Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.400
    Antall liker
    63.560
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ser ut som Kii har kjørt hardt på med steroider på den første modellen :)

    EBE86BE4-5B41-436C-A541-063A84BE4BB5.jpeg
     

    vidarje

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2009
    Innlegg
    5.399
    Antall liker
    3.583
    Sted
    Rasta
    Torget vurderinger
    1
    Trodde først du anbefalte platen, så jeg sjekket den på Spotify og ble forundret, for det var ikke spesielt bra. Da leste jeg en gang til hva du skrev og så at du skrev "buklander":)
    Jeg fant denne på Deichmann som jeg synes var mye mer spennende:

    image.jpeg



    Ah, endelig fredag! Da er det bare å jekke en belgisk øl og spille litt musikk. Ryktene vil ha det til at det gamle katteskinnet har pisset i stuen, men jeg tror ikke det er noe ikke en liten whisky kan kurere (for meg) ;)

    Solen brøler som vanlig i Bergen, men da bak et tungt skydekke med pissregn. Skikkelig snasent haifai-vær :)

    Vossa-jazz i påsken (eller rett før) er en greie her vest. Har aldri vært der, men synes at stort sett alle konserter der blir rost opp i skyene. Har akkurat spilt Misa Criolla med Real Ones (med flere andre norske kvalitetsmusikere). Mener denne konstellasjonen av Misa Criolla har blitt spilt på Vossa-jazz til panegyriske omtaler. Her i Drotningsvik buklander den fullstendig sammenlignet med Mercedes Soza :)

    Vis vedlegget 492988
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.732
    Antall liker
    58.891
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Har du ikke gartner lenger?

    b4879b2c95b08f364d36ec4d1dea8878.jpg


    Alle har godt av å være ute litt.
    Trenger ikke flyge opp på høye fjell de gangene en skal ut av døra vettu.:cool:


    (Garantert fri for sprekkstell og kvinnevokaler.)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.400
    Antall liker
    63.560
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Har du ikke gartner lenger?

    Vis vedlegget 493508

    Alle har godt av å være ute litt.
    Trenger ikke flyge opp på høye fjell de gangene en skal ut av døra vettu.:cool:


    (Garantert fri for sprekkstell og kvinnevokaler.)
    Ja faen, gartneren fra Hilversum er savnet! Var definitivt ikke av utgaven du ønsker «bending over», men gulle god likevel ;)

    Mountain på IPaden og swing-jazz med Benny Goodman på stereoen gjorde kakafonien komplett :D
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.400
    Antall liker
    63.560
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.400
    Antall liker
    63.560
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Trodde først du anbefalte platen, så jeg sjekket den på Spotify og ble forundret, for det var ikke spesielt bra. Da leste jeg en gang til hva du skrev og så at du skrev "buklander":)
    Jeg fant denne på Deichmann som jeg synes var mye mer spennende:

    Vis vedlegget 493482


    Ah, endelig fredag! Da er det bare å jekke en belgisk øl og spille litt musikk. Ryktene vil ha det til at det gamle katteskinnet har pisset i stuen, men jeg tror ikke det er noe ikke en liten whisky kan kurere (for meg) ;)

    Solen brøler som vanlig i Bergen, men da bak et tungt skydekke med pissregn. Skikkelig snasent haifai-vær :)

    Vossa-jazz i påsken (eller rett før) er en greie her vest. Har aldri vært der, men synes at stort sett alle konserter der blir rost opp i skyene. Har akkurat spilt Misa Criolla med Real Ones (med flere andre norske kvalitetsmusikere). Mener denne konstellasjonen av Misa Criolla har blitt spilt på Vossa-jazz til panegyriske omtaler. Her i Drotningsvik buklander den fullstendig sammenlignet med Mercedes Soza :)

    Vis vedlegget 492988
    Hehe, da kan jeg konstantere at selv en overfladisk tråd som min ikke må skumleses, vidarje ;) Det var tkr som introduserte meg til Misa Criolla da han var innom i Nederland. Jeg har bare hørt Mercedes Sosa sin versjon (og den som buklandet). Må vel gjøre et forsøk med litt flamenco også :)
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.943
    Antall liker
    17.251
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Trenger vel ikke lottogevinst, Karmis? Utfordringen er å selge unna det du har av ht, DAC og forsterkeri, så er det nok til Kii-system, samt penger til overs til en gartner som sjauer i hagen i noen dager. Bare å skjenke noe godt i glasset, rigge seg til og se på jobbinga! ;)

    gardener-Jacqueline-Suzanne.jpg
     
    2

    2xJ

    Gjest
    Mr T har helt glemt HVORFOR ......................... ;)
     
    Sist redigert av en moderator:

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.400
    Antall liker
    63.560
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Deilig med fredagsfølelse midt i uka :)

    Klarte heldigvis å begrense tiden i hagen i dag før jeg fikk sneket meg inn. Premierte meg selv med en liten klunk av livets vann på mine favoritglass til formålet. Barnslig fryd å drikke litt whisky kl 17 midt i uken. Føles litt vill og gærn ;)

    44BF2EA7-B1B4-41C6-ACB1-1FD34E1879CE.jpg


    Fikk lekt meg litt med anlegget. Mye jeg liker med eget oppsett. En stortromme låter råfett, men jeg kunne nok ønsket litt mer fylde videre oppover i mellomtonen. Kona drev og bakset med en madrass. Man tager hva man haver. Hørte heldigvis ikke noen forskjell :D

    B620A9A3-6050-4096-95F1-80CE8CE2C5F8.jpg


    Etter hvert flyttet solen litt på seg. Lyset minnet meg på at det snart er på tide å leke litt med rørforsterkeren min. Den har vel nå stått tre kvart år uten bruk og er sikkert ganske så furten :)

    9AD18F79-FC32-4706-A9A9-6728CE245B9B.jpg


    Deretter ble det en liten pause fra musikken. En grei reserva ble jekket, og baristaene til Petter Uteligger tok over fokuset. Mye som kan sies om hvordan vi håndterer rus i samfunnet, men jeg tror jeg nøyer meg med å si at Petter virker å være en fantastisk flott fyr! Mørket senket seg og det funklet innbydende i lys fra både platespiller og streamer :)

    733640D7-6F59-4037-9A9F-E315A647D2CE.jpg


    Nå spilles min far sine gamle førsteutgivelser av Benny Goodman sin Carnegie Hall konsert. Rundt 80 år siden konserten og lydkvaliteten er ingenting å skryte av, men det svinger noe avsindig. Er vel et tegn på at jeg begynner å bli gammel, men hvis det å eldes skal være sånn, kan jeg helt greit leve med det :)

    EDB55753-B1F7-4D8F-BBEF-336AA9171DB1.jpg


    Da gjenstår bare å heve glasset i lykkelig viten om at det skal bøtteregne imorgen, og jeg må holde meg unna hagen ;)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.400
    Antall liker
    63.560
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Trenger vel ikke lottogevinst, Karmis? Utfordringen er å selge unna det du har av ht, DAC og forsterkeri, så er det nok til Kii-system, samt penger til overs til en gartner som sjauer i hagen i noen dager. Bare å skjenke noe godt i glasset, rigge seg til og se på jobbinga! ;)

    Vis vedlegget 493638
    Hvis hun tar med en gitar og nynner litt, trenger jeg ikke Kii-systemet heller ;)
     
    M

    medlem215396

    Gjest
    Fikk lekt meg litt med anlegget. Mye jeg liker med eget oppsett. En stortromme låter råfett, men jeg kunne nok ønsket litt mer fylde videre oppover i mellomtonen. Kona drev og bakset med en madrass. Man tager hva man haver. Hørte heldigvis ikke noen forskjell :D

    Vis vedlegget 493642
    Eksperimenterte litt med akustikk og absorbenter forrige uke, fikk sågar input fra en tråd jeg laget under akustikk.
    Det avhenger sikkert av hva man er ute etter, men for musikkens skyld, i mitt rom, finner jeg foreløpig liten nytte i å dempe på frontvegg, kanskje litt mellom høyttalerne. Hovedutslaget er sidevegger og ikke kun i førsterefleksjonspunkt, men over en større flate. Mitt rom roet seg praktisk talt helt ned, skal muligens finjustere med et par absorbenter til.

    Når det gjelder fylde i mellomtonen, eksperimenter med å redusere avstanden mellom dem, kanskje mer enn du finner naturlig også. I mitt rom, med mine ht, er det et skjæringspunkt der mellom en enda fyldigere eller mer naturlig mellomtone og klarhet i lydbildet.

    Ha en fin langhelg :)
     
    Sist redigert av en moderator:

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.400
    Antall liker
    63.560
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Fikk lekt meg litt med anlegget. Mye jeg liker med eget oppsett. En stortromme låter råfett, men jeg kunne nok ønsket litt mer fylde videre oppover i mellomtonen. Kona drev og bakset med en madrass. Man tager hva man haver. Hørte heldigvis ikke noen forskjell :D

    Vis vedlegget 493642
    Eksperimenterte litt med akustikk og absorbenter forrige uke, fikk sågar input fra en tråd jeg laget under akustikk.
    Det avhenger sikkert av hva man er ute etter, men for musikkens skyld, i mitt rom, finner jeg foreløpig liten nytte i å dempe på frontvegg, kanskje litt mellom høyttalerne. Hovedutslaget er sidevegger og ikke kun i førsterefleksjonspunkt, men over en større flate. Mitt rom roet seg praktisk talt helt ned, skal muligens finjustere med et par absorbenter til.

    Når det gjelder fylde i mellomtonen, eksperimenter med å redusere avstanden mellom dem, kanskje mer enn du finner naturlig også. I mitt rom, med mine ht, er det et skjæringspunkt der mellom en enda fyldigere eller mer naturlig mellomtone og klarhet i lydbildet.

    Ha en fin langhelg :)
    Takk for interessante tanker, Stover :) Det kommer nok ikke til å bli gjort allverdens av tiltak her i stuen. Kunne likevel tenkt meg å få testet diffusere for siderefleksjonen, men disse må i tilfelle komme med hjul. Min iboende latskap gjør nok at det også er mye potensiale ift høyttalerplassering. Interessant det du skriver om reduksjon av avstand mellom høyttalerne. Blir vel også en trade off ift scenestørrelse, et kompromiss jeg kjenner sitter litt langt inne. Er jo likevel fint når det er gratis å forsøke :) Har planer om å få gjort litt målinger her til høsten. Forhåpentligvis gir det meg litt konkret info på hva og hvor som kan/bør/må gjøres :)
     
    M

    medlem215396

    Gjest
    Forstår den mht innredning og absorbenter, men kan være greit å ha det i bakhodet når det innredes.
    Avstand mellom ht, koster kun litt energi å prøve og du gjør deg fortjent til kald drikke ala juice etc i etterkant :rolleyes:
    Når det gjelder dette med «scene», er ikke sikker på om jeg er enig, men uansett blir det kompromisser når man plasserer, man må finne den gyldne middelvei og som man sjøl liker det.
     

    Hifi-girl77

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Innlegg
    1.547
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen
    Hei på deg. En del poster tilbake ble det referert til en gugge som renser stylus på en god måte. Siden jeg har innebygget en stor porsjon latskap spør jeg heller i stedet for å lete i tråden din. ;)

    Hva heter den?
     

    Hifi-girl77

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Innlegg
    1.547
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.400
    Antall liker
    63.560
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hei på deg. En del poster tilbake ble det referert til en gugge som renser stylus på en god måte. Siden jeg har innebygget en stor porsjon latskap spør jeg heller i stedet for å lete i tråden din. ;)

    Hva heter den?
    Hallaien :) Fremdeles på salg på Duet....

    https://duet.no/produkt/onzow-zerodust/
    Glimrende. Og denne funker knall?
    Jeg er fornøyd, og ser at de som nevner den, også er fornøyd. Har sett noen før/etter bilder i mikroskop som viser at den blir gullanes ren :) Selv synes jeg også det tar lengre tid før støv fra rillene henger seg fast, etter at jeg har brukt den (sammenlignet med vanlig PU-børste).
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.917
    Antall liker
    14.066
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Et lite tips er at den finnes på ebay til ca hundrelappen under det tilbudet Karmana linket til.
    (Eller fantes den gang jeg kjøpte vaffal, verdt et søk)
     

    Hifi-girl77

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Innlegg
    1.547
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen
    Hei på deg. En del poster tilbake ble det referert til en gugge som renser stylus på en god måte. Siden jeg har innebygget en stor porsjon latskap spør jeg heller i stedet for å lete i tråden din. ;)

    Hva heter den?
    Hallaien :) Fremdeles på salg på Duet....

    https://duet.no/produkt/onzow-zerodust/
    Glimrende. Og denne funker knall?
    Jeg er fornøyd, og ser at de som nevner den, også er fornøyd. Har sett noen før/etter bilder i mikroskop som viser at den blir gullanes ren :) Selv synes jeg også det tar lengre tid før støv fra rillene henger seg fast, etter at jeg har brukt den (sammenlignet med vanlig PU-børste).
    Jammen, da så. Iler avgårde til Duet. Takk for tilbakemeldinger! :)

    Et lite tips er at den finnes på ebay til ca hundrelappen under det tilbudet Karmana linket til.
    (Eller fantes den gang jeg kjøpte vaffal, verdt et søk)
    Sjekket bukten og fant ikke noe rimeligere tilbud der egentlig, spesielt med tanke på frakt i tillegg. Tross alt er Duet rett borti veien fra kontoret mitt ;)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.400
    Antall liker
    63.560
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Solen brøler igjen ugjestmildt over Drotningsvik, og hagen roper på støtte. Hva skal man da gjøre når Emmerhoff & The Melancholy Babies og Ry Cooder har sluppet nye album i dag. Kjenne seg litt uggen og være tydelig på at en vårforkjølelse nok er på vei, tenker jeg. Kjører på Emmerhoff og tar meg en kaffe :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.400
    Antall liker
    63.560
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Litt Royal Brackla og Jura whiskey har fungert utmerket for en imaginær forkjølelse :)

    Fintenker litt over rack opp mot veggen bak høyttalerne. Har jo vært innom dette tidligere, og tror rack er det som kommer til å realiseres før det eventuelt skulle skje noe annet i oppsettet.

    Det ene alternativet er å satse billig og ekstremt rustikk. Tre 186 cm lange svarte benkeplater fra IKEA og et x-antall tromblete røde murstein. Enkelt og greit, men standard benkeplater fra IKEA er litt for dype, men fintenker fremdeles på dette alternativet.

    Det andre alternativet er å svi til med et Solid Tech Radius 6 rack med svarte plater og bein. Denne utgaven er også 186 cm og passer fint mellom bokhyllene inntil veggen. Koster jo et par kroner, og er ikke det jeg ser daglig på bruktmarkedet (pm hvis du skal selge :)). Tenke, tenke, tenke :)

    8E88995F-410D-44E6-BBC7-6D82D108C1E8.jpeg
     
    Sist redigert:

    Olav E

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Innlegg
    596
    Antall liker
    738
    Torget vurderinger
    4
    God kveld!

    Trukk´e Jura er greia hvis tromblet rød tegl er tema. Gå for en murer i stedet.

    frydenlund.jpg


    Fra Wiki: Murerpils eller murer'n (uttale: murærn) er en folkelig betegnelse i Norge på brune 0,7 l ølflasker av glass som nå er gått ut av produksjon.

    Opprinnelsen er uttrykket murer, antakelig fra dansk, som betød 0,7 l bayerøl. Det het seg at bayerøl var «anbefalt av 400 norske murere», og var tidligere den mest solgte ølsorten. Uttrykket ble siden overført til helflaskene med pilsnerøl; murerpils er idag en mer utbredt betegnelse og uttrykket murer er mer knyttet til selve flaskestørrelsen.

    Tidligere inneholdt en halvflaske øl 0,35 l, og en helflaske var på 0,7 l (så også for vin). Ølflaskene var brune og spesielt 0,7 l flasken var spesielt lange flasker av glass (som alle ølflasker).

    På 1990-tallet fikk mureren konkurranse av 1,25 l-flasker i brun plast, som av enkelte omtales som murerpils. Tidlig på 2000-tallet var plastflaskene og boksøl i ferd med å utkonkurrere mureren, og i dag er den helt ute av produksjon. Det bemerkes forøvrig at mens mureren forsøkt erstattet av en større flaske, har småpilsen krympet noe og er nå på 0,33 l. Vinflaskene har derimot vokst litt, og er på 0,75 l for helflasker og 0,375 l for halvflasker


    Mvh Olav E
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.400
    Antall liker
    63.560
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    God kveld!

    Trukk´e Jura er greia hvis tromblet rød tegl er tema. Gå for en murer i stedet.

    Vis vedlegget 494012

    Fra Wiki: Murerpils eller murer'n (uttale: murærn) er en folkelig betegnelse i Norge på brune 0,7 l ølflasker av glass som nå er gått ut av produksjon.

    Opprinnelsen er uttrykket murer, antakelig fra dansk, som betød 0,7 l bayerøl. Det het seg at bayerøl var «anbefalt av 400 norske murere», og var tidligere den mest solgte ølsorten. Uttrykket ble siden overført til helflaskene med pilsnerøl; murerpils er idag en mer utbredt betegnelse og uttrykket murer er mer knyttet til selve flaskestørrelsen.

    Tidligere inneholdt en halvflaske øl 0,35 l, og en helflaske var på 0,7 l (så også for vin). Ølflaskene var brune og spesielt 0,7 l flasken var spesielt lange flasker av glass (som alle ølflasker).

    På 1990-tallet fikk mureren konkurranse av 1,25 l-flasker i brun plast, som av enkelte omtales som murerpils. Tidlig på 2000-tallet var plastflaskene og boksøl i ferd med å utkonkurrere mureren, og i dag er den helt ute av produksjon. Det bemerkes forøvrig at mens mureren forsøkt erstattet av en større flaske, har småpilsen krympet noe og er nå på 0,33 l. Vinflaskene har derimot vokst litt, og er på 0,75 l for helflasker og 0,375 l for halvflasker


    Mvh Olav E
    Hehe, nå på morgenen har jeg heldigvis et avslappet forhold til både Jura og Murer :) Takk for deilig nostalgi, Olav! Har vel selv ikke kjøpt så mange murere i mitt liv, men husker dem godt. Kinn bryggeri bruker vel noen lignende flasker i dag.

    Bayer er forøvrig en gudedrikk som absolutt burde fått sin renessanse. Rart at det ikke selges mer Bayer nå når nordmenn skryter på seg en ølkultur. Er vel ikke hipt nok. Det blir helt klart noen Bayer fra fat på Teddy’s når jeg skal på Roger Waters konserten i august :)
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.427
    Antall liker
    13.004
    Litt Royal Brackla og Jura whiskey har fungert utmerket for en imaginær forkjølelse :)

    Fintenker litt over rack opp mot veggen bak høyttalerne. Har jo vært innom dette tidligere, og tror rack er det som kommer til å realiseres før det eventuelt skulle skje noe annet i oppsettet.

    Det ene alternativet er å satse billig og ekstremt rustikk. Tre 186 cm lange svarte benkeplater fra IKEA og et x-antall tromblete røde murstein. Enkelt og greit, men standard benkeplater fra IKEA er litt for dype, men fintenker fremdeles på dette alternativet.

    Det andre alternativet er å svi til med et Solid Tech Radius 6 rack med svarte plater og bein. Denne utgaven er også 186 cm og passer fint mellom bokhyllene inntil veggen. Koster jo et par kroner, og er ikke det jeg ser daglig på bruktmarkedet (pm hvis du skal selge :)). Tenke, tenke, tenke :)

    Vis vedlegget 494008
    Jeg har et ST R5 stakitt, og det tar seg pent ut Karmana.
    Jeg er på jakt etter ett til brukt om mulig.
    Men ST R6 koster jo noen kroner, men lite i forhold til Infinite og annet esoterica hva rack angår.
    Så da blir det atter valgets kvaler, men Karan KSA 400 ampen hadde jo hatt det fint midt under der :rolleyes:

    DSC_9980.jpg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.400
    Antall liker
    63.560
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Litt Royal Brackla og Jura whiskey har fungert utmerket for en imaginær forkjølelse :)

    Fintenker litt over rack opp mot veggen bak høyttalerne. Har jo vært innom dette tidligere, og tror rack er det som kommer til å realiseres før det eventuelt skulle skje noe annet i oppsettet.

    Det ene alternativet er å satse billig og ekstremt rustikk. Tre 186 cm lange svarte benkeplater fra IKEA og et x-antall tromblete røde murstein. Enkelt og greit, men standard benkeplater fra IKEA er litt for dype, men fintenker fremdeles på dette alternativet.

    Det andre alternativet er å svi til med et Solid Tech Radius 6 rack med svarte plater og bein. Denne utgaven er også 186 cm og passer fint mellom bokhyllene inntil veggen. Koster jo et par kroner, og er ikke det jeg ser daglig på bruktmarkedet (pm hvis du skal selge :)). Tenke, tenke, tenke :)

    Vis vedlegget 494008
    Jeg har et ST R5 stakitt, og det tar seg pent ut Karmana.
    Jeg er på jakt etter ett til brukt om mulig.
    Men ST R6 koster jo noen kroner, men lite i forhold til Infinite og annet esoterica hva rack angår.
    Så da blir det atter valgets kvaler, men Karan KSA 400 ampen hadde jo hatt det fint midt under der :rolleyes:

    Vis vedlegget 494054
    Hadde gjort seg med en ekstra pidestall i den powerpointianske kjeller ja :) Det bør jo også være litt lettere å skaffe en slik på bruktmarkedet enn den R6en som murrer i bakhodet hos meg.

    R6 koster jo litt mammon, men som med alt annet er det lett å betrakte den som billig når man sammenligner med endel andre haifai-rack. Verden vil bedras :D

    Har foreløpig et par usikkerhetsmomenter. Det største er egentlig om Karan-ampen er for høy for å skli inn i midten av racket. Kan jo kjøpe lengre bein, noe som blir bra for kongsbergknekken når det skal snurres plater, men det blir lett seende ut som haifai på stylter. Det hadde også vært litt lettere hvis det hadde vært forhandler, og jeg kunne se greiene når jeg sjonglerer med lengden på beina. Custom lengder blir også en del dyrere vil jeg tro, og plutselig har jeg byttet noen komponenter og sitter igjen med Pinocchio-nese ;) Kjenner også på en mild overbærenhet og hevede øyenbryn når de skal ha to tusen ekstra for åtte pads under spikesene ;) Jaja, noe skal en nå surre med når andre er høy og mørk i München :mad::)

    Lykke til med konfirmasjon! Her må jeg vel snart jekke noen øl, jobbe opp en salongberuselse og troen på at jeg har det bedre hjemme enn på messen :rolleyes:;)
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Kjøp deg et stylish rack. Adressen din fordrer det. Annerledes med bønder midt utpå et jorde, vi får greie oss med litt rekved.. :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.400
    Antall liker
    63.560
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kjøp deg et stylish rack. Adressen din fordrer det. Annerledes med bønder midt utpå et jorde, vi får greie oss med litt rekved.. :)
    Rekveden installert på Biri hadde fått plass på rette siden av fjellene any time :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Kjøp deg et stylish rack. Adressen din fordrer det. Annerledes med bønder midt utpå et jorde, vi får greie oss med litt rekved.. :)
    Rekveden installert på Biri hadde fått plass på rette siden av fjellene any time :)
    Gir du meg mål så skal jeg se om jeg kan trylle... ;)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.400
    Antall liker
    63.560
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.917
    Antall liker
    14.066
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Et lite tips er at den finnes på ebay til ca hundrelappen under det tilbudet Karmana linket til.
    (Eller fantes den gang jeg kjøpte vaffal, verdt et søk)
    Sjekket bukten og fant ikke noe rimeligere tilbud der egentlig, spesielt med tanke på frakt i tillegg. Tross alt er Duet rett borti veien fra kontoret mitt ;)
    Jau, så det å.
    303,- kroner må til nå, var nede i 260,- eller ca da gang da jeg bestilte.
    Beklager feilinfo.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn