Endelig rettvisa skapad Tyskland hjem som sist i gruppen
Og Sverige spelar hjem dødens gruppe

|
Noe må skjedd med laget for dette var virkelig dårlig fotball. Greit nok at koreanerne forsvarte seg bra, men jeg følte hele tiden at tyskerne spilte for halv maskin.Tyskland reiser velfortjent hjem i alle fall.
Vilken tur att inte Norge var med i gruppspelet då.Da var vi kvitt Tyskland, nå mangler det bare at Sverige forsvinner ut så vi kan få konsentrert oss om seriøs fotball.
Argentina har både paven og Diego Armando på sin side så de bør greie å vinne til slutt.
Klavenes er helt strålende.Sett min første omgang i dette VM. Skjønner ikke den massive klagingen på Klavenes, syns hun fungerte meget bra som kommentator. Mistenker at "gutta boys" vil ha sporten sin for seg selv.
Syns det er veldig hyggelig at Sverige gjør det bra, spesielt siden det med all tydelighet viser at Zlatan ikke er nødvendig i det hele tatt.Endelig rettvisa skapad Tyskland hjem som sist i gruppenOg Sverige spelar hjem dødens gruppe
![]()
Jepp, hun er veldig bra. De andre damene, spesielt programlederne, er ubrukelige. Sett så mange ganger før når likestilling skal trumfe egenskaper.Klavenes er helt strålende.Sett min første omgang i dette VM. Skjønner ikke den massive klagingen på Klavenes, syns hun fungerte meget bra som kommentator. Mistenker at "gutta boys" vil ha sporten sin for seg selv.
Kunnskapsrik og flott alle vis.
Jeg er helt enig med deg i at det er bra at Norge ikke er med i VM, de hadde ikke hatt noe der å gjøre.Vilken tur att inte Norge var med i gruppspelet då.Da var vi kvitt Tyskland, nå mangler det bare at Sverige forsvinner ut så vi kan få konsentrert oss om seriøs fotball.
Argentina har både paven og Diego Armando på sin side så de bør greie å vinne til slutt.
Sverige 24 på rankingen från FIFA, Norge 53.
Sverige har ju slagit ut Italien(19) och Nederländerna(17) på väg till VM och de är faktiskt rankade högre.
Gömde att de också slog Frankrike.
Sanningen kan vara svår ibland.Jeg er helt enig med deg i at det er bra at Norge ikke er med i VM, de hadde ikke hatt noe der å gjøre.Vilken tur att inte Norge var med i gruppspelet då.Da var vi kvitt Tyskland, nå mangler det bare at Sverige forsvinner ut så vi kan få konsentrert oss om seriøs fotball.
Sverige 24 på rankingen från FIFA, Norge 53.
Sverige har ju slagit ut Italien(19) och Nederländerna(17) på väg till VM och de är faktiskt rankade högre.
Gömde att de också slog Frankrike.
MEN jeg kommer ALDRI til å tilgi Sverige at de slo ut Italia. ALDRI!
Merkelig når Neymar går ned i 16 meteren å roper straffe at han ikke blir straffet for filming når dommer ser videoen og dømmer keeper ballhttps://www.vg.no/nyheter/meninger/i/21eJ1l/fotballen-doer-og-vi-bare-ser-paa
En svært god kommentar som støttes 100%. Det er pinlig å se åpenbar filming/overdrivelser/manipulering som foregår for åpen scene og sporten hadde trengt en rask løsning på problemet.
Selv om dette er fantastisk gøy å følge med på, blir det godt med et par dagers VM-pause før det braker løs igjen.
Han hadde nok mest lyst til å bli skuespiller i en brasiliansk såpeopera. Nå kan spille fotball og skuespill.Jeg holder ikke med noen, men nå må snart noen får gitt Neymar et kort eller to for filming. Det er pinlig å se på. Han kunne fått 2 gule bare nå i andre omgang.
Sorry. Selvfølgelig Braziliwood .Heter det ikke Braziliwood![]()