Naboene er bortreist til over nyttår, mens kona er opptatt av lange tv-serier og benytter hodetelefonene med aktiv støydemping som jeg tilfeldigviskjøpte til henne. Selv konsentrerer jeg meg om Townes sine favorittalbum fra 2015, og kjører på med romslig volumvridning mot høyre. Livet kunne vært så jævlig mye verre
![]()
Det apparatet der er laget for "nesten blind" testKoser meg med Eclipsen som nå har fått skikkelig arbeidshøyde for rørbytter
Ingen tvil om at dette låter riktig så staselig. Gidder for øyeblikket ikke å bytte frem og tilbake med Karan preampen, men koser meg heller med musikken. Forsøker heller ikke å tenke mer på "duringen" i det ene mellomtone-elementet (tidligere beskrevet), men har sendt en mail til Audio Valve. Tilbakemeldingen derfra skal få være med på å bestemme hvor langt liv Eclipsen får ha i stuen min.
Lar meg fremdeles fasinere over hvor godt den passer inn med juletreetPå fronten er ett rødt lys, et oransje (som for sikkerhets skyld blinker), ett grønt og ett blått, og innvendig lyses hele greien opp av to røde led-lys. Nevnte jeg at lysene for sikkerhets skyld er med skikkelig lysstyrke
Må være laget for et asiatisk marked eller noe sånt.
Vis vedlegget 357004
Nå en tur til banken med oppgjøret for HDXen som ble betalt i cash. Viktig å få dem på haifai-kontoen før kona begynner å gresse i bunken![]()
Faens så tøff når du er langt vekke eller godt gjemt i en stridsvognNaboene er bortreist til over nyttår, mens kona er opptatt av lange tv-serier og benytter hodetelefonene med aktiv støydemping som jeg tilfeldigviskjøpte til henne. Selv konsentrerer jeg meg om Townes sine favorittalbum fra 2015, og kjører på med romslig volumvridning mot høyre. Livet kunne vært så jævlig mye verre
![]()
Så du har snart kl 0900 på volumet ? Noe mer tåler jo disse keramikk greiene ikke..Det vet vi jo.... Men seriøst, høres godt ut..Selv er det langt mer trivielle sysler som gjelder ifht stereo om dagen..
![]()
Ja, slipper ihvertfall å "padle" meg i land på et argument som jeg ikke har ifht elementets beskaffenhet.. 8)Faens så tøff når du er langt vekke eller godt gjemt i en stridsvognNaboene er bortreist til over nyttår, mens kona er opptatt av lange tv-serier og benytter hodetelefonene med aktiv støydemping som jeg tilfeldigviskjøpte til henne. Selv konsentrerer jeg meg om Townes sine favorittalbum fra 2015, og kjører på med romslig volumvridning mot høyre. Livet kunne vært så jævlig mye verre
![]()
Så du har snart kl 0900 på volumet ? Noe mer tåler jo disse keramikk greiene ikke..Det vet vi jo.... Men seriøst, høres godt ut..Selv er det langt mer trivielle sysler som gjelder ifht stereo om dagen..
![]()
Har fremdeles elementet liggende så jeg ikke skal glemme deg når jeg kommer oppover
Trivielle sysler. Trodde du hadde stått med ræven som høyeste punkt og skapt skikkelig fremdrift de siste par dagene?
Jepp, hele greien er som et jævlig juletreSeriøst at det er et blinkende lys på fronten av preampen?
Kjekt at det går seg tilJa, slipper ihvertfall å "padle" meg i land på et argument som jeg ikke har ifht elementets beskaffenhet.. 8)Faens så tøff når du er langt vekke eller godt gjemt i en stridsvognNaboene er bortreist til over nyttår, mens kona er opptatt av lange tv-serier og benytter hodetelefonene med aktiv støydemping som jeg tilfeldigviskjøpte til henne. Selv konsentrerer jeg meg om Townes sine favorittalbum fra 2015, og kjører på med romslig volumvridning mot høyre. Livet kunne vært så jævlig mye verre
![]()
![]()
Har fremdeles elementet liggende så jeg ikke skal glemme deg når jeg kommer oppover
Trivielle sysler. Trodde du hadde stått med ræven som høyeste punkt og skapt skikkelig fremdrift de siste par dagene?
Jupp, elektriker er ferdig, fått ryddet endel og koblet til. Nå er det bare å få mørnet det som mørnes skal.. Og må innse at jeg har lagd meg bass for voksne, det buldrer lite , bare såvidt det rører seg i elementene.. Hmm.. Vil jeg ha det slik, korrekt, eller mer utflytende.. Ok, kjenner harry-genet klå litt... 8)
Det finnes verre.....Jepp, hele greien er som et jævlig juletreSeriøst at det er et blinkende lys på fronten av preampen?Bare Ray Charles og hans like som kan hvile blikket på den
I stand by mode lyser det rødt i det ene og blinker oransje ved siden av. Heldigvis slukkes begge når jeg kobler den inn og blir erstattet av et ekstra grønt lys. De to grønne er til å leve med. Verre med det blå power-lyset og de to røde på innsiden som alle kan brukes som leselys. Det er en guds lykke at jeg har øynene igjen når jeg lytter konsentrert
![]()
Makan til sjikanering av lyttekroken minTrodde ett øyeblikk at jeg var kommet til en hjørnekro i Red Light District.
![]()
Ja, vi får se....Sålangt er dette prosjektet så komplekst at jeg ikke vil begynne med dsp. Det låter ikke slik jeg vil, og det er her jobben begynner. Men slik det er lagt opp er dsp en utopi basert på usannsynligheter. Streaming derimot, etter å ha sortert noen tusen skiver, det er veldig forlokkende.. 8)
Få den stakkarn ned på noe som flytter alt der det skal være, noe mykt!!! ;-)Takk skal dere ha, x-cell og HC
Dere er like urettferdig mot meg som sambygdingene var mot Ola
Han Ola rodde rundt med turistene i fjorda oppe i nord.
Så kom de til ei flott brygge. Ola: "Denne her har Æ bygd. Men trur du dæm kaller meg Ola Bryggebygger førr det? -Nei!"
Etter en stund passerte de en rekke nydelige sjarker. Ola: "Desse her har Æ bygd. Men trur du dæm kaller meg Ola Sjarkbygger førr det? Nei!"
Og så gled de forbi flere strøkne fiskenaust. Ola: "Desse her har Æ bygd. Men trur du dæm kaller meg Ola Naustbygger førr det? -Nei!
Men puler du EN sau....."
Jaja, den hviler nå på noe så lite bling som fire dørstoppere
Vis vedlegget 357341
Ikke vær redd. Kjedet meg i går og måtte jo forsøke disse dørstopperne som jeg betalte en formue for på Clas Ohlson. Hører ikke forskjell (ikke at jeg lyttet så nøye etter heller) og det ser jo bare helt døvt utFå den stakkarn ned på noe som flytter alt der det skal være, noe mykt!!! ;-)Takk skal dere ha, x-cell og HC
Så kom de til ei flott brygge. Ola: "Denne her har Æ bygd. Men trur du dæm kaller meg Ola Bryggebygger førr det? -Nei!"
Etter en stund passerte de en rekke nydelige sjarker. Ola: "Desse her har Æ bygd. Men trur du dæm kaller meg Ola Sjarkbygger førr det? Nei!"
Og så gled de forbi flere strøkne fiskenaust. Ola: "Desse her har Æ bygd. Men trur du dæm kaller meg Ola Naustbygger førr det? -Nei!
Vis vedlegget 357341
mvh
Kjære vene, man kan godt være døv, men man trenger jo ikke rope det ut alt for public, den dagen man kan se det døvt så er jeg nesten ikke med merIkke vær redd. Kjedet meg i går og måtte jo forsøke disse dørstopperne som jeg betalte en formue for på Clas Ohlson. Hører ikke forskjell (ikke at jeg lyttet så nøye etter heller) og det ser jo bare helt døvt utFå den stakkarn ned på noe som flytter alt der det skal være, noe mykt!!! ;-)Takk skal dere ha, x-cell og HC
Vis vedlegget 357341
mvh![]()
Nyttårsforsett: kun lytte til musikk og makroforskjeller!Kjære vene, man kan godt være døv, men man trenger jo ikke rope det ut alt for public, den dagen man kan se det døvt så er jeg nesten ikke med merIkke vær redd. Kjedet meg i går og måtte jo forsøke disse dørstopperne som jeg betalte en formue for på Clas Ohlson. Hører ikke forskjell (ikke at jeg lyttet så nøye etter heller) og det ser jo bare helt døvt utFå den stakkarn ned på noe som flytter alt der det skal være, noe mykt!!! ;-)Takk skal dere ha, x-cell og HC
Vis vedlegget 357341
mvh![]()
kast fordommene overbord og ta deg tiden å lytte nøye neste gang!!
mvh
NEI NEI!! For oss halvgale, micro detaljer!!Nyttårsforsett: kun lytte til musikk og makroforskjeller!Kjære vene, man kan godt være døv, men man trenger jo ikke rope det ut alt for public, den dagen man kan se det døvt så er jeg nesten ikke med merIkke vær redd. Kjedet meg i går og måtte jo forsøke disse dørstopperne som jeg betalte en formue for på Clas Ohlson. Hører ikke forskjell (ikke at jeg lyttet så nøye etter heller) og det ser jo bare helt døvt ut![]()
mvh![]()
Må jo det når det bare går i Keith Jarrett og østerriks dansemusikkNEI NEI!! For oss halvgale, micro detaljer!!Nyttårsforsett: kun lytte til musikk og makroforskjeller!Kjære vene, man kan godt være døv, men man trenger jo ikke rope det ut alt for public, den dagen man kan se det døvt så er jeg nesten ikke med merIkke vær redd. Kjedet meg i går og måtte jo forsøke disse dørstopperne som jeg betalte en formue for på Clas Ohlson. Hører ikke forskjell (ikke at jeg lyttet så nøye etter heller) og det ser jo bare helt døvt ut![]()
mvh![]()
mvh
Hehe...nå er vi faktisk langt inne i Tysk/Österiskt synth, det går laaangt utenfor i min trygge musikkverden, vet ikke helt om jeg vil på inn siden hellerMå jo det når det bare går i Keith Jarrett og østerriks dansemusikkNEI NEI!! For oss halvgale, micro detaljer!!Nyttårsforsett: kun lytte til musikk og makroforskjeller!![]()
mvh![]()
På innsiden vil du nok....men når det gjelder den musikken vil jeg anbefale fokus på makrodetaljer og ikke forville seg inn på mikrodetaljer.......eller forresten, fokusere på mikrodetaljer og glem helhetenHehe...nå er vi faktisk langt inne i Tysk/Österiskt synth, det går laaangt utenfor i min trygge musikkverden, vet ikke helt om jeg vil på inn siden hellerMå jo det når det bare går i Keith Jarrett og østerriks dansemusikkNEI NEI!! For oss halvgale, micro detaljer!!Nyttårsforsett: kun lytte til musikk og makroforskjeller!![]()
mvh![]()
..
mvh
Hehehe, ta deg en tur til Gbg o jeg vil eksponere deg for forskjellen på höyttaler og livs underlag! det vil väre tydeligPå innsiden vil du nok....men når det gjelder den musikken vil jeg anbefale fokus på makrodetaljer og ikke forville seg inn på mikrodetaljer.......eller forresten, fokusere på mikrodetaljer og glem helhetenHehe...nå er vi faktisk langt inne i Tysk/Österiskt synth, det går laaangt utenfor i min trygge musikkverden, vet ikke helt om jeg vil på inn siden hellerMå jo det når det bare går i Keith Jarrett og østerriks dansemusikk![]()
..
mvh![]()
HeheHa en god nyttårsfeiring, Tomz
Og siden Lemmy overraskende nok ikke levde evig, er det denne karens verden vi må tenke på
Vis vedlegget 357373
TakkerSender deg varme tanker ned til disse "krigssoner", pass deg for rakettene
Du er et bekjentskap som varmer Tom, oppriktighet mot deg selv er noe man virkelig setter pris på
Ønsker deg og alle dine et riktig Godt Nyttår fra oss i de regulerte krigssoner på Botilsrud
mvh
Dag og Helene
Takk skal du ha, VMMå få lov til å slenge meg på her, ser frem til å møte deg neste år, eneste bekymring
er denne guttunge som har tatt på seg rollen som reiseleder, Vi får vel leien rundt, De voksne er eldst
Ellers må du ha fin siste dag iår også må jeg få lov til å ønske deg og dine ett godt nytt år.
mvh
vinyl-mannen
Denne mannen er så godt impregnert med forskjellige hallusinogener, olje-, og tjæreprodukter, samt alkohol at han ikke bør dø.Ha en god nyttårsfeiring, Tomz
Og siden Lemmy overraskende nok ikke levde evig, er det denne karens verden vi må tenke på
Vis vedlegget 357373