Vis meg din julekule.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Jula er på hell, noen dager til og den stakkars grana havner i peisen eller i containern, evt plena til naboen. Den framsynte holder seg til plast, og den rettroende fornekter allslags avgudsdyrkelse.

Nuvel, noen av dere gutta og den sporadiske jenta innom som har noe juicy julepynt å vise frem? Grabs fra nettet teller ikke, kun stash fra egen heim. Har noen bilder jeg legger ut i morgen, i mellomtiden ser jeg frem til deres. :D

N

nb

Gjest
Hvis meg din julekule.

Samboeren min har en del bra saker, hun pleier å kjøpe med en julepynt eller to fra byer vi besøker og det har blitt en ganske bra samling etter noen år. Av ymse årsaker intet juletre i heimen i år, men får komme sterkere tilbake neste år. Dog lav rock'n'roll-faktor på den pynten. Jeg mistenker deg for å ha mer i den gaten...

ePi

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
1.544
Hvis meg din julekule.

Variasjonen på sentralens off topic forbauser meg stadig! Og joda, julepynt har man. I år var første gang meg og madammen hadde eget juletre, og da behøver man jo også pynt.
Ny pynt er ikke helt min kopp te, så man måtte finne noe brukt med sjel!

Min suverene favoritt; fem gamle kuler i original emballasje til kr. 45 DKK fra en dansk brugthandel. Akkurat samme stil som julepynten jeg vokste opp med på bestemors tre.

Ett av madammens bidrag var julestjerne fra hennes barndoms tre. Ser ut og føles som pelsen på ei gammel bikkje (heldigvis lukter den ikke slik), men minner er minner.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
se der ja, på OT kan alt gå an. ;)

Den stjerna likte jeg. Minner fra barndommen, men jeg husker ikke hjemme hos hvem?

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.982
Flotte kuler, Oddgeir. Jeg har alltid likt disse kulene med "hull"
Grunnet autisten i huset blir alle kuler kjøpt nye tidlig i Desember. Julaften (24 timer etter pynting) har han rensket treet for kuler. ;D Han mener de er suverene til å speile seg i.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.815
Torget vurderinger
0
Pink_Panther skrev:
Han mener de er suverene til å speile seg i.
I all beskjedenhet vil jeg bare si meg enig med ham i det! ;)

Topp Bunn