Hadde nok blitt våt i blikket hvis jeg hadde gresset i platesamlingen din, cashHeldigvis så var man ikke helt uten Magazine.
1press Real Life. Finsk press The correct use...
Vis vedlegget 398606
Btw Barry Adamson spillte med N.cave stockholm-85![]()
Hadde nok blitt våt i blikket hvis jeg hadde gresset i platesamlingen din, cashHeldigvis så var man ikke helt uten Magazine.
Vis vedlegget 398606
Jaja, er nå mer til å stole på enn forsikringsbransjenJåtta du skal til?. Gitt å tro på både OTAN og det såkalte forsvaret..
;D
Tja.. Jeg kjenner begge bransjer.. Og må si at kostnadseffektiv drift er noe som ikke gjøres blant folk i alle uniform..Jaja, er nå mer til å stole på enn forsikringsbransjenJåtta du skal til?. Gitt å tro på både OTAN og det såkalte forsvaret..
;D
![]()
Du husker som en ørnSå her såg det ut før litt mer enn 30år sidenpå Kolingsborg Stockholm 13juni.
Det blev ikke tatt så mye bilder førr i tiden og det som blev var av dårlig kvalitet, men heldigvis her ser man ivf scenen
Vilken oppstilling!
Blixa.Cave.Adamson.Harvey
Vis vedlegget 398779
Vis vedlegget 398780
Setlist: Blind Lemon Jefferson/ Tupelo/ Well Of Misery/ Sad Dark Eyes/ Avalanche/ Wanted Man/ Knockin' On Joe/ Train Long Suffering/ Black Crow King/ Saint Huck/ Knockin' On Heaven's Door/ Say Goodbye To The Little Girl Tree.
Njaaa, hvorvidt befolkning stoler på forsikringsbransjen har nok lite med hvor kostnadseffektivt de driverTja.. Jeg kjenner begge bransjer.. Og må si at kostnadseffektiv drift er noe som ikke gjøres blant folk i alle uniform..Jaja, er nå mer til å stole på enn forsikringsbransjenJåtta du skal til?. Gitt å tro på både OTAN og det såkalte forsvaret..
;D
![]()
Hva spiller du mest på av de to høyttalere du har?
Noe må du jo lide for velbehag.....pyyyseTja.. Jeg kjenner begge bransjer.. Og må si at kostnadseffektiv drift er noe som ikke gjøres blant folk i alle uniform..Jaja, er nå mer til å stole på enn forsikringsbransjenJåtta du skal til?. Gitt å tro på både OTAN og det såkalte forsvaret..
;D
![]()
Hva spiller du mest på av de to høyttalere du har?
Bird 2. Blumenhofer er koblet mot rørampene som jeg har tenkt å bruke i helgene. Denne helgen har vært for varm til at jeg har giddet å bry meg om rørforsterkere.
Heldigvis så var man ikke helt uten Magazine.
Vis vedlegget 398606
Vi kan nok være skjønt enige om Wire fortjener en renessanse i Hilverstaden. At de to første kategoriseres som litt pusete, tar jeg på kontoen for et sannsynligvis bryskt angrep av barskapet fra begrepsinnehaveren med påfølgende begrepsforvirringVel og bra de skivene der, men litt pusete kanskje - det er dette som er godsakene efter mitt skjønn.Wire på org press er fine grejer
Plukket med meg siste Cave idag, skall lyttes på senere.....
God Helg
https://www.youtube.com/watch?v=0TZbOz1Pz5o&list=PL38DFB6AD27D3D990
Siden jeg er i gang så vil jeg atter dra fra noe av det beste fra "new wave" bølgen hørt med mine ører:
Magazine - Real Life, Secondhand Daylight og The correct Use of Soap.
3 skiver som står som et monument fra beynnelsen av 80-tallet.
De står i hyllen til far![]()
Jeg må med skam melde at det eneste jeg hadde av Magazine i min tidligere samling, var samleren Rays and Hail. På den annen side var festene mye gøyere med Buzzcocks![]()
Her selges ikke noe, kun kjøpes! Disse to Wire platene går vel for ca1500-2k sammen, Vad ska jag med det? de har jag ju alleredeHeldigvis så var man ikke helt uten Magazine.
Vis vedlegget 398606
Et nydelig knippe musikk Cash som du ALDRI må selge.
Slike skatter bør gå i arv til dem i slekten som forstår seg på slik musikk, og som er villig til å skrive under på at de ALDRI skal selge noe av far/morfar eller onkels platesamling/ettermæle.
Det mener nå jeg da![]()
Ingenting er bedre enn når man kan kombinere etterfylling av barskapet med med litt personlig baconstekingVi kan nok være skjønt enige om Wire fortjener en renessanse i Hilverstaden. At de to første kategoriseres som litt pusete, tar jeg på kontoen for et sannsynligvis bryskt angrep av barskapet fra begrepsinnehaveren med påfølgende begrepsforvirringVel og bra de skivene der, men litt pusete kanskje - det er dette som er godsakene efter mitt skjønn.Wire på org press er fine grejer
Plukket med meg siste Cave idag, skall lyttes på senere.....
God Helg
https://www.youtube.com/watch?v=0TZbOz1Pz5o&list=PL38DFB6AD27D3D990
Siden jeg er i gang så vil jeg atter dra fra noe av det beste fra "new wave" bølgen hørt med mine ører:
Magazine - Real Life, Secondhand Daylight og The correct Use of Soap.
3 skiver som står som et monument fra beynnelsen av 80-tallet.
De står i hyllen til far![]()
Jeg må med skam melde at det eneste jeg hadde av Magazine i min tidligere samling, var samleren Rays and Hail. På den annen side var festene mye gøyere med Buzzcocks![]()
Jeg ble litt grinete når 3 av favorittflaskene med brunt i barskapet "plutselig" var tomme
Jaggu godt man skal ned å grille flesket i Spania snart, slik at svoren blir sprø og fin til høst stormene, og man har noe å gnage på av BMI-indeksen når mørket setter inn for alvor.
Det blir nok noen flasker med spansk brandy med hjem til mors barskap fra 1958.
Uansett begrepsforvirring er Wire - 154 mitt favoritt album av gruppa, og det helt uavhengig av graden av graden av bryskhet hos begrepsinnehaveren. Den skiva har en råhet, aggresjon og desperasjon som sitter midt i min sikringsboks.
Ved ankomst residensen i Bergen forventes det at tidligere nevnte 3 skiver av Magazine er å finne i de Kamanske samlinger.
God tur til Stavanger buddy.
Ta tyren ved hornene.
Ingenting er bedre enn når man kan kombinere etterfylling av barskapet med med litt personlig baconstekingVi kan nok være skjønt enige om Wire fortjener en renessanse i Hilverstaden. At de to første kategoriseres som litt pusete, tar jeg på kontoen for et sannsynligvis bryskt angrep av barskapet fra begrepsinnehaveren med påfølgende begrepsforvirring
Jeg ble litt grinete når 3 av favorittflaskene med brunt i barskapet "plutselig" var tomme
Jaggu godt man skal ned å grille flesket i Spania snart, slik at svoren blir sprø og fin til høst stormene, og man har noe å gnage på av BMI-indeksen når mørket setter inn for alvor.
Det blir nok noen flasker med spansk brandy med hjem til mors barskap fra 1958.
Uansett begrepsforvirring er Wire - 154 mitt favoritt album av gruppa, og det helt uavhengig av graden av graden av bryskhet hos begrepsinnehaveren. Den skiva har en råhet, aggresjon og desperasjon som sitter midt i min sikringsboks.
Ved ankomst residensen i Bergen forventes det at tidligere nevnte 3 skiver av Magazine er å finne i de Kamanske samlinger.
God tur til Stavanger buddy.
Ta tyren ved hornene.
Stavanger møtte meg med et solfylt smil. Lenge siden jeg har tilbragt mye tid her. Fulgte derfor gamle spor og tok meg en kopp kaffe og et kakestykke på Sting
Skal ikke bli noe problem med musikken når du en gang svinger innom Bergen. Jeg kan rapportere om at samlingen min inneholder 18 av Magazine, 26 av Wire og 9 av bråkebøttene i EN![]()
Har gitt beskjed til hjerne og ører at de skal synes Altair er best, så da blir det sikkert sånnDu er en lett mann å friste, så pass deg..![]()
Det var så faen da! Har stått i resepsjonen i hele dag, uten å se noe til demEn liten verden, i morgen drar Madammen til Stavanger med en skokk sykepleiere, 95% kvinnelige, til Stavanger. Håper for din del at du ikke bor på samme hotell....!
mvh
Får sitere abbedisse Teresa av Avila da:Det var så faen da! Har stått i resepsjonen i hele dag, uten å se noe til demEn liten verden, i morgen drar Madammen til Stavanger med en skokk sykepleiere, 95% kvinnelige, til Stavanger. Håper for din del at du ikke bor på samme hotell....!
mvh![]()
Usj, bilder i hodet.. Og nå som Dragen har laget flesk og duppe..Been there, dona that. Med Nurse Diesel.....![]()
-Hvorfor i all verden har du gjort noe sånt? Er du blitt pådyttet sånn styggedom, eller var det frivillig?Her i Stavanger har jeg de siste fire dagene kjørt vegetar middag. Ingen synlig forskjell i livmålet, og føler meg heller ikke noe mer sprek på innsidenOnde tunger hevder at det har noe å gjøre med de to ølene i solen før middag og tilstrekkelige mengder med rødvin til maten. Hva faen skal man ellers gjøre for å bli mett av grøntforet
![]()
Da er vi toUff, føler selvsagt med deg
Skal tenke på deg når vi sitter å spiser en bedre biff imorgen kveld.![]()
Sånn er det å lide i beste velgående, det er bare å stå han av
mvh
Uff, føler selvsagt med deg
Har kompensert ved å innta et par pizzastykker og en pølse i brød. Tror jeg er på rett veiDa er vi toUff, føler selvsagt med deg
Grønt er for drøvtyggere.
O
Når man gjør samme feilen fire ganger på rad er det vanskelig å skylde på andre-Hvorfor i all verden har du gjort noe sånt? Er du blitt pådyttet sånn styggedom, eller var det frivillig?Her i Stavanger har jeg de siste fire dagene kjørt vegetar middag. Ingen synlig forskjell i livmålet, og føler meg heller ikke noe mer sprek på innsidenOnde tunger hevder at det har noe å gjøre med de to ølene i solen før middag og tilstrekkelige mengder med rødvin til maten. Hva faen skal man ellers gjøre for å bli mett av grøntforet
![]()
mvh
You bet!Vi tar det nok igjen i München neste år.
Litt lite innkjøp for tiden på deg. Roet det ned?