Du benytter Bergen godt! BraDSOTW på Madam Felle var kanon. Fullt i folk og kjempestemning, anbefales, med øl til. 8)
Saksofonisten var med i går, ja, og jeg leste samme historien om da RW med band var blant publikumDu benytter Bergen godt! BraDSOTW på Madam Felle var kanon. Fullt i folk og kjempestemning, anbefales, med øl til. 8)Har vært på mange bra konserter på Madam Felle, men uten å ha fått med meg disse gutta.
Husker å ha lest at Roger Waters og saksofonisten hans fikk med seg disse gutta da han var i Bergen (en legendarisk konsert, men det er en helt annen historie). Han var visst imponert, og saksofonisten har vel også etterpå spilt noen ganger med DSOTW. Var nok bra ja
![]()
Har forsøkt meg med et par gjennomspillinger av samlealbumet som ligger på Tidal. Råtten, metallisk og uengasjerende lyd. Forventninger på frysepunktet. Blir sikkert derfor en oppturBegynner å nærme seg tid for å sjekke ut hva Nederland kan by på av Kate Bush tribute band. Ser også de har brust med fjærene i England med dette showet, og det bør jo være et kvalitetstegn
Hehe, selv snuser jeg litt på disse her. De står noen steinkast fra meg og selges for en usedvanlig hyggelig pris. Siden haifai-kontoen er tom for tiden, hadde nok kona blitt skikkelig begeistret-kasselyd?
![]()
Hehe, og et bredt utvalg av jazztrioer og kvinnelige singer/songwriters.Er det hollandske elektrostater?
Final Sound?
Da blir det kammermusikk heretter![]()
Ikke i denne tråden også????Hehe, og et bredt utvalg av jazztrioer og kvinnelige singer/songwriters.Er det hollandske elektrostater?
Final Sound?
Da blir det kammermusikk heretter![]()
mvh
Merkelig hvor mange ganger man leser om disse damene som bestemmer alt, min koneDette e jo mobbing. Dokkar skulle hatt i ræven
Du har, som vanlig, helt rett Blues, Final 600i. Så noen brukte til salgs hos Rhapsody. Kanontøffe, trigget må ha genet. Er en kar i en av nabobyene som har noen til salgs enda billigere. Regner med at det burde være mulig å få dem for rundt 1K €. Hadde vært gøyalt å lekt seg med noe sånt her hjemme. Tar vel ca 5 min etter at man har fått lyd i noe sånt før man begynner å tenke på hvilkesubber en skal supplere med
Blir i tilfelle snakk om et supplement og ikke et høyttalerbytte, men kona sier hun allerede har bestemt meg. Av en eller annen merkelig grunn mener hun at jeg bør kunne nøye meg med preampen som er på inngående![]()
E man Brann og Stoke-supporter finnes det ikke andre alternativGodt å se du går den lange veien...
KondolererE man Brann og Stoke-supporter finnes det ikke andre alternativGodt å se du går den lange veien...![]()
"To be a Brann and Stoke supporter is more precious than thousands of pieces of silver and gold" (Psalm 119:72)KondolererE man Brann og Stoke-supporter finnes det ikke andre alternativGodt å se du går den lange veien...![]()
![]()
Registrerer at Østsidens inverse utgave av Ludvig Nessa blir kortere og kortere i sine ytringer
UgRegistrerer at Østsidens inverse utgave av Ludvig Nessa blir kortere og kortere i sine ytringer![]()
Mangler vel strengt tatt en h, så da er vi vel like langtUgRegistrerer at Østsidens inverse utgave av Ludvig Nessa blir kortere og kortere i sine ytringer![]()
Småspråkelig kaller vi det her Østafær.....Mangler vel strengt tatt en h, så da er vi vel like langtUgRegistrerer at Østsidens inverse utgave av Ludvig Nessa blir kortere og kortere i sine ytringer![]()
![]()
Vi får ta en liten dannelses-reise for deg til våren når du dukker opp. Vil jo ditt beste. Selv om du ikke er så gammelHehe, kommer nok noe horn i huset en eller annen gang før jeg legger på røret og kjører penaltjeneste![]()