Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.468
    Antall liker
    31.824
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Da er begge guttene mine pusset og stelt, og fungerer helt fint :)

    Ikke veldig krevende arbeid, så jeg tenker høyttalerbygging blir det neste på meg. Må jo være lett som faen :cool::cool::cool:

    Da er det bare å vente på å få supertweeteren tilbake. Har god tid, det er jo bare en Tannoy :cool:

    Vis vedlegget 288819
    Gratulerer med "ny" høytaler TOMZ, må støtte RoDa litt her, vakkert, enkelt og rent uten noe på toppen:rolleyes:
    Isolert sett kunne jeg nesten bare gjette på om de virket eller ikke med øret helt inntil, men fikk jo ikke testet med de på/av fra sweetspot, så virkning på det totale lydbildet skal jeg være litt forsiktig med å fastslå;)
    Herlig at det nå er "som før" i ditt flotte hjem:)

    gismo
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.242
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hei TOMZ. Reminder:
    På sida til høyre står det noe du kan spille din framtidige helråe NickCavepvinylplatesamling.
    Jeg vet du har lyst;)

    Ligna veldig på denne
    Kona synes den er et smykke og hadde med litt forsiktig bearbeiding vært klar for pynte litt i stuen. Jeg tror likevel jeg venter til jeg ikke lenger klarer å mosjonere på andre måter :)

    Knappe ressurser, og for tiden er det Bird 2 det sikles på. Det tilgjengelig demoparet jeg kan slå til på er i pianogloss Walnut. Er litt usikker på om jeg vil hvile blikket på en slik bestefarsfarge :confused::cool:
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.382
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Veldig bra at du får greiene i orden. Må si jeg hadde litt vondt pga disse kjedelighetene.
    Jeg mener at Tannoyene har sin funksjon, men det er riktig at det var lite å høre.
    Var det over 16 eller 18 tusen hertz er det vel ikke annet å vente. Det er vel kun for å skape luft og rom.
    Det er ikke alltid det enkle er det aller beste. Detaljer kan gjøre store og gode forskjeller.
    En katt på fanget f. eks. Den får ned hjertefrekvensen. Hils den trivelige katten.
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.468
    Antall liker
    31.824
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Hei TOMZ. Reminder:
    På sida til høyre står det noe du kan spille din framtidige helråe NickCavepvinylplatesamling.
    Jeg vet du har lyst;)

    Ligna veldig på denne
    Kona synes den er et smykke og hadde med litt forsiktig bearbeiding vært klar for pynte litt i stuen. Jeg tror likevel jeg venter til jeg ikke lenger klarer å mosjonere på andre måter :)

    Knappe ressurser, og for tiden er det Bird 2 det sikles på. Det tilgjengelig demoparet jeg kan slå til på er i pianogloss Walnut. Er litt usikker på om jeg vil hvile blikket på en slik bestefarsfarge :confused::cool:
    Nå får du jaggu skjerpe deg litt "unge" mann;);)
    Pianogloss walnut er bare helt nydelig, jeg var litt hekta på din HGB/HGW i min unge alder, men i dag bør du åpnet ditt sinn "unge" mann, du har jo feira "halvveis" så nå bør du tenke fremtid kjære TOMZ:rolleyes:;)

    gismo

    Edit: Naturens fargeprakt legges ved her:

    IMG_0516.JPG
     
    Sist redigert:

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.242
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hei TOMZ. Reminder:
    På sida til høyre står det noe du kan spille din framtidige helråe NickCavepvinylplatesamling.
    Jeg vet du har lyst;)

    Ligna veldig på denne
    Kona synes den er et smykke og hadde med litt forsiktig bearbeiding vært klar for pynte litt i stuen. Jeg tror likevel jeg venter til jeg ikke lenger klarer å mosjonere på andre måter :)

    Knappe ressurser, og for tiden er det Bird 2 det sikles på. Det tilgjengelig demoparet jeg kan slå til på er i pianogloss Walnut. Er litt usikker på om jeg vil hvile blikket på en slik bestefarsfarge :confused::cool:
    Nå får du jaggu skjerpe deg litt "unge" mann;);)
    Pianogloss walnut er bare helt nydelig, jeg var litt hekta på din HGB/HGW i min unge alder, men i dag bør du åpnet ditt sinn "unge" mann, du har jo feira "halvveis" så nå bør du tenke fremtid kjære TOMZ:rolleyes:;)

    gismo

    Edit: Naturens fargeprakt legges ved her:

    Vis vedlegget 288846
    Hehe, er jo bestefar så vi får se :) Uendelig mye finere med SF Graphite skipsplank enn noe glansa valnøtt greier!
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.927
    Antall liker
    27.631
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Glimrende reiseføljetong og bilder, skjønner at det var en knalltur,
    takk for "titten"!

    Matjessild - skeptisk........
    ShineySmileysDoubt.jpg


    ShineySmileysSmile.jpg


    / Morten
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.242
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Strålende drypping, RoDa!!!

    MEN

    Du og gismo får faen meg skjerpe dere! En ekte herre benytter hatt, så også med småguttene mine ;)

    Naimen min har forresten blant annet mulighet til å vise de siste platene man har spilt. Ekstremt mye guilty pleasure der fra natt til søndag ;)
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.382
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Er helt på linje med møbelsnekkerfetisjisten fra Finnskogen her gitt. Han vet hva som er pent den godeste gismo.:)
    Jeg har ikke sett Walnut gloss på Marten, men utfra bilder tenker jeg at den kanskje er den fineste finishen som leveres på denne høyttaleren.
    Passer fint i den soignerte stua di! Personlig hadde jeg valgt Walnut Gloss hvis jeg var i den situasjonen at jeg kunne handle.

    Ellers,-råbra bilder RoDa!

    T.o.m. fått med den fabelaktige Stravinskyskiva.


    Jeg tok feil mht musikkstykket vi hørte.
    Her er link med info:

    https://www.google.no/url?sa=t&rct=...t4DABg&usg=AFQjCNEqDsayhune2tu1CnqlB4tBiRoD0A
     
    Sist redigert:

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.468
    Antall liker
    31.824
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Glimrende reiseføljetong og bilder, skjønner at det var en knalltur,
    takk for "titten"!

    Matjessild - skeptisk........ Vis vedlegget 288867

    Vis vedlegget 288866

    / Morten
    Er vel, for å si det forsiktig, i en litt annen divisjon enn de gildene du har dratt til med i italien :)
    Forberedelser til dette sagnomsuste måltidet......
    Her TOMZ i dyp konsentrasjon:)


    IMG_0969.jpg



    Det var matjesild, hakka råløk, mørkt godt grovt brød, smør, masse genever og godt øl som stod på menyen denne lørdagslunjen;)


    IMG_0970.jpg



    Og sånn halvspist så var stemningen stigende....:rolleyes:


    IMG_0971.jpg



    Og til slutt var den helt på topp igjen..:D


    IMG_1020.JPG



    Takker for en ny og flott matopplevelse TOMZ:cool:;)

    gismo
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Du så så redd ut Tomz, der du ligger under den store gongen.. Bra det var et slag-instrument han holder i hendene den godeste, enn en dobørste... 8)
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Legg merke til hvor små-spiste de to kyllingene kamerat er...Hørte jeg wannabe-nordlending Roda ? :rolleyes:
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.468
    Antall liker
    31.824
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Strålende drypping, RoDa!!!

    MEN

    Du og gismo får faen meg skjerpe dere! En ekte herre benytter hatt, så også med småguttene mine ;)

    Naimen min har forresten blant annet mulighet til å vise de siste platene man har spilt. Ekstremt mye guilty pleasure der fra natt til søndag ;)
    Nå må du gi deg, vi kan da itte starte så tidlig, det er noe som hører 70 årene til det herr TOMZ:rolleyes::cool:

    gismo
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.242
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Du så så redd ut Tomz, der du ligger under den store gongen.. Bra det var et slag-instrument han holder i hendene den godeste, enn en dobørste... 8)
    Redskap er i seg selv sjeldent særlig farlig, men hva de benyttes til kan helt klart gi rom for bekymring.....;)
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    Herlig tråd :) sikkert en knalltur :)
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.495
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Herlig skildring av dagene deres hos TOMZ folkens.

    Den derre dong.... æhhh....gongen - vet dere svingningsfrekvensen/grunntonen på den?
    Jobber ofte med slike, og steike som den påvirker rommet den står i.... :p ;)
    En kamerat er nå kommet opp i en anseelig samling på noen og tredve av slaget... (vi snakker da ikke om bordversjoner) Han lurte på om han kunne få lagre noen hjemme hos meg. Fikk blankt nei 8)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.242
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Herlig skildring av dagene deres hos TOMZ folkens.

    Den derre dong.... æhhh....gongen - vet dere svingningsfrekvensen/grunntonen på den?
    Jobber ofte med slike, og steike som den påvirker rommet den står i.... :p ;)
    En kamerat er nå kommet opp i en anseelig samling på noen og tredve av slaget... (vi snakker da ikke om bordversjoner) Han lurte på om han kunne få lagre noen hjemme hos meg. Fikk blankt nei 8)
    emotikon, har dessverre ikke peilingen på disse greiene. Som HCS ble jeg mest imponert av glassene/krukkene av forskjellig størrelse. Et lite slag og lyden virket som den aldri skulle forsvinne.

    Her har du en link til opplegget kanskje du finner noe info om frekvenser. Snakker vel healing og musikk i skjønn forening :) Min nederlandsk er mer enn skrøpelig, men google is your friend. Hvis du er mer enn litt nysjerrig på svingningsfrekvensen svarer de helt sikkert på en mail....

    Spirit Connection
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.495
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Herlig skildring av dagene deres hos TOMZ folkens.

    Den derre dong.... æhhh....gongen - vet dere svingningsfrekvensen/grunntonen på den?
    Jobber ofte med slike, og steike som den påvirker rommet den står i.... :p ;)
    En kamerat er nå kommet opp i en anseelig samling på noen og tredve av slaget... (vi snakker da ikke om bordversjoner) Han lurte på om han kunne få lagre noen hjemme hos meg. Fikk blankt nei 8)
    emotikon, har dessverre ikke peilingen på disse greiene. Som HCS ble jeg mest imponert av glassene/krukkene av forskjellig størrelse. Et lite slag og lyden virket som den aldri skulle forsvinne.

    Her har du en link til opplegget kanskje du finner noe info om frekvenser. Snakker vel healing og musikk i skjønn forening :) Min nederlandsk er mer enn skrøpelig, men google is your friend. Hvis du er mer enn litt nysjerrig på svingningsfrekvensen svarer de helt sikkert på en mail....

    Spirit Connection
    Er opptatt av svingningsfrekvenser ja.... nei, egentlig ikke. Men om de surrer det til i et lytterom, så ja. ;)

    Facinerende med slike krukker. Er det slike en kan rulle slagtøyet rundt kanten på også? Har hørt slike et par ganger. Nydelig klang og skjønner godt at det brukes til "healing" eller hva en nå vil kalle det. Kanskje vi burde delt ut slike til alle som deltar, mer en litt, i kabeltrådene?

    Ellers må jeg få skryte av det jeg har sett av hjemmet ditt der nede. Ser harmonisk ut og som et godt sted å være.
    Ser ut som elementbyttet gikk greit. Var det grillen som var vanskeligst? Husker ikke helt hvordan den var festet.

    Hilsen en som for noen år siden (6) hadde Marten Miles (II) høttalere.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.242
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Herlig skildring av dagene deres hos TOMZ folkens.

    Den derre dong.... æhhh....gongen - vet dere svingningsfrekvensen/grunntonen på den?
    Jobber ofte med slike, og steike som den påvirker rommet den står i.... :p ;)
    En kamerat er nå kommet opp i en anseelig samling på noen og tredve av slaget... (vi snakker da ikke om bordversjoner) Han lurte på om han kunne få lagre noen hjemme hos meg. Fikk blankt nei 8)
    emotikon, har dessverre ikke peilingen på disse greiene. Som HCS ble jeg mest imponert av glassene/krukkene av forskjellig størrelse. Et lite slag og lyden virket som den aldri skulle forsvinne.

    Her har du en link til opplegget kanskje du finner noe info om frekvenser. Snakker vel healing og musikk i skjønn forening :) Min nederlandsk er mer enn skrøpelig, men google is your friend. Hvis du er mer enn litt nysjerrig på svingningsfrekvensen svarer de helt sikkert på en mail....

    Spirit Connection
    Er opptatt av svingningsfrekvenser ja.... nei, egentlig ikke. Men om de surrer det til i et lytterom, så ja. ;)

    Facinerende med slike krukker. Er det slike en kan rulle slagtøyet rundt kanten på også? Har hørt slike et par ganger. Nydelig klang og skjønner godt at det brukes til "healing" eller hva en nå vil kalle det. Kanskje vi burde delt ut slike til alle som deltar, mer en litt, i kabeltrådene?

    Ellers må jeg få skryte av det jeg har sett av hjemmet ditt der nede. Ser harmonisk ut og som et godt sted å være.
    Ser ut som elementbyttet gikk greit. Var det grillen som var vanskeligst? Husker ikke helt hvordan den var festet.

    Hilsen en som for noen år siden (6) hadde Marten Miles (II) høttalere.
    Takker :)

    Disse gong greiene var i andre etasje hos Rhapsody Audio, og jeg hadde ikke vært der før. Jeg var seriøst bekymret da jeg kom opp trappen og så innredningen. Lurte på om det var der de forsøkte å selge kabler (har ikke sett noen utstilt i forretningen). Gjorde meg klar til å miste all respekt for innehaveren, men heldigvis var det ikke slik ;) Noen og en hver av kabeldebattantene hadde sikkert innimellom hatt utbytte av en liten gong seanse ;)

    Bare kødda rundt utfordringen med å bytte element. Var så enkelt at selv en teknisk moron som meg klarte det på noen minutter. Gitteret er integrert i høyttalerelementet så vi snakker om seks skruer og to ledninger som bare var å klipse av og på :)
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.382
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    For å illustrere slik at flere kan ha en aning om hva vi snakker om.

    Opplevelsen jeg fikk da jeg lå på samme benken som TOMZ er avbildet på, var det man kan kalle mind-expanding.
    Dette har dog ikke noe med religion eller overnaturlige ting å gjøre.
    G, som var med i selskapet dro paraleller til opplevelser knyttet til Yoga.
    På et vis er det snakk om meditasjon. Man blir slått av en tomhet eller løsrivelse.
    Jeg opplevde at jeg ble tatt dybt inn i en uendelighet hvor jeg passerte lag etter lag.
    Det fascinerende var at prosessen var i gang med en gang den første lyden kom. Innehaveren Harry bare sa vi skulle lukke øya, intet annet.
    Jeg er pragmatiker, sverger til skolemedisin (yrke i off helsevesen), og forbanner kvakksalvere og alternative lurendreiere, så jeg vil si at jeg vanligvis ikke er så lett å rive med. Dette må bare prøves.:)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.242
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det er viktig å dele felles opplevelser. Gjestene hadde med egen favorittmusikk til besøket. HCS sin musikk var annerledes enn forventet, men jeg synes det er viktig at denne musikksmaken kommer frem slik at flere lærer denne mannen å kjenne.

    Her er metadata fra HCS sin cd:

    Janet Jackson - Together
    Spice Girls - Viva Forever
    Die Artze - Manner Sind Schweine
    Lighthouse Family - High
    Brandy & Monica - The Boy is Mine
    Des'ree - Life
    Puff Daddy - Come With Me
    4 The Cause - Stand By Me
    Ricky Martin - La Copa De La Vida
    Loona - Bailando
    Nataliae Imbruglia - Torn
    Madonna - Frozen
    Aerosmith - I don't Want To Miss A Thing
    Dup - Flugzeuge Im Bauch
    Michel Pras - Ghetto Superstar
    Run DMC - It's Like That
    Celine Dion - My Heart

    Mye spennende her, og gøyalt og spennende at HCS ville dele av favorittmusikken sin. Utvalget var overraskende, men at det var hentet fra det legendariske dobbeltalbumet, Schweizer Jahreshitparade, var mindre overraskende. Takk skal du ha, HCS.

    Jeg regner med at mannen har et like rikholdig arkiv av favorittmusikk som Roysen, så det er sikkert bare å be om tips. Selv synes jeg det er litt schvung over sang nummer tre!
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Her røper du vel bare hvor bra Naim er.. Hehe.... Ikke en korrekt... Men grensesprengende var musikken, helt klart..Hehe
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Hva var det ordtaket... Si meg hvem dine venner er, og jeg skal si hvem du er. ..
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.468
    Antall liker
    31.824
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Det er viktig å dele felles opplevelser. Gjestene hadde med egen favorittmusikk til besøket. HCS sin musikk var annerledes enn forventet, men jeg synes det er viktig at denne musikksmaken kommer frem slik at flere lærer denne mannen å kjenne.

    Her er metadata fra HCS sin cd:

    Janet Jackson - Together
    Spice Girls - Viva Forever
    Die Artze - Manner Sind Schweine
    Lighthouse Family - High
    Brandy & Monica - The Boy is Mine
    Des'ree - Life
    Puff Daddy - Come With Me
    4 The Cause - Stand By Me
    Ricky Martin - La Copa De La Vida
    Loona - Bailando
    Nataliae Imbruglia - Torn
    Madonna - Frozen
    Aerosmith - I don't Want To Miss A Thing
    Dup - Flugzeuge Im Bauch
    Michel Pras - Ghetto Superstar
    Run DMC - It's Like That
    Celine Dion - My Heart

    Mye spennende her, og gøyalt og spennende at HCS ville dele av favorittmusikken sin. Utvalget var overraskende, men at det var hentet fra det legendariske dobbeltalbumet, Schweizer Jahreshitparade, var mindre overraskende. Takk skal du ha, HCS.

    Jeg regner med at mannen har et like rikholdig arkiv av favorittmusikk som Roysen, så det er sikkert bare å be om tips. Selv synes jeg det er litt schvung over sang nummer tre!
    No comments....hadde en anelse men.....tar heller en øl til je:cool::cool:

    gismo
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.242
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    En ørliten digresjon:
    Har du sett denne filmen TOMZ?

    Ikke enda, blues. Er definitivt på listen over ting jeg må få gjort så fort som mulig. Skal faktisk på kino i dag. Har fått lokket med meg min sønn, men det blir nok Interstellar. Blir nok kjekt det også :)
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.807
    Antall liker
    13.466
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Spent på å høre om Interstellar, let us know?







    Well. Fortsatt lørdag formiddag i Hilversum.
    Etter å ha opplevd hiend og med gong attåt, ikke minst passe lamslått etter at HCS "bare sa noen indonesiske gloser" :D, så var det dags for eting hos TOMZ.

    1-IMG_4164.jpg




    skal den stekes? neitta neitta
    skal den kokes? neitta neitta
    skal den ristes? neitta neitta
    2-IMG_4170.jpg



    Får vi drikke til? Jatta Jatta
    3-IMG_4173.jpg





    Sånn her ser delikatessen ut
    4-IMG_4169.jpg





    Eting demonstrert av den tøffeste gutten på tur! 8)
    1-nedlast.jpg




    Selv synes jeg det var skjempegått, men måtte avbryte da katten hoppet opp på bordet og slikka på maten min..... ;D




    Uansett, utpakkingstråd!
    5-IMG_4179.jpg




    Kabler!

    6-IMG_4182.jpg



    7-IMG_4183.jpg




    8-IMG_4184.jpg





    Desserten var noe av det godteste flytende jeg har smakt! Genever er ikke bare genever. ;)

    9-IMG_4187.jpg
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.468
    Antall liker
    31.824
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

    DEN
    geneveren tror jeg var brent av englene og lagret på fat i himmelen!
    Helt enig blues, du fant nok her den hemmelig oppskriften, bare helt rått god:D
    Nydelig bilder RoDa, du setter i øyeblikkene i en "larger than life" modus:):)

    gismo
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.242
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Suverene bilder, som vanlig, RoDa. Billigkabler, sild og Genever blir poesi :)

    Ser frem mot bilder og kommentarer fra den andre demoen på lørdagen, og skrekkblandet fryd over hva du har fått med deg senere på kvelden og natten....

    Blues sin kommentar om Geneveren er vel et slagord enkelte whisky og akevittprodusenter kunne gitt høyrearmen for, men god det var den :)

    Koser meg med litt Rammstein. I morgen blir det en liten biltur til Antwerpen for demo av Bird 2 med Jeff Rowland effekteri :):confused:
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.807
    Antall liker
    13.466
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Ikke vær rædd, TOMZ, siste bilde på lørdag var tatt 18:24. Voksne karer som koser og gliser i lyttestolen. ;)
    Har ca 120 bilder igjen og de kommer smått om senn her. :)

    R
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.382
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    RoDabildene er top notch.
    Geneveren top notch.
    Matje top notch.
    Kablene ser hvert fall ut som top notch.;)
    Rammstein er top notch i sin sjanger (Treningsstudiometall).
    Bird II tror jeg er veeeldig bra. (Walnut Gloss=top notch)
    Jeff Rowland har jeg både likt og mislikt, så antagelig er ikke ørene mine top notch.
    Er vel en av de bedre trådene på sentralen dette? Dvs top notch?

    Bare fortsett:cool:.
    God lørdag!
    mvh
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.242
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    RoDabildene er top notch.
    Geneveren top notch.
    Matje top notch.
    Kablene ser hvert fall ut som top notch.;)
    Rammstein er top notch i sin sjanger (Treningsstudiometall).
    Bird II tror jeg er veeeldig bra. (Walnut Gloss=top notch)
    Jeff Rowland har jeg både likt og mislikt, så antagelig er ikke ørene mine top notch.
    Er vel en av de bedre trådene på sentralen dette? Dvs top notch?

    Bare fortsett:cool:.
    God lørdag!
    mvh
    Hehe ;) Morgendagens demo er med svart pianolakk :mad: Jada, jeg vet at det viktigste er lyden, men jeg kjøper faen meg ikke bestefarsfarge før jeg har sett dem live :cool:
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn