Jeg, på den annen side, kommer til å huske det med samme glede jeg husker Baggios straffespark i 94 finalen.MEN jeg kommer ALDRI til å tilgi Sverige at de slo ut Italia. ALDRI!
Jeg, på den annen side, kommer til å huske det med samme glede jeg husker Baggios straffespark i 94 finalen.MEN jeg kommer ALDRI til å tilgi Sverige at de slo ut Italia. ALDRI!
Sånn skal det være. Ikke rart at jeg og et par til liker japanske produkter.Japans garderobe etter kampen mot Belgia i går. Man rydder selvsagt opp etter seg før man drar. Noe også de japanske tilskuerene gjorde på tribunene, for øvrig.
Vis vedlegget 499484
Jeg tror Russland slår Kroatia. Russerne har et dårligere lag på nesten alle plasser, men de har flyt og publikum. Kroatene underpresterte mot Danmark og vil finne en måte å tape på. Brasil mot England i finalen og den vinner Brasil.Ikke for å forsvare Neymar, men jeg kan godt forstå hvor frustrenede det må være å bli taklet så mye som han etter flotte driblinger. Tåpelig med overdreven filming så klart, men sett heller pris på lekker fotball. Håper de tar seg helt til finalen, men kanskje blir det Frankrike - England? Det hadde blitt litt av en finale det også. Må nå sier vi snart farvel til Sverige og Russland, gjør vi ikke?
Da må Brasil først slå Belgia, og det er ingen walk-over.Jeg tror Russland slår Kroatia. Russerne har et dårligere lag på nesten alle plasser, men de har flyt og publikum. Kroatene underpresterte mot Danmark og vil finne en måte å tape på. Brasil mot England i finalen og den vinner Brasil.Ikke for å forsvare Neymar, men jeg kan godt forstå hvor frustrenede det må være å bli taklet så mye som han etter flotte driblinger. Tåpelig med overdreven filming så klart, men sett heller pris på lekker fotball. Håper de tar seg helt til finalen, men kanskje blir det Frankrike - England? Det hadde blitt litt av en finale det også. Må nå sier vi snart farvel til Sverige og Russland, gjør vi ikke?
Ja, det er drømmefinalen nå!Brasil mot England i finalen og den vinner Brasil.
Var ikke helt lett å stråle mot et lag som til de grader gikk inn for å ødelegge en fotballkamp.Brasil-England hadde vært litt av en finale ja...Da blir jeg glad uansett hvem som vinner.
England strålte ikkje akkurat mot Colombia, men digg at de brøt straffekonk-forbannelsen. Litt må de få igjen for alle millionene som har gått til psykologer i konsulentvirksomhet![]()
Jeg bryr meg lite om fotball normalt, men Brasil/Belgia var underholdende.Fint at dommeren ikke føler for å gi straffe til brasilianske skuespillere.
HahaJa men det er jo Charles de Gaulle som står i Belgias mål!
Hvordan skal det da gå i semien?
Vive la Poirot.
Ja, det kan du si. Men det var først og fremst uhell fra en forvarer som fikk ballen på skuldra og rett i mål som ødela mye for Brasil tror jeg. Litt ferdigheter også, men det mye uhell. Hadde ikke det skjedd så hadde kampen blitt litt anderledes. Og de brente sjansene. Brasil var egentlig et bedre lag enn Belgia, men som en av kommentatorene sa: Det snakkes lite om flaks i fotball, men det er mye flaks og uhell som avgjør.Lurer på om Neymar skjønner at filmingen hans langt på vei sendte Brasil ut av VM. Han har med den oppnådd ingen ting men møtte til slutt en dommer som foraktet det. Han gadd ikke se på opptakene en eneste gang. En relativt tydelig up yours til en som systematisk oppfører seg som en idiot. Trenger ikke å gi gule kort, mer effektivt å nekte han enhver benfit of the doubt når det virkelig gjelder.
Uhell? Udugelighet mener du vel. Det er tross alt to brasilianere som går opp i duell med hverandreJa, det kan du si. Men det var først og fremst uhell fra en forvarer som fikk ballen på skuldra og rett i mål som ødela mye for Brasil tror jeg. Litt ferdigheter også, men det mye uhell. Hadde ikke det skjedd så hadde kampen blitt litt anderledes. Og de brente sjansene. Brasil var egentlig et bedre lag enn Belgia, men som en av kommentatorene sa: Det snakkes lite om flaks i fotball, men det er mye flaks og uhell som avgjør.Lurer på om Neymar skjønner at filmingen hans langt på vei sendte Brasil ut av VM. Han har med den oppnådd ingen ting men møtte til slutt en dommer som foraktet det. Han gadd ikke se på opptakene en eneste gang. En relativt tydelig up yours til en som systematisk oppfører seg som en idiot. Trenger ikke å gi gule kort, mer effektivt å nekte han enhver benfit of the doubt når det virkelig gjelder.
Du glemte Asterix og Obelix, samt Gaston Lagaffe! Og for å gjøre det litt musikalsk - César Franck og Jacques Brel!Vive la Belgique. Vive la Poirot. Vive la Tintin. Vive la Manneken pis.
Nå mangler bare en belgisk øl.