Har startet de innledende forhandlinger med kona om messe tur i Warszawa 16.11 - 18.11. Sjekk :: Audio Video Show - wystawa sprzętu audio-video
Noen som skal reise ditt?
vh
S
Noen som skal reise ditt?
vh
S
|
Syntes du dem låt bra? Jeg satt der inne to hele sanger og fikk flyttet meg til "sweet spot" på sang nr 2. Enorm forskjell. Det blir nokså eksotisk med høyttalere som krever at man må sitte i absolutt sweet spot for å få perspektiv, dybde og detaljer.cHORN Symphony. Rundt 130k.nok
Prisen på hjemmesiden til importøren står det 475 000 per par, men siden hele settet koster 70 000 euro så blir det vel da 950 000 kr. Hadde vært noe å parre sammen med Magico M3 og MSB Select II som kilde og pre.Det rommet var et av rommene jeg valgte å gå tilbake til på dag 2 og jeg syntes dem hadde fått det til å låte bra. Monoblokkene kommer vel på ca 1 mill her i landet etter alle avgiftene til staten er betalt.
Mvh
-BB-
De fleste tror jeg.Noen som fikk hørt på SoulSonic Hologramm?
Da blir jo det naturlige oppfølgingsspørsmålet ´hvordan låt det´?De fleste tror jeg.Noen som fikk hørt på SoulSonic Hologramm?
Det var en fra de største utstillingene på "Tulip" hotellet
Ja det er det. Vi er jammen meg heldige som har både München og Warszawa en liten flyreise unna. De to har jo utviklet seg til å bli de to største audioshows i verden.Du verden, her var det mye spennende.
Hva med å ta med sønnen til München og la ham bli "konfirmert" på et horehus der?Tror jaggu jeg må vurdere en tur til Warszawa messa i 2019. Blir konfirmasjon for den ene sønnen min neste år og datoen kræsjer selvfølgelig med München messa
Har også siktet meg inn på den messen i 2019Tror jaggu jeg må vurdere en tur til Warszawa messa i 2019. Blir konfirmasjon for den ene sønnen min neste år og datoen kræsjer selvfølgelig med München messa