Vinyl Prosjekt hos Hifikongen

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • vidarje

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2009
    Innlegg
    5.383
    Antall liker
    3.558
    Sted
    Rasta
    Torget vurderinger
    1
    Det ble en lekker og smart hylle:) Hvordan festet du den til veggen? Er i tenkeboksen selv på en vegghylle som kan bære min ca 30kg Micro Seiki spiller.
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.309
    Antall liker
    16.927
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Pokker hvor jeg lurte på hva den laminerte sponplata egentlig skulle brukes til nå jeg så de første bildene. Men - det ble jo en elegant og flott vegghylle:)
     

    Gradient Helsinki 1.5

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.07.2004
    Innlegg
    396
    Antall liker
    64
    Sted
    Elverum
    Torget vurderinger
    2
    Det ble en lekker og smart hylle:) Hvordan festet du den til veggen? Er i tenkeboksen selv på en vegghylle som kan bære min ca 30kg Micro Seiki spiller.
    Ble litt uproff innfesting, brukte bare vanlige hvite hylle knekter, festet de litt inn på hylla slik at den ble i press mot veggen. Brukte møbelknotter i rygg av hylla mot vegg for å dempe. Hylla ble festet til yttervegg da den er mer stabil enn en vanlig innervegg.
    Spiller har jo demping i føttene, men jeg freste ut i topp platen og brukte dempe puter fra Eltek. Dette ble veldig stabilt, om jeg tramper i gulvet blir det ingen nykk eller hopp i lyden.
    Må si jeg er imponert over lyden av vinyl, neste innkjøp blir kortere kabler fra riaa til forforsterker, da jeg i dag bare bruker noen kabler jeg hadde liggende som er laaaaaange.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn