Welborne Labs

madman

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
669
Sted
Sætre
Torget vurderinger
2
Hei
Noen som har handlet fra Welborne Labs i det siste ?

Mvh
Morten

Pilsern

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
902
Torget vurderinger
35
Jeg sendte en forespørsel/mail til dem i går morges - har ikke fått noe respons på den.

mvh

Pilsern

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
902
Torget vurderinger
35
Pilsern skrev:
Jeg sendte en forespørsel/mail til dem i går morges - har ikke fått noe respons på den.

mvh
....fikk faktisk svar nå.
Tror det lønner seg å sende en mail og spørre om evt. varer er tilgjengelig før man handler.

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Antall liker
5.405
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
31
Og om når de kan leveres.
Jeg kjenner en som har kjøpt, betalt og fått det meste. Unntatt trafoer. Siden har Welborne ikke svart.

olaps

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
167
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
4
Pilsern skrev:
Pilsern skrev:

mvh
Tror det lønner seg å sende en mail og spørre om evt. varer er tilgjengelig før man handler.

Audiomix skrev:
Og om når de kan leveres.
Jeg kjenner en som har kjøpt, betalt og fått det meste. Unntatt trafoer. Siden har Welborne ikke svart.
Spørsmålet er vel om man skal tørre å betale forskudd til Mr Welborne nå........... Rimelig mange historier om kunder som har betalt, og fått lite eller ingenting levert :eek:
Utrolig synd, fyren er jo meget dyktig og har mange gode produkter. Sitter selv med 2 par monoblokker, som er de beste av mange jeg har hatt innom. Og langtfra de dyreste heller :)
Mvh

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
Trist sak dette med WELBORNE, Spennende produkter,men butikken gik nedenom pga at mannen sluttet å levere varene folk betalte for. Sjekk Welborne +problems på Audioasylum, diy tubes, og du får 10000000 treff på folk som har betalt og ikke motatt noe. også meg selv som måtte få refundert 12000 kr fra Mastercard dar jeg aldri mottok 300B forsterkern jeg bestilte, Etter 3 purringe slutten Wlerborn å svare, men tok mot nye bestillinger på løpende bånd.

Å handle fra Welborne er omtrent like trygt som å handle med Nigerianske lotterier og sementselgere.

LIGG UNNA! Mannen er en notorisk svindler som har flytte businessen sin 9 ganger de siste årene. Slik operer ikke seriøse selgere.

Skal du bygge noe fra ham så her jeg manualer på 300B DRD

Sleiven

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
Pilsern skrev:
Pilsern skrev:

mvh
Det hjelper ikke, jeg gjorde det samme og mottok til og med falske tracking nr for varer som aldri ble sendt.
LIGG UNNA
Sleiven

whistler

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2004
Antall liker
634
Var selv i kontakt med Ron for 1 mnd. siden og fikk svar umiddelbart.
Har handlet med ham mange ganger og aldri hatt problemer.

Når det er sagt, ville jeg vært veldig forsiktig med å handle for store beløp fra ham.
Produktene er imidlertid knallbra. Litt synd at han har rotet det så til når det gjelder levering. :(

300B

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.12.2003
Antall liker
15
Sted
Sogn og Fjordane
Torget vurderinger
3
Samme erfaring, jeg har betalt for varer som aldri dukket opp. Gode produkter, men fyren er en svindler EOD.

Sleiven skrev:
Trist sak dette med WELBORNE, Spennende produkter,men butikken gik nedenom pga at mannen sluttet å levere varene folk betalte for. Sjekk Welborne +problems på Audioasylum, diy tubes, og du får 10000000 treff på folk som har betalt og ikke motatt noe. også meg selv som måtte få refundert 12000 kr fra Mastercard dar jeg aldri mottok 300B forsterkern jeg bestilte, Etter 3 purringe slutten Wlerborn å svare, men tok mot nye bestillinger på løpende bånd.

Å handle fra Welborne er omtrent like trygt som å handle med Nigerianske lotterier og sementselgere.

LIGG UNNA! Mannen er en notorisk svindler som har flytte businessen sin 9 ganger de siste årene. Slik operer ikke seriøse selgere.

Skal du bygge noe fra ham så her jeg manualer på 300B DRD

Sleiven

Topp Bunn