HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Noe keramisk ræl.. Tom skal ha seg horn..
Ja sånn kan det det gå. Den ungdommen. Lærer aldri. Blåste han et element også?Da er det søndag og litt mer nedpå stemning. HCS fant i sin visdom ut at å dele 1,5 liter Genever og en halvflaske Fernet Branca mellom klokken to og fire på natten var veien til et lykkelig liv. Vi andre håndterte dette helt greit, mens Heeeerens representant bare pirket litt i frokosten før han forsvant for forsatt hvile. Kanskje like greit, han deltok atskillig mer uanstrengt i samtalen tidligere på natten.
Har du våknet allerede?Ikke trekk det med elementet til stakkar Tomz igjen nå da.. Det var en guffen opplevelse som ble taklet på strak arm av eier... Faktisk låt det helt greit under nattens musikk quiz som Roda og Tomz stort sett styrte.. Synd det var bare main stream musikk... Ikke noe gøy å velge da..Hehehe...
Og så litt seriøst. Jeg vil takk Tomz så masse får en topp helg. Mat,drikke, seng og seng med eget kosedyr. Rammene var optimale med opplevelser og mye glede. For noen var fokus litt i overkant på "man-love" uten at noen skal henges ut, men vi er alle forskjellige.. Også en takk til Mr G som bidro med sitt blide nærvær og historier ifra "ølle"-skapet. Matje-sild blir nok ingen favoritt, men noen fullførte med stil...Mens andre røpet seg som kyllinger.. Sånn er det med den saken.. Når så endelig Roda får ut fingern og får lagt ut litt bilder blir dette riktig så bra.
Takk igjen Tomz, dette var rett og slett jæ bra!
Da har døgnet flere timer enn de 24 som de fleste av oss har Roda...Hvor blir det av bilder din latsabb ??Har du våknet allerede?Ikke trekk det med elementet til stakkar Tomz igjen nå da.. Det var en guffen opplevelse som ble taklet på strak arm av eier... Faktisk låt det helt greit under nattens musikk quiz som Roda og Tomz stort sett styrte.. Synd det var bare main stream musikk... Ikke noe gøy å velge da..Hehehe...
Og så litt seriøst. Jeg vil takk Tomz så masse får en topp helg. Mat,drikke, seng og seng med eget kosedyr. Rammene var optimale med opplevelser og mye glede. For noen var fokus litt i overkant på "man-love" uten at noen skal henges ut, men vi er alle forskjellige.. Også en takk til Mr G som bidro med sitt blide nærvær og historier ifra "ølle"-skapet. Matje-sild blir nok ingen favoritt, men noen fullførte med stil...Mens andre røpet seg som kyllinger.. Sånn er det med den saken.. Når så endelig Roda får ut fingern og får lagt ut litt bilder blir dette riktig så bra.
Takk igjen Tomz, dette var rett og slett jæ bra!
Ja, det stemmer, du sov jo 14 timer på dagen i går... ;D
Er det fanden som leser bibelen eller hva er du du mener Final?Spørs om ikke trådens tittel bør endres til "Sjøslag i Hilversum".
"Litt for tørr lyd".Hmmffff. Det er omtrent som "litt for pen kone".
Final
Joa, damestemmer og haifai pling plong går helt fint...Har hørt du ikke kan spille så høyt på dem
Väl, det finns jo håp! om man ikke vil vedkjenne seg mener jeg, man kan jo ta denne varianten av selvfornektelse ..Gismo er som kjent en damens mann. Han lytter og ser på de med stor velvilje. Som belønning for dette fikk han en god klem av Gyda, som det er bilde av under her. Nederlandske damer er noe for seg selv...
Vis vedlegget 287901
Disse står jo bare å venter på deg unge mann, snøhvite og uskyldige og itte fordervet eller tilsmusset av HC
Må du ha dette med teskje ennå en gang musicus.....Väl, det finns jo håp! om man ikke vil vedkjenne seg mener jeg, man kan jo ta denne varianten av selvfornektelse ..Gismo er som kjent en damens mann. Han lytter og ser på de med stor velvilje. Som belønning for dette fikk han en god klem av Gyda, som det er bilde av under her. Nederlandske damer er noe for seg selv...
Vis vedlegget 287901
Vis vedlegget 288474
mvh
WB ser jeg, og det er alltid vakkert!! og noe horn greier, men skjönner ikke helt sammenhengen der, mot Gyda ...Må du ha dette med teskje ennå en gang musicus.....Väl, det finns jo håp! om man ikke vil vedkjenne seg mener jeg, man kan jo ta denne varianten av selvfornektelse ..Gismo er som kjent en damens mann. Han lytter og ser på de med stor velvilje. Som belønning for dette fikk han en god klem av Gyda, som det er bilde av under her. Nederlandske damer er noe for seg selv...
Vis vedlegget 287901
Vis vedlegget 288474
mvh
Følg med her nå..
Det er meget gjensidig TOMZ, du er det sammeTakk for en grundig og hyggelig tilbakemelding, gismo Lite å være uenig i her, og jeg ser ikke bort i fra at hvis jeg hadde hørt det i min egen stue, hadde jeg satt pris på litt ekstra fylde i mellomtonen. Vi får se hva som skjer fremover, og spesielt når vi skal hjemover til Norge. Det hadde sikkert vært en mulighet med en sub eller to, men tror ikke jeg kommer til å satse på det. Akkurat nå er det vel mer sannsynlig at et par Bird 2 havner i stuen etter hvert, men hvem vet, jeg er en ustadig jævel Blir spennende å høre eventuelle forskjeller når Naim DACen kommer i hus i slutten av måneden. Kanskje den også grafser dypt Takk igjen for et veldig trivelig nytt bekjentskap
Entusiastisk med forventninger hadde du god grunn til å være på vei til dette stedet syns jeg blues
Trodde det var lov å være blid!?
Entusiast med store forventninger...
Fine bilder!
Mvh