Stikker en liten tur til Berlin i morgen, det er meldt regn både på tirsdag og onsdag, så da tar jeg nok ikke med kamera.. er det noen gode vinylbutikker å oppdrive i den byen?
Stikker en liten tur til Berlin i morgen, det er meldt regn både på tirsdag og onsdag, så da tar jeg nok ikke med kamera.. er det noen gode vinylbutikker å oppdrive i den byen?
Null problem, dette er en skikkelig egotrip finansiert av litt ekstrajobbing de siste par mnd.Du bør komme deg på loppemarkedet v Mauerpark.
Da jeg var der for ca to år siden var det enorme mengder med vinylplater.
Utfordringen/dilemmaet er hvor mye tid man skal bruke på å bla gjennom alle kassene.
Umulig hvis man har med seg noen som er 0 interesse i hvert fall. Planlegging kreves.
MYE annet morsomt der også.
Men Benidorm kutter du ut i år? Du som kjenner den byen, er det forresten noen steder å kjøpe musikk på CD eller vinyl i det hele tatt der?
Flybillett er kjøpt, men de siste tre årene har vi reist tidligere til området enn før i tiden. Så vi reiser allerede på tirsdag, så når vi kommer hjem etter to uker er festivalen enda ikke påbegynt. Så det blir nok total mismatch med tid. :-\Men Benidorm kutter du ut i år? Du som kjenner den byen, er det forresten noen steder å kjøpe musikk på CD eller vinyl i det hele tatt der?
Benidorm er ikke helt utelukket ennå. Fikk for et par dager siden avklart med Lovequeen når hun selv skal på reisefot, og det går klar av Funtastic Dracula. Fisker etter festivalpass, tak over hodet er ca. i mål, og flybillett foreløpig ikke booka. Og du?