Vi så jo hvordan det gikk.HCS skrev:Tar det når vi møtes.Dazed skrev:Foreslå noe annet, da.HCS skrev:Fremme av musikk er fint...Fremme av vinyl...Vel, det ene gir vel det andre... 8)...Geografi, forsåvidt lite intr... ;D![]()
|
Vi så jo hvordan det gikk.HCS skrev:Tar det når vi møtes.Dazed skrev:Foreslå noe annet, da.HCS skrev:Fremme av musikk er fint...Fremme av vinyl...Vel, det ene gir vel det andre... 8)...Geografi, forsåvidt lite intr... ;D![]()
:Dazed skrev:Vi så jo hvordan det gikk.HCS skrev:Tar det når vi møtes.Dazed skrev:Foreslå noe annet, da.HCS skrev:Fremme av musikk er fint...Fremme av vinyl...Vel, det ene gir vel det andre... 8)...Geografi, forsåvidt lite intr... ;D![]()
![]()
Evt "grammofon" i stedet for "Vinyl"? Ser allerede for meg noen ekstremt retro t-skjortedesign.Lagga skrev::Dazed skrev:Vi så jo hvordan det gikk.HCS skrev:Tar det når vi møtes.Dazed skrev:Foreslå noe annet, da.HCS skrev:Fremme av musikk er fint...Fremme av vinyl...Vel, det ene gir vel det andre... 8)...Geografi, forsåvidt lite intr... ;D![]()
![]()
;D ;D
Smaalenenes Vinylloge.............. 8)
/ Morten
Støttes den ;DPixy skrev:Borg Cigar & vinylklubb!
Synes jeg 8)
Kan strekke meg til Borg Whisky og Grammofonclub....HCS skrev:Støttes den ;DPixy skrev:Borg Cigar & vinylklubb!
Synes jeg 8)
Tror jaggu jeg skal gjøre alvor av dette. Ikke som "møte i vinylklubben" som sådan kanskje, men som hyggekveld for de samme folka.Dazed skrev:...Men, dersom 5-6 kæll holder (kanskje ikke nå på første skikkelige "klubbkveld", for da bør vi ha med flere), har jeg en kul (synes jeg, da) idé om en "progmetal gjennom 5-6 plater"-kveld en gang:Dazed skrev:Dessverre tror jeg det er umulig med mer enn 5-6 kæll nedi kjelleren hos meg, og selv da bør de være gode venner.![]()
F.eks. Queensryche - Operation Mindcrime, Dream Theater - Systematic Chaos, Tool - Undertow og Opeth - Blackwater Park, back to back. ...Og avhengig av de fremmøtte kanskje Rush - 2112 eller Mastodon - Crack The Skye i en av endene av lista.![]()
Ok. Dumt, men det kommer nok flere muligheter.atonal skrev:Fint initiativ, Dazed. Må dessverre stå over denne gangen, og går da glipp av en kveld med mye bra musikk.
(hvis du hadde nevnt Dylan i musikklista di, Dazed, så hadde kanskje Rolf dukket opp)
Takker.rolfozzy skrev:Det var møte i Halden Vinylklubb i går.
Og de beste ønsker om en fin framtid og good luck er herved oversendt til den nye vinylklubben i Østfold.
Ikke ment som kritikkDazed skrev:Ok. Dumt, men det kommer nok flere muligheter.atonal skrev:Fint initiativ, Dazed. Må dessverre stå over denne gangen, og går da glipp av en kveld med mye bra musikk.
(hvis du hadde nevnt Dylan i musikklista di, Dazed, så hadde kanskje Rolf dukket opp)
Dylan har jeg én cd og en samle-cd av, så det temaet blir ikke stort her hos meg....men jeg skal så gjerne spille dem for Rolfozzy.
Hvis HCS får tillatelse er vi altså oppe i tre. Plass til to til, selv om vi nok fyller sofaen med fire mann også.![]()
Dazed skrev:Tror jaggu jeg skal gjøre alvor av dette. Ikke som "møte i vinylklubben" som sådan kanskje, men som hyggekveld for de samme folka.(Og "medlemslista" er jo vid åpen, så...)
Så: Søndag 19/2 hos meg, fra ca. 18:00, blir det progmetall, juging og skryting. I tillegg kan jeg nok by på kaffe og forhåpentligvis bakverk fra kona.![]()
Kan sikkert godt hende vi sklir litt ut i både prog- og hardrock samt plain "metal", men som sagt sikter jeg hovedsaklig på en progmetal-kveld. Tenk Queensryche, Katatonia, Opeth, Dream Theater, Tool, Mastodon, etc... Og selvsagt er det sosiale like viktig som musikken her.
Tror det blir litt for intimt med mer enn seks mann her nede, så jeg må sette strek ved fem gjester.
Hvem er med? Rop ut!
Ja!HCS skrev:Er det fortsatt intresse for å kjøpe en platevasker som vi kan bruke på omgang ? Greit å komme igang med noe konkret, gentlemen..![]()
Sant nok, men 15k er litt mye penger for de fleste av oss...Lagga skrev:Kan dere ikke bare kjøpe hver deres da?
Mye enklere logistikk sånn......