Fine saker. Sølv ja, trodde en fikk utgaver i sort av disse og? Blir artig å høre hva du synes.
Har kjøpt av en privatperson som har hatt den i et par måneder etter hva jeg forstår. Kunne jo bedt ham kjøre på med noe svart bengalakk, men vet ikke om det er noen spesielt god ideFine saker. Sølv ja, trodde en fikk utgaver i sort av disse og? Blir artig å høre hva du synes.
Hvilket du må påta deg din del av ansvaret forBlir morro å se på liv å røre her i tråden...![]()
Får jeg noe av skylden?? Nei fysj.. har jo ikke engang vært i din ringe bolig og mobbet deg slik som restrn av gjengetHvilket du må påta deg din del av ansvaret forBlir morro å se på liv å røre her i tråden...![]()
Når HCS og jeg setter i gang føles det veldig trygt og godt å ha en moderator med på laget![]()
Takker! E man mann så e man mann!GRATULERER!
Ingen bombe at den ble sort
gismo
Ja, sikkert derfor en har et pistasje farget brilleetui.Takker! E man mann så e man mann!GRATULERER!
gismo![]()
Jaja, jeg visste i hvert fall ikke navnet på fargen....Ja, sikkert derfor en har et pistasje farget brilleetui.Takker! E man mann så e man mann!GRATULERER!
gismo![]()
![]()
Blir vanskelig med bilde da jeg ikke skal hente den før første helgen i desember, vettuHvilke rør bruker herligheten? Artig at du tester ut ting. Får kred hos meg for slikt. Og veien med rør i pre og transistor i effekt er det mange som bifaller. Noen bilder av tingene snart, med pre innkoblet?Ser at det skal være fire 12AU7A/6189(som selvfølgelig ikke sier meg noen ting)
Hadde egentlig trodd at dere som har lest kulørte haifai-blader med samme iver som jeg leste Cocktail, hadde tatt dette med det jeg har drysset ut av infoTopp-platen er gjennomsiktig plexiglass. Nå mener jeg at det bør være ganske så greit
![]()
Helt klart!!! Er egentlig kjøpt mest for nysjerrighet og moro med en forhåpning om å ikke tape noe særlig ved et videresalg her nede.Blir vanskelig med bilde da jeg ikke skal hente den før første helgen i desember, vettuHvilke rør bruker herligheten? Artig at du tester ut ting. Får kred hos meg for slikt. Og veien med rør i pre og transistor i effekt er det mange som bifaller. Noen bilder av tingene snart, med pre innkoblet?Ser at det skal være fire 12AU7A/6189(som selvfølgelig ikke sier meg noen ting)
Hadde egentlig trodd at dere som har lest kulørte haifai-blader med samme iver som jeg leste Cocktail, hadde tatt dette med det jeg har drysset ut av infoTopp-platen er gjennomsiktig plexiglass. Nå mener jeg at det bør være ganske så greit
![]()
Litt synd du ikke får den underste av disse to da Karmana, da kunne den jo ha blitt stående...
Vis vedlegget 348813
gismo
Puslinger blir aldri menn.. Ser hvor lett de dytter unna 55 kg pinglene. Savner Svein Grøndalen..Jaja...det var vel det....
EM forsvant vel nå..
gismo
Det gjor det for flere dager siden.. blir 3-0 til ungarnJaja...det var vel det....
EM forsvant vel nå..
gismo
Grattis,ikke mye er penere en denneSom tidligere nevnt har jeg en Audio Valve Eclipse på inngående.
Vis vedlegget 348920
Denne har jo blitt produsert ganske så lenge. Den jeg har på inngående er kjøpt i år, og i motsetning til de som er avbildet tidligere i tråden, medfølger i tillegg et topplokk som på dette bildet. For alt jeg vet har dette alltid vært tilfelle? Jeg ser også at skriften på fronten er annerledes enn på de tidligere bildene.
Viktigere er selvfølgelig eventuelle endringer på innsiden. Er det noen som er innom tråden som vet om det har blitt gjort noen modifikasjoner fra fabrikanten på denne opp gjennom årene?
Takk skal du ha, motorenGrattis,ikke mye er penere en denneSom tidligere nevnt har jeg en Audio Valve Eclipse på inngående.
Denne har jo blitt produsert ganske så lenge. Den jeg har på inngående er kjøpt i år, og i motsetning til de som er avbildet tidligere i tråden, medfølger i tillegg et topplokk som på dette bildet. For alt jeg vet har dette alltid vært tilfelle? Jeg ser også at skriften på fronten er annerledes enn på de tidligere bildene.
Viktigere er selvfølgelig eventuelle endringer på innsiden. Er det noen som er innom tråden som vet om det har blitt gjort noen modifikasjoner fra fabrikanten på denne opp gjennom årene?
mvh
I know, men har ikke lyst til å plage en forhandler unødig når jeg har kjøpt privatEn kjapp mail til hallvar hos norsk hificenter gir deg nok fort en oversikt på Eclipsen![]()
Egentlig ikkeDu gikk glipp av noe i Amsterdam her om dagen....
Flott Bilde fra Eivør sin konsert der
gismo
Skakkje se bort fra det.... Det kan jo også være at Brann vinner serien neste år og Stoke Champions League....Audio ventilen sender nok karran bort![]()
Egentlig ikkeDu gikk glipp av noe i Amsterdam her om dagen....
gismo![]()
Den sorten blir aldri feil, vettuEgentlig ikkeDu gikk glipp av noe i Amsterdam her om dagen....
gismo![]()
Hehe...skulle vel heller vært en halvskjeggete, små møkkete mannlig rocker da...
gismo
Grattis!Takk skal du ha, motorenGrattis,ikke mye er penere en denneSom tidligere nevnt har jeg en Audio Valve Eclipse på inngående.
mvhSynes den er riktig så fin jeg også. Eneste skår i gleden er at min er sølvfarget. Får satse på pose og sekk neste gang
![]()
Hmmm, ingen dum ide, eller kanskje noe klistregreier som bruker ifm. reklame. Da har jeg noe å tenke på. Får ikke ikke frem lenken til boksen. Fint hvis du hadde redigert den inn.Grattis!Takk skal du ha, motorenGrattis,ikke mye er penere en denneSom tidligere nevnt har jeg en Audio Valve Eclipse på inngående.
mvhSynes den er riktig så fin jeg også. Eneste skår i gleden er at min er sølvfarget. Får satse på pose og sekk neste gang
![]()
Den har jeg stor tro på, var litt på jakt etter den selv for et par-tre år sida. Endte opp med en Manley istedet, men det var tilfeldig.
Og med en kjapp spraying med denne boksen
![]()
og vips, for 145 kroner får du en sort stealth farge på godsaken. Og best av alt: det er en fullstendig reversibel upgrade, bare å dra av igjen hvis noen absolutt må ha sølv.
Jeg har planlagt å spraye de "nye" høyttalerne mine. Bytte ut pianolakk, med mattsvart. Trenger nok tre bokser til det...
Det hadde ikke vært meg imot å ha rikelig med rørwatt på klipsch.. det er jo en magisk kombinasjonSkakkje se bort fra det.... Det kan jo også være at Brann vinner serien neste år og Stoke Champions League....Audio ventilen sender nok karran bort![]()
Var nok du som skulle hatt Eclipse. Navnet indikerer jo en Klipsch-høyttaler med lyset i rommet slukket![]()