Reiersrud er flink. Signert å græier

|
Bra album, ser jubilee surrer og går ennåOg morgenkaffen nytes til Manfred Mann skrev jeg i post 3 i 2016. Ja føles litt som man går i eeh Circles
Vis vedlegget 1113888
God påske tilbake fra bøgda Alf.God påske sendes fra metropolen Brødløs til bygda der på andre sida, håper å treffes snart![]()
Takk det samme EngineHa en strålende påske vipaBare å nyte dagene
mvh
God påske R. By the way l hate long curved Turkish daggers...Så lenge du ikke har en galning som gjemmer seg i skyggene, så går det nok bra kjæreMarthaVipa
God Påske
mvh
…..om de har aldri så mye juveler påGod påske R. By the way l hate long curved Turkish daggers...![]()
Får bilder som rett ut av en Pondus stripBare prøv neste gang du er på puben @motoren . Hiv ned på 18 drammer, be DJ sett på Rasputin, reis deg opp og sving. Plutselig kommer både Tove og Bjørg og begynner å åle på deg. 18 drammer sikrer at kjerringene ser ut som 20 årige playboy modeller, Rasputin sikrer at dreggen når bunnen den kvelden!![]()
Sprøtt, akkurat ferdig med side 2 og tenkte akkurat at dette er veldig bra. Lurte en gang på å lage en post som skulle hete brant alt kruttet på side 1. Denne er ingen kandidat der!Stay er favorittlåta mi på den skiva!![]()
Prøvde noe slikt i min ungdom. Vet ikke hvor det gikk feil, men våknet opp med two-ton Tootsie ved min side….Bare prøv neste gang du er på puben @motoren . Hiv ned på 18 drammer, be DJ sett på Rasputin, reis deg opp og sving. Plutselig kommer både Tove og Bjørg og begynner å åle på deg. 18 drammer sikrer at kjerringene ser ut som 20 årige playboy modeller, Rasputin sikrer at dreggen når bunnen den kvelden!![]()
Du burde ha spurt henne. Tungt å gå rundt i uvissheten.Prøvde noe slikt i min ungdom. Vet ikke hvor det gikk feil
Oh det som er litt kleint, rent sånn samvittighets messig er at jeg har tatt med den og en Diamond dog I meget god stand ( APL1-0576B-TE ) og et par andre strøkne skiver fra en bekjent som har hatt de stående i 30 år. Må bli enig med meg selv om hva jeg vil tilby ham...🫣Station to Station er et av Bowies beste album, og også et av de viktigste.
Til tross for at han senere ikke kunne huske noe av det som gikk for seg i studio under innspillingen i LA. Det var mye kokain.
Ser du er fornøyd med Japanpressen av denne. Jeg har et par andre, men ingen japansk. Skulle hatt, burde hatt.![]()
Du får vel en pekepinn hva de er solgt for på discogs, hvis de er oppført der. De fleste forventer vel neppe å få median pris.Oh det som er litt kleint, rent sånn samvittighets messig er at jeg har tatt med den og en Diamond dog I meget god stand ( APL1-0576B-TE ) og et par andre strøkne skiver fra en bekjent som har hatt de stående i 30 år. Må bli enig med meg selv om hva jeg vil tilby ham...🫣
Ikke noe problem om hva noen måtte mene om Bowie og vi deler jo oppfatningen om at den er bra.Du får vel en pekepinn hva de er solgt for på discogs, hvis de er oppført der. De fleste forventer vel neppe å få median pris.
Station to Station er ikke uhyrlig.
Beklager jeg sletta innlegget du har svart på. I etterpåklokskap så jeg at det kanskje ikke er så interessant å lese i din tråd hva jeg mener om Station to Station...
-men mener det likevel.![]()