Jeg skal en tur til Gdańsk i Polen – har du tips til gode platebutikker med vinyl eller spennende hi-fi-butikker jeg bør besøke?
Bor langt unna Gdansk, dessverre, og er heller ikke spesielt kjent der. Jeg kan jo litt polsk, så jeg kan i alle fall prøve å Google litt.@parafinoksen 2.0 ? Noen tips?
Det var vel i kjedebokhandelen Empik? De er generelt dyre på alt de selger. Også har de denne fantastiske praksisen at når de kjører «Kjøp 2, få 70 % rabatt på den billigste»-kampanjer, så skrur de jo bare opp prisene tilsvarende i forkant. Hjelper heller ikke med usedvanlig svak krone for tiden.Var i Gdansk i vår. En trist vinylopplevelse, for å si det mildt. Fant en bokhandel som hadde litt nytt. Giant Steps Mono for nesten 700 kroner!
Vis vedlegget 1134203
Jeg lenket til noen sjapper lenger oppe her. Du så kanskje ikke dem før du reiste? I Gdansk og området opptil Gdynia bor det bra med folk, og det er mye turister, så det ville vært merkelig om det ikke fantes noe mer enn det du kom over.Det tror jeg stemmer. Gdansk er en flott by, men ikke stedet for å kjøpe vinyl.