Fesk? Er'e tirsdag?
Æ vart no fæsksugen, å gjer no javnt faen i kossen dag de eFesk? Er'e tirsdag?
Utsatt for lenge mener unge RoDaDet problematiske er når man prokrastinerer protraktoreringen. Men slikt vipper ikke vipa av pinnen.
Ble fint
mvh
Takk motoren, det gledes. Eneste skår i gleden er at den kjøres fra forhandler i Oslo rett til vinterlagring i FredrikstadGrattis med kul sykkelSå rå ut
mvh
Tosken er en, ja tosk rett og slettDet skjer ikke så mye nytt på hifi fronten i casa Vipa, men det investeres litt i annen glede.
Spiller det som @MakkinTosken har slått fast er Genesis beste
Og gleder meg til å hente ny moped på lørdag![]()
Ikke høre på disse stygge, gamle, inpotente, trollene du! Det beyr bare at du er ungdommelig og viril og har en velutviklet god smak! Sikkert all syklinga og mopedkjøringa som gjør deg skarp, fokusert og klar i tankene!Edit: så da er jeg vel en tosk jeg også![]()
Liker de også jeg, bortsett fra den Lamb lies...osv. Det jævla pretensiøse gnålet til Gabriel blir litt i meste laget.Jeg liker best de første Genesis albumene tidlig 70 tall, her synes jeg også Collins er kanon på slagverk. Dog synes jeg Collins er helt astronomisk god på de første Brand X platene. Konklusjonen synes å være at Brødløs og Tistedal har preferanse for de samme artistene, bare i forskjellige tidsrom.
Kulere med ZappaMå innrømme at jeg har noen huller eller krater i Genesis diskografien. Får vel snart pelle meg en tur til asylet i Ski![]()
Har aldri sjekket han ordentlig ut, men Joe's garage husker jeg at jeg syntes var kul når jeg hørte den hos en kompis på 90 talletKulere med Zappa
Er ikke noe som heter det, det kuleste er det en likerKulere med Zappa
Du behøver jo ikke kjøre E6...Takk motoren, det gledes. Eneste skår i gleden er at den kjøres fra forhandler i Oslo rett til vinterlagring i Fredrikstad![]()
Den (dobbel) kjøpte jeg like etter at den kom ut, skikkelig bra. Zappa er ordentlig kult - Hot Rats spiller i vei her nå.Har aldri sjekket han ordentlig ut, men Joe's garage husker jeg at jeg syntes var kul når jeg hørte den hos en kompis på 90 tallet
Liker Donald Fagen og Joni Michell, men vil ikke kalle dem spesielt kule. Og affal ikke de kuleste! Pink Floyd er heller ikke særlig kule, de var/er noen jævla nerder, dyktige som f....men kule? Zappa, Claypool, Lemmy, Waits osv, de er kule.Er ikke noe som heter det, det kuleste er det en liker![]()
Enig, men jeg synes faktisk at Echoes i Pompeii, video fra ca. 71-72 er litt kul, dette var før de ble mega (ikke maga) store.Pink Floyd er heller ikke særlig kule, de var/er noen jævla nerder, dyktige som f....men kule?
Ja DEN er faktisk litt kulEnig, men jeg synes faktisk at Echoes i Pompeii, video fra ca. 71-72 er litt kul, dette var før de ble mega (ikke maga) store.
Køddvipa var kul når han sa det han sa om Invisible Touch også, men gjør det ham kul?![]()