....fikk faktisk svar nå.Pilsern skrev:Jeg sendte en forespørsel/mail til dem i går morges - har ikke fått noe respons på den.
mvh
Pilsern skrev:....fikk faktisk svar nå.Pilsern skrev:Jeg sendte en forespørsel/mail til dem i går morges - har ikke fått noe respons på den.
mvh
Tror det lønner seg å sende en mail og spørre om evt. varer er tilgjengelig før man handler.
Spørsmålet er vel om man skal tørre å betale forskudd til Mr Welborne nå........... Rimelig mange historier om kunder som har betalt, og fått lite eller ingenting levertAudiomix skrev:Og om når de kan leveres.
Jeg kjenner en som har kjøpt, betalt og fått det meste. Unntatt trafoer. Siden har Welborne ikke svart.
Det hjelper ikke, jeg gjorde det samme og mottok til og med falske tracking nr for varer som aldri ble sendt.Pilsern skrev:....fikk faktisk svar nå.Pilsern skrev:Jeg sendte en forespørsel/mail til dem i går morges - har ikke fått noe respons på den.
mvh
Tror det lønner seg å sende en mail og spørre om evt. varer er tilgjengelig før man handler.
Sleiven skrev:Trist sak dette med WELBORNE, Spennende produkter,men butikken gik nedenom pga at mannen sluttet å levere varene folk betalte for. Sjekk Welborne +problems på Audioasylum, diy tubes, og du får 10000000 treff på folk som har betalt og ikke motatt noe. også meg selv som måtte få refundert 12000 kr fra Mastercard dar jeg aldri mottok 300B forsterkern jeg bestilte, Etter 3 purringe slutten Wlerborn å svare, men tok mot nye bestillinger på løpende bånd.
Å handle fra Welborne er omtrent like trygt som å handle med Nigerianske lotterier og sementselgere.
LIGG UNNA! Mannen er en notorisk svindler som har flytte businessen sin 9 ganger de siste årene. Slik operer ikke seriøse selgere.
Skal du bygge noe fra ham så her jeg manualer på 300B DRD
Sleiven