Takker, motoren! Betryggende å høreGrattis med fin arm, burde passe godt til en 103r
mvh
Takker, motoren! Betryggende å høreGrattis med fin arm, burde passe godt til en 103r
mvh
Så litt puslete ut på bildet ja, men får satse på at selger ikke er av dem som skryter på seg ekstra penislengdeEr det en 12" du har kjøpt? Så ikke slik ut?
Gratulerer så mye med besluttninger og så gleder vi oss til avsløringen av "den andre" hifi-relaterte saken![]()
Du er en bra mann, men tydeligvis med en liten svakhet, motorenDeler ikke helt den men kos deg masse
mvh
I like måte karmanaDu er en bra mann, men tydeligvis med en liten svakhet, motorenDeler ikke helt den men kos deg masse
mvh![]()
Slemme, slemme SluketLitt synd med den Jelco saken - hadde tenkt å tilby deg den ene NOS MA-505L her..... men slik er jo livet for de som haster av gårde og ikke kjenner tålmodighetens gullkantede belønning..
Hørtes lovende utSlemme, slemme SluketLitt synd med den Jelco saken - hadde tenkt å tilby deg den ene NOS MA-505L her..... men slik er jo livet for de som haster av gårde og ikke kjenner tålmodighetens gullkantede belønning..Min grådighet og utålmodighet er grenseløs! Ja vent nå litt, det er plass til tre armer på spilleren.......
Ehhm, handlekraft kalles det der. Og det er jo mulig å ha flere armer på en speller..Litt synd med den Jelco saken - hadde tenkt å tilby deg den ene NOS MA-505L her..... men slik er jo livet for de som haster av gårde og ikke kjenner tålmodighetens gullkantede belønning..
En slik har jeg ogsåHar de siste dagene styrt litt med å finne ut hvilken (ekstra) arm jeg skulle kjøpe til Micro Seikien min. Det har vært litt frem og tilbake med mailer og SMSer i øst og vest, bokstavelig talt. Endte til slutt opp med tre armer på short-listen, men samtidig undersøkte jeg også litt rundt et par tre andre armer.
Det endte til slutt opp med short-listen. Sendte i dag litt penger som gave til en kar i Brooklyn som hadde en Jelco 750LB med matchende kabel til salgs. I følge ham er den strøken og brukt mindre enn 10 timer. Det er jo lov å håpeSatser på at han ikke stikker av med pengene, selv om de er sendt som gave. Noen sjanser må man ta her i livet, og det er jo heller ikke så mye penger at livet mitt forandrer seg, selv om dette skulle buklande
Virker nå som en hyggelig kar (noe som sikkert er sagt i samme situasjon av andre tidligere)
![]()
Kanskje en mer safe enn spennende arm jeg har valgt. Tror likevel det er et godt valg. Spenningen får jeg heller ta ut med min DV 505 arm
Dette er hva som skal sendes fra USandA i dag.
Vis vedlegget 486981
Vis vedlegget 486982
Går fint sammen med rasedyr som Kiseki Purpleheart Sapphire også denGrattis med fin arm, burde passe godt til en 103r
mvh
Det finns en jækla bra Svensk dokumentær om Lizzy husker ikke vad den heter men finns sikkert på Yt?Over en aldri så liten Gammel Dansk og litt platespilling føles det naturlig å rope ut, THIN LIZZY ER I DAG VERDENS BESTE ROCKEBAND GJENNOM TIDENE!!!! Har vel strengt tatt sagt det samme om Creedence, men det er sikkert over en uke siden![]()
Takker for tilbudet, men er for sløkk/utålmodig til å se konserter på TV. Jeg får heller ha en ambisjon om å etter hvert skaffe flere skiver av SladeTror jeg har et par Sladekonserter fra 70tallet liggende på en harddisk her.
Kan Dropboxes sørover om det er av interesse![]()
Den dokumentaren kunne faktisk vært riktig så interessant. Gi en lyd hvis du finner den (selv om jeg ikke aner hva Yt er for noe). Søkte forresten etter Jeff Lynne dokumentaren på Youtube da jeg var hjemme med influensa. Fant dessverre bare et klipp fra den (reklame).Det finns en jækla bra Svensk dokumentær om Lizzy husker ikke vad den heter men finns sikkert på Yt?Over en aldri så liten Gammel Dansk og litt platespilling føles det naturlig å rope ut, THIN LIZZY ER I DAG VERDENS BESTE ROCKEBAND GJENNOM TIDENE!!!! Har vel strengt tatt sagt det samme om Creedence, men det er sikkert over en uke siden![]()
ska surfa rundt litt sen og se om jeg finner den, Phil's mamma er med og forteller mye og viser opp hjemmet er som ett litet museum![]()
Ah, er likevel så utakknemlig at jeg takker nei. Får ikke streamet annet en Tidal fra IPaden min (etter at jeg koblet ned Airport Express). Blir derfor litt for mye hassle med PC og minnepenn og slikt. Lat? JeppJeg mener audio, ikke video
Kjente en viss grad av usikkerhet da jeg våknet i morgesSå litt puslete ut på bildet ja, men får satse på at selger ikke er av dem som skryter på seg ekstra penislengdeEr det en 12" du har kjøpt? Så ikke slik ut?
Gratulerer så mye med besluttninger og så gleder vi oss til avsløringen av "den andre" hifi-relaterte saken![]()
Må skuffe deg, den andre greien var bare armbordet![]()
Faen da, den gamle dansken må virke mer på hjernevinningene enn jeg troddeYt var ment som YouTubeNår vi enda er inne på musikk dokumentærer finnes det også det en Svensk produksjon
om Kiss som var veldig bra mener den heter "gitaristen som försvann" gedigna drittsekker Simmons og Stanley
Eric Carr fikk beskjed om sparken fra bandet på dødsbedden.
Tror nok den historien er litt mer komplisert enn som så, men er enig i at Simmons spesielt, men også Stanley, virker som folk som er drukne på egen suksess og drittsekker. Det er definitivt endel likhetstrekk mellom Simmons og Trump, og det uten rus som noen god forklaring på adferden. Stol aldri på en avholdsmann som ikke er rehabilitert alkoholiker i rockeverdenen.Yt var ment som YouTubeNår vi enda er inne på musikk dokumentærer finnes det også det en Svensk produksjon
om Kiss som var veldig bra mener den heter "gitaristen som försvann" gedigna drittsekker Simmons og Stanley
Bandet slet vel i perioden som Carr var syk og sykehus oppholdet kostet mye $ forteller det selve i filmen. Kiss var gigantiska bland mine jevnaldrende på ungdomsskolen, jeg var ikke veldig interessert i dem.Tror nok den historien er litt mer komplisert enn som så, men er enig i at Simmons spesielt, men også Stanley, virker som folk som er drukne på egen suksess og drittsekker. Det er definitivt endel likhetstrekk mellom Simmons og Trump, og det uten rus som noen god forklaring på adferden. Stol aldri på en avholdsmann som ikke er rehabilitert alkoholiker i rockeverdenen.Yt var ment som YouTubeNår vi enda er inne på musikk dokumentærer finnes det også det en Svensk produksjon
![]()
Jeg var også ikke blant fansen, tvert imot. Blant de mer tåpelige foreninger jeg har meldt meg inn i er Folkeaksjonen mot Kiss. Det opplevdes ikke som en religiøs protest slik jeg ser en blog framstilte det, det var de med litt tøffere musikksmak som hadde slike klistremerker på min skole i alle fall. Kanskje vi ble lurt? Også en tilsvarende mot disco var jeg innom. Det siste var jo totalt vrøvlete, og den Kiss-greia, vel...Bandet slet vel i perioden som Carr var syk og sykehus oppholdet kostet mye $ forteller det selve i filmen. Kiss var gigantiska bland mine jevnaldrende på ungdomsskolen, jeg var ikke veldig interessert i dem.Tror nok den historien er litt mer komplisert enn som så, men er enig i at Simmons spesielt, men også Stanley, virker som folk som er drukne på egen suksess og drittsekker. Det er definitivt endel likhetstrekk mellom Simmons og Trump, og det uten rus som noen god forklaring på adferden. Stol aldri på en avholdsmann som ikke er rehabilitert alkoholiker i rockeverdenen.Yt var ment som YouTubeNår vi enda er inne på musikk dokumentærer finnes det også det en Svensk produksjon
![]()
Min stakkars tremenning PK klarte å dra fram enten et Air Supply eller Loverboy-album en gang i 1981 mens gutta var samlet i kjellerstuen hans. Det ble ikke nådig mottatt av resten av gutta som hørte på Motorhead, Led Zeppelin og Black Sabbath.Om du antydet at Kiss var kult i vår ungdomsgjeng var det synonymt med å glatt bli skjøvet ut på siden av det gode selskap![]()
Hehe, hadde selv en plate eller kassett med Loverboy. Var vel ikke den jeg dro frem for å høyne min anseelse blant guttaMin stakkars tremenning PK klarte å dra fram enten et Air Supply eller Loverboy-album en gang i 1981 mens gutta var samlet i kjellerstuen hans. Det ble ikke nådig mottatt av resten av gutta som hørte på Motorhead, Led Zeppelin og Black Sabbath.Om du antydet at Kiss var kult i vår ungdomsgjeng var det synonymt med å glatt bli skjøvet ut på siden av det gode selskap![]()
![]()
Karin Krogs versjon av "Æille har et Syskenbån..." er ubetalelig. En klassiker.Etter å fokusert på Slade og Thin Lizzy er det jo naturlig å gå videre med Alf Prøysen
Hadde for noen dager siden besøk av en kar som var interessert i subben jeg har til salgs. Siden han også er haifai-interessert var det også på sin plass med en liten demo av oppsettet mitt. Han plukket ut dette tribute-albumet til Prøysen fra Tidal. Selv husker jeg godt Alf Prøysen fra min barndom, men det var da som en halvgammel mann med gitar og visesanger. Med andre ord helt uinteressant.
Dette er derimot noen helt annet (eller at jeg har blitt halvgammel selv). Styrkene i låtene og ikke minst tekstene kommer mer til sin rett. Plutselig skjønner jeg betydningen med Alle har et Søskenbarn på Gjøvik. I tillegg får jeg nok en gang bevist for meg selv at Lynni Treekrem er så uendelig mye bedre enn hva man blir lurt til å tro når man hører den forferdelige Færra te Mexico. Mange høydepunkter på denne platen
Vis vedlegget 487230