgen for et par løft.
    Esken med Krell EVO inn på baksiden av eders residens i 30-40 cm nysnø en kold vinternatt sitter fremdeles godt i minnet
    Du hadde jo fått varmet opp med noen Nemo'er da (bokstavelig talt!) - så 600 blokkene gikk jo rimelig greit slik jeg kan huske det. uten at jeg vel egentlig bar så veldig mye av dem.
    Dacticen for helgen kan faktisk medføre en Horten tur på søndag, da pågående forkjølelse både ødela innsats sist helg - og virker å gjøre turneringsdeltakelse utenbys kommende helg, heller lite sannsynlig. Sees vi herr Power?
    Mvh
    JMK
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    Jeg er mer skeptisk vedrørende et paradigmeskifte. Skrev i hine hårde dager en eksamensoppgave om Kuhn. Hvis jeg opplever et av hans paradigmeskifter i morgen, lurer jeg virkelig på hva som treffer meg. Mongolsk strupesang og det som verre er, er jo fremdeles ikke innenfor paradigmeskifte-begrepet
    Du verden. Så det beherskes både øldrikking, håndtering av spennende HiFi utstyr OIG paradigmeskifter! Jeg lar meg imponere.
    Hils Frode i morgen, og lykke til.
    Mvh
    JMK
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.422
    Antall liker
    12.982
    Skal vi kanskje gå ut på kjøkkenet sammen med den snille mannen i hvit frakk nå, og ta medisinene våre og legge vorsj før man slumper til med en eller annen uDACtisk kommentar? Eller starte på drukkenskapet, og fortsette med å rapportere ujevnt trav i hifiens sfærer i håp om rødt kort?

    Jeg er dessverre ikke tilgjenglig i morgen for et par løft.
    Esken med Krell EVO inn på baksiden av eders residens i 30-40 cm nysnø en kold vinternatt sitter fremdeles godt i minnet
    Du hadde jo fått varmet opp med noen Nemo'er da (bokstavelig talt!) - så 600 blokkene gikk jo rimelig greit slik jeg kan huske det. uten at jeg vel egentlig bar så veldig mye av dem.
    Dacticen for helgen kan faktisk medføre en Horten tur på søndag, da pågående forkjølelse både ødela innsats sist helg - og virker å gjøre turneringsdeltakelse utenbys kommende helg, heller lite sannsynlig. Sees vi herr Power?
    Mvh
    JMK
    Ja, huff og huff, den oppvarmingsrunden der kunne jeg godt vært foruten.
    Forøvrig var det nok den "lille" 65-70 kg tunge stereoblokka jeg fikk prustet og peset rundt husets hjørne, og inn fra veranda siden.
    Da det ble snakk om å bytte fra 402 til 600 monoblokker tror jeg at jeg gikk i "stealth" modus. Disse var vel JackX selv med på og bære ut og inn til deg?

    Ja, undertegnede blir etter alle solemerker å finne i Horten førstkommende søndag :cool:
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.648
    Antall liker
    58.428
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Viktigere er det at du har fått Rosita i hus slik at paradigmeskiftet kan åpenbare seg i Drottningsvik.
    Og, enda mye mer ellersmessig - så er det en glede å se personer bruke paradigmeskifte begrepet. Det tyder jo på at Kuhn sin obligatoriske bok er lest godt i sin tid. Slikt hjelper på mens man sitter og produserer rapporter til langt på kveld, uten så mye som en rød høyttaler å spille på....
    Mvh
    JMK
    Jeg har nok litt mer lemfeldig omgang med paradigmeskiftebegrepet enn Thomas Kuhn, men at Rosita gjør seg bemerket, er det lite tvil om, og det er litt morsomt å bruke et slikt begrep ettersom det ligner veldig på livet på sentralen.
    For å illustrere, fra Store Norske:
    Paradigmet rammes av en krise. Man forsøker så å finne et nytt paradigme som kan løse anomaliene, og dette paradigmeskiftet har karakteren av en vitenskapelig revolusjon. Mange vitenskapsmenn vil allikevel holde fast på det gamle paradigmet, og det oppstår en strid mellom tilhengerne av det gamle og det nye paradigmet. Denne striden lar seg ikke løse ved å stille paradigmene opp ved siden av hverandre og sammenligne dem punkt for punkt, for det vil være uenighet om hvilke fenomener som det er relevant å forklare og hvilke forklaringer som er akseptable. Paradigmene er inkommensurable, og det finnes ikke noe nøytralt sammenligningsgrunnlag for dem. Kuhn sammenligner derfor aksepten av nytt paradigme med en religiøs omvendelse, for det kan aldri gis tvingende rasjonelle grunner for det.

    ;););)

    -men tror dette vil spille jævli bra,- enkelt og greit!
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.648
    Antall liker
    58.428
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Det var snakk om Hans Kortenbach og hans MUSICAL AFFAIRS i Putten.
    Så vidt jeg forstår lever han ikke lenger. Han døde i 2017. RIP.
    De spesielle og vellydende høyttalerne han lagde, og som vi var så heldige å få høre hos han,
    er ikke lenger i produksjon.
    En meget trivelig mann med gode ideer. Det er sant at de ikke var laget for trøkk, men akustiske instrumenter, stemmer og piano var sånn jeg husker det helt magisk, -for det låt rett og slett NATURLIG.

    Mimrebilder, fra vårt besøk hos Kortenbach/Musical Affairs i 2015.
    De er uskarpe, muligens pga for lite Genever før kl 12.
    ( men derfor heller ikke vist tidligere)

    CIMG5212.jpg


    Her ser vi tydelig at Karmana er inspirert, og gjør seg nye tanker om hifi.
    Eller var det bare godt med en Grolsch?:cool:
    CIMG5214.jpg
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    eg har nok litt mer lemfeldig omgang med paradigmeskiftebegrepet enn Thomas Kuhn, men at Rosita gjør seg bemerket, er det lite tvil om, og det er litt morsomt å bruke et slikt begrep ettersom det ligner veldig på livet på sentralen.
    For å illustrere, fra Store Norske:
    Paradigmet rammes av en krise. Man forsøker så å finne et nytt paradigme som kan løse anomaliene, og dette paradigmeskiftet har karakteren av en vitenskapelig revolusjon. Mange vitenskapsmenn vil allikevel holde fast på det gamle paradigmet, og det oppstår en strid mellom tilhengerne av det gamle og det nye paradigmet. Denne striden lar seg ikke løse ved å stille paradigmene opp ved siden av hverandre og sammenligne dem punkt for punkt, for det vil være uenighet om hvilke fenomener som det er relevant å forklare og hvilke forklaringer som er akseptable. Paradigmene er inkommensurable, og det finnes ikke noe nøytralt sammenligningsgrunnlag for dem. Kuhn sammenligner derfor aksepten av nytt paradigme med en religiøs omvendelse, for det kan aldri gis tvingende rasjonelle grunner for det.



    -men tror dette vil spille jævli bra,- enkelt og greit!
    Ja, jeg hadde ikke helt tenkt over hvor likt det er livet på Sentralen. Det har du jammen rett i.
    Idealet må jo være at det nye paradigmet forklarer alt hva det gamle gjorde og i tillegg forklarer problemstillinger det gamle ikke kunne.
    Så hvis svaret da blir at de ny spiller jævlig bra, og det gjorde ikke de gamle … da er vi egentlig på sporet.
    Nok avsporing. Det blir gøy å høre de første inntrykkene fra Bregen.
    Mvh
    JMK
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    noen som vet om utpakkingen sendes live på tv idag?
    når starter det, og hvilken kanal?
    Tror det var på Visjon Norge... ;)
    hmmm... tror ikke jeg har abonnement på den kanalen.
    du får gi et pip når det starter.
    sitter på jobb nå og må prøve å finne en gratis stream.
    ps! ikke si noe om resultatet, mulig jeg må se det i opptak senere i kveld.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.201
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da er den nye forsterkeren satt opp og alle kabler koblet, foruten høyttalerkablene som venter på høyttalere i ene enden. Nå gjenstår litt haifai-drømmer før Frode sitt blide ansikt dukker opp på formiddagen i morgen :)

    Vis vedlegget 554090
    Grattis med amp!
    Åsså eg som hadde tenkt å invitere deg bort i høgget snarlig - men du gror gjerne fast i godstolen når du får på plass nykomlingene..... ;)

    mvh
    Proffen
    Blir nok litt fastgroing de neste dagene, men vi må jo få til litt lytting både hos deg og meg om ikke så lenge :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.201
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Viktigere er det at du har fått Rosita i hus slik at paradigmeskiftet kan åpenbare seg i Drottningsvik.
    Og, enda mye mer ellersmessig - så er det en glede å se personer bruke paradigmeskifte begrepet. Det tyder jo på at Kuhn sin obligatoriske bok er lest godt i sin tid. Slikt hjelper på mens man sitter og produserer rapporter til langt på kveld, uten så mye som en rød høyttaler å spille på....
    Mvh
    JMK
    Jeg har nok litt mer lemfeldig omgang med paradigmeskiftebegrepet enn Thomas Kuhn, men at Rosita gjør seg bemerket, er det lite tvil om, og det er litt morsomt å bruke et slikt begrep ettersom det ligner veldig på livet på sentralen.
    For å illustrere, fra Store Norske:
    Paradigmet rammes av en krise. Man forsøker så å finne et nytt paradigme som kan løse anomaliene, og dette paradigmeskiftet har karakteren av en vitenskapelig revolusjon. Mange vitenskapsmenn vil allikevel holde fast på det gamle paradigmet, og det oppstår en strid mellom tilhengerne av det gamle og det nye paradigmet. Denne striden lar seg ikke løse ved å stille paradigmene opp ved siden av hverandre og sammenligne dem punkt for punkt, for det vil være uenighet om hvilke fenomener som det er relevant å forklare og hvilke forklaringer som er akseptable. Paradigmene er inkommensurable, og det finnes ikke noe nøytralt sammenligningsgrunnlag for dem. Kuhn sammenligner derfor aksepten av nytt paradigme med en religiøs omvendelse, for det kan aldri gis tvingende rasjonelle grunner for det.

    ;););)

    -men tror dette vil spille jævli bra,- enkelt og greit!
    Enig med deg! Vi driter i Kuhn og fokuserer på konklusjonen din :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.201
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det var snakk om Hans Kortenbach og hans MUSICAL AFFAIRS i Putten.
    Så vidt jeg forstår lever han ikke lenger. Han døde i 2017. RIP.
    De spesielle og vellydende høyttalerne han lagde, og som vi var så heldige å få høre hos han,
    er ikke lenger i produksjon.
    En meget trivelig mann med gode ideer. Det er sant at de ikke var laget for trøkk, men akustiske instrumenter, stemmer og piano var sånn jeg husker det helt magisk, -for det låt rett og slett NATURLIG.

    Mimrebilder, fra vårt besøk hos Kortenbach/Musical Affairs i 2015.
    De er uskarpe, muligens pga for lite Genever før kl 12.
    ( men derfor heller ikke vist tidligere)

    Vis vedlegget 554104

    Her ser vi tydelig at Karmana er inspirert, og gjør seg nye tanker om hifi.
    Eller var det bare godt med en Grolsch?:cool:
    Vis vedlegget 554105
    Gode minner :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.201
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ikke helt luremus. Har hatt en veldig hyggelig og vellykket dag med Frode hos Acoustic Tuning. Den mannen tar service til nye høyder! Han forsvant ut i 1530 draget og da måtte jeg også fly på dør for litt glass-skrangling med dårlige kamerater. Nå varmes rørene i påvente av at Nyhetene skal bli ferdig.

    Babel kom i Burka.

    397F9B76-FDDE-47C4-AF2D-89FA6400545B.jpg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.201
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Frode var både høyt og lavt.

    4B13943B-84EB-4450-B912-6EAB92DDBBF2.jpg


    Til og med kona var fornøyd.

    C6ECD42E-899E-4C8F-AF25-CFEF694CE345.jpg


    Frode er en mann med mange talenter. Her moonwalk mens han snakket med Dan hos La Rosita.

    D55F6D57-8687-4851-9CDB-5B253A3092AF.jpg


    Har hatt atskillig surere karer i stuen tidligere.

    EF1710B3-83F8-48E5-AFBE-FA69B4D5CFB4.jpg


    Eieren er allerede begynt å like å kjæle med godsakene.

    97031DEB-949D-437B-B1AA-4851C539F2AC.jpg


    Det er mulig dette blir posituren kona ser mest de neste dagene.

    89983DE7-1CD6-45FC-B7B7-5F1461CE52BF.jpeg


    Mye kan sies, men foreløpig nøyer jeg meg med å konkludere med; fett!!! :D
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Karan eller fugle-rør de kjører på nå? De var passe store hos deg. Og sort? Me like.. :)
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.934
    Antall liker
    17.210
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Fett som faen!:D

    Og velkommen til en verden av lettdrevne ht og flea (SET) watt.
     

    Sevald

    Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Innlegg
    7.080
    Antall liker
    16.969
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer med nye høyttalere. Tror halve sentralen er nysgjerrig på hvordan de låter. Fett lover bra for halleluja??????
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.201
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Grattis med nye apekister! Ser jo flott ut, og ikke ruvet de voldsomt i heimen heller.

    mvh
    Proffen
    Karan eller fugle-rør de kjører på nå? De var passe store hos deg. Og sort? Me like.. :)
    Slitan :)
    Så flott ut!
    Fett som faen!:D

    Og velkommen til en verden av lettdrevne ht og flea (SET) watt.
    Gratulerer,ser flott ut det der :)

    O
    Takk skal dere ha! Fornøyd eier så langt :)

    Det finnes helt klart større høyttalere, proffen, men bildene lyver nok litt. Litt størrelse er det helt klart. Er tross alt 132 kg med høyttaler.

    Helt klart Bird som styrer her nå, HC. Det kommer den til å gjøre til høyttalere og rør er innspilt. Deretter blir det å leke litt med tilkobling av sub. Karan får kommer senere, men skal testes. Jeg har kablet opp slik at det bare er å koble til høyttalerkablene som går fra Karan, så er jeg i gang med serbisk kraftverk. Jeg er veldig fornøyd med at jeg valgte svart. Visuelt ble det bedre enn forventet. Grått membran mot pianolakk ble fjongt :) Tror høyttalerne hadde gjort litt for mye av seg i stuen med en freshere farge.

    Dette er da faen meg ikke fluewatt, Gunner :mad: Dan hos La Rosita har etter München justert Bird opp fra 8 til 9,5 W ;)
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    grattis, karmis!
    uuuuuberfett.
    disse høyttalerne har jeg virkelig troen på.
    får sjekke logistikken fra bergen sentrum og ut til drotningsvika på tidlig eftan lørdag 28. september, da har jeg et par timer ledig.
    meldes.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn