Vpi kommer stadig med nye utgaver av vinylsnurrerne sine. Noen som har sett eller hørt denne?
Vedlegg
-
116 KB Visninger: 2.632
|
Tipper rundt 40-45 lapper.VilhelmW skrev:Denne linken til "Stereophile" ligger inne på Vpi's hjemmeside; http://vpiindustries.com/reviews/81014_eprint.pdf
Ser ut som om dette er en høydare. Pris i Norge?
Jepp ;DZomby_Woof skrev:Jeg synes ikke den er pen. Classic 1 og 2, derimot, treffer mine øyne på en behagelig måte.
Lov å være ærlig inntil det uhøflige, når man selv er VPI-eier?
Kjør på ;D Har du minifeet ??Zomby_Woof skrev:Det har jeg også. Det vil si, hatt det siden starten. Funderer litt på å prøve alutallerken også. Da kan jeg muligens komme litt nærmere spilleren din lydmessig, om ikke utseendemessig.
Jepp. Også hatt siden starten. Aner ikke hva føttene gjør i forhold til standard spaaaiiks. Det som finnes av 'oppgraderinger' er bare SDS strømforsyning og Superplatter eventuelt Classic/Scoutmaster II alu. Men begge deler koster en slant. Kanskje like greit å selge pent brukt og kjøpe Classic?J.J skrev:Kjør på ;D Har du minifeet ??Zomby_Woof skrev:Det har jeg også. Det vil si, hatt det siden starten. Funderer litt på å prøve alutallerken også. Da kan jeg muligens komme litt nærmere spilleren din lydmessig, om ikke utseendemessig.
Ja - for det er jo det du egentlig vil ha ..... ;DZomby_Woof skrev:Jepp. Også hatt siden starten. Aner ikke hva føttene gjør i forhold til standard spaaaiiks. Det som finnes av 'oppgraderinger' er bare SDS strømforsyning og Superplatter eventuelt Classic/Scoutmaster II alu. Men begge deler koster en slant. Kanskje like greit å selge pent brukt og kjøpe Classic?J.J skrev:Kjør på ;D Har du minifeet ??Zomby_Woof skrev:Det har jeg også. Det vil si, hatt det siden starten. Funderer litt på å prøve alutallerken også. Da kan jeg muligens komme litt nærmere spilleren din lydmessig, om ikke utseendemessig.
Sa jeg ny ??Zomby_Woof skrev:Nja... Jeg ønsker meg Classic mer enn Scoutmaster. Men ny spiller? Da er det noen andre merker som skal sjekkes også.
I så tilfelle blir det 42K da også.Zomby_Woof skrev:Lyric har alltid vært billig på VPI. Det er nok ikke stort mer enn USA-pris pluss MVA, kjenner jeg Tor rett.
Da har nok danskene tatt etter... Jeg har sett brukte VPI'er annonsert av dansker som har oppgitt noen ganske drøye nypriser. Mulig det bare er fri fantasi fra selgernes side, da.rico skrev:I så tilfelle blir det 42K da også.Zomby_Woof skrev:Lyric har alltid vært billig på VPI. Det er nok ikke stort mer enn USA-pris pluss MVA, kjenner jeg Tor rett.
Det er vel ikke så lenge siden det ble ny importør der nede så det kan jo være at det skjedde noe med prisene etter det??Zomby_Woof skrev:Da har nok danskene tatt etter... Jeg har sett brukte VPI'er annonsert av dansker som har oppgitt noen ganske drøye nypriser. Mulig det bare er fri fantasi fra selgernes side, da.rico skrev:I så tilfelle blir det 42K da også.Zomby_Woof skrev:Lyric har alltid vært billig på VPI. Det er nok ikke stort mer enn USA-pris pluss MVA, kjenner jeg Tor rett.