2
2xJ
Gjest
Karmanas Kaffeslaberas, fyrstekake og HAYFAI....

Har sendt inn nytt navn til moderator.....Drit i bønnene,nå tilbake til navn på tråden
O
Kult !Har sendt inn nytt navn til moderator.....Drit i bønnene,nå tilbake til navn på tråden
O![]()
Forsøkte den metoden, men det gikk ikke. Antar jeg har skiftet navn på tråden tidligere, og det er grunnen til at jeg ikke fikk byttet navn med den metoden. Etter litt rot med begrensningen på antall bokstaver som kan benyttes, har x-cell nå fått fikset navnet.Det er forøvrig mulig å skifte navn selv, det er bare å åpne det første innlegget i tråden (som tittelen stammer fra) i avansert redigering, så får du redigert tittel også. Forresten kjekt å se at du gleder deg over musikk med min gamle venn Nils.![]()
Nils ble jeg venn med i musikermiljøet i Haugesund på midten av åttitallet selv om han forlengst hadde flyttet ut. Han er forøvrig bror til en annen av mine venner, Torbjørn Økland som spilte gitar i Vamp fram til splittelsen for en tid tilbake. Det musikermiljøet i Haugesund var et svært sympatisk og inkluderende miljø, så det var lett å få gode venner. På mange måter skylder jeg det miljøet mye for det jeg har opplevd i kulturbransjen senere i mitt liv.Forsøkte den metoden, men det gikk ikke. Antar jeg har skiftet navn på tråden tidligere, og det er grunnen til at jeg ikke fikk byttet navn med den metoden. Etter litt rot med begrensningen på antall bokstaver som kan benyttes, har x-cell nå fått fikset navnet.Det er forøvrig mulig å skifte navn selv, det er bare å åpne det første innlegget i tråden (som tittelen stammer fra) i avansert redigering, så får du redigert tittel også. Forresten kjekt å se at du gleder deg over musikk med min gamle venn Nils.![]()
Artig at du kjenner ham. Må være første gang jeg har likt hardingfele![]()
Takk for nok en interessant bakgrunnshistorieNils ble jeg venn med i musikermiljøet i Haugesund på midten av åttitallet selv om han forlengst hadde flyttet ut. Han er forøvrig bror til en annen av mine venner, Torbjørn Økland som spilte gitar i Vamp fram til splittelsen for en tid tilbake. Det musikermiljøet i Haugesund var et svært sympatisk og inkluderende miljø, så det var lett å få gode venner. På mange måter skylder jeg det miljøet mye for det jeg har opplevd i kulturbransjen senere i mitt liv.Forsøkte den metoden, men det gikk ikke. Antar jeg har skiftet navn på tråden tidligere, og det er grunnen til at jeg ikke fikk byttet navn med den metoden. Etter litt rot med begrensningen på antall bokstaver som kan benyttes, har x-cell nå fått fikset navnet.Det er forøvrig mulig å skifte navn selv, det er bare å åpne det første innlegget i tråden (som tittelen stammer fra) i avansert redigering, så får du redigert tittel også. Forresten kjekt å se at du gleder deg over musikk med min gamle venn Nils.![]()
Artig at du kjenner ham. Må være første gang jeg har likt hardingfele![]()
Et tredje familiemedlem som bør nevnes er søsteren Gjertrud, kjent som fiolinist i blant annet sitt eget sigøynerorkester. Ei ekstraordentlig grei og sympatisk dame med samme store talent som sine mer kjente brødre.
Tar det som en bekreftelse på at jeg er i målKarmanas fjas og fyrstekake
Steike for en navn du har på tråden nå![]()
Tar det som en bekreftelse på at jeg er i målKarmanas fjas og fyrstekake
![]()
Ny nokia tlf ???I serien, Karmana forbereder hjemkomsten av platespillerarm, er vi i dag kommet til.....
Vis vedlegget 475767
Svaret mitt var nok ment litt ironiskTar det som en bekreftelse på at jeg er i målKarmanas fjas og fyrstekake
![]()
Nei.... det er det nok ikke...
MELLOM Hilversum og den Royale bukten... Hvor er det ? Stavanger ?
Og du må ha fyrstekake, portvin eller rullator med....
God hælj Mr T![]()
Du glemte fyrstekake....Sjustering utført![]()
Faen, gjennomskuetJævla wannabe-adel, bosetter seg bare i Drotningsvik for stedsnavnets skyld.![]()
Alt for deg vettu, men HFS har begrensninger på antall ord i overskriftenDu glemte fyrstekake....Sjustering utført![]()
![]()
Nei, har ikke armlift på platespilleren, så her må man være forsiktig
Hehe, fulgte med huset. Ikke min greie. Holder meg helst til å servere sprudlevann og sniktitte når kona har venninner i bassengetHva? Har du fått deg sånn aidsgryte du også....
GrrrrrNår skal du gjøre noe med den grassate trådtittelen?
Helt klart. Mye kjent og kjært, og noen spennende nye saker å sjekke utHer var det mye snadder! Bare å glede seg.
Mener jeg leste hvem "saueplaten" er med, men som med altfor mye har jeg nå glemt det. Får sjekke når jeg kommer hjemDrar kjensel på de fleste, har 8 av dem sjøl,kanskje 9 med Muddy Waters, må sjekke.
men den hvite/off white plata med et tre og to "sauer" under klarer jeg ikke å komme på hva er.
Vet jeg har sett den før.(?)