Men hade det blitt gull uten denne særdeles klønete øvelsen av Ebba? egentlig godt gjort likevel og kun tape ca 1min etter en frivolt med bindnings knekkEn nasjon synes jo det er på tide å innføre en ny kombinertøvelse i OL: Turn og langrenn![]()
Men hade det blitt gull uten denne særdeles klønete øvelsen av Ebba? egentlig godt gjort likevel og kun tape ca 1min etter en frivolt med bindnings knekkEn nasjon synes jo det er på tide å innføre en ny kombinertøvelse i OL: Turn og langrenn![]()
Det er det beste øyeblikket for meg i dette OL.
Jeg har all sympati med hoppjentene, de skulle fått hoppe i alle bakker langt tidligere. Dessverre skjer det samtidig som hoppsporten er i ferd med å utradere seg selv. Og dessverre vil skihopp for kvinner forbli ikke engang en miniidrett, men en mikroidrett. Det er mulig det finnes, men jeg klarte ikke finne tall på antall utøvere. De er uansett så få og det har vært så få år med seriøs satsing at de to gullmedaljene er hyggelige for henne, de teller like mye som alle andre i statistikken, men om de skulle sammenlignes med noe måtte det være om skiballett dukket opp igjen....vel, for meg er det nok 2 seiere til Strøm i hoppbakkene
Men - sølv til Stjernesund er nok helt der oppe!
Kjempekjekt med Thea i går, og da særlig etter den sure i vm i fjor. Mina sin 6 plass kom litt i bakgrunnen synes jeg, hun har sett ut som en livredd junior med sandpapir under skia i hele vinter men dro til i OL, skikkelig kjekt, håper det fortsetter i slalomen i morgen.
Det var da virkelig usedvanlig idiotiske kommentarer. Også fra Kjetil André Aamodt, da ?! Han burde vite bedre. Sveitseren jublet for at Meillard vant, ikke for at McGrath kjørte ut.– Jeg hadde ikke gjort det der, om jeg var trener, sa Kjetil André Aamodt før Maria Tviberg fulgte opp.
– Han bryr seg bare om Sveits og sitt. Han er en fæl sveitser, la Tviberg til.