Sport, sykkel og trening Vintersport!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    35.845
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    En nasjon synes jo det er på tide å innføre en ny kombinertøvelse i OL: Turn og langrenn :cool:
    Men hade det blitt gull uten denne særdeles klønete øvelsen av Ebba? egentlig godt gjort likevel og kun tape ca 1min etter en frivolt med bindnings knekk🙉 Til hennes forsvar er hun særdeles svak utfor.

otare

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Antall liker
    13.035
    Sted
    Trondheim
    Det spørs jo hvordan det hadde gått hvis ikke bindingen var blitt revet ut av skien. Da kunne hun fått på skien igjen nokså fort og ikke mistet over 1 min.

Handsoer

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Antall liker
    2.276
    Sted
    Sortland
    ...vel, for meg er det nok 2 seiere til Strøm i hoppbakkene (y)
    Men - sølv til Stjernesund er nok helt der oppe!

Av andre resultater er to gull til Lollobrigida noe som virkelig rører en gammel krok!

Trane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Antall liker
    8.485
    Torget vurderinger
    4
    ...vel, for meg er det nok 2 seiere til Strøm i hoppbakkene (y)
    Men - sølv til Stjernesund er nok helt der oppe!
    Jeg har all sympati med hoppjentene, de skulle fått hoppe i alle bakker langt tidligere. Dessverre skjer det samtidig som hoppsporten er i ferd med å utradere seg selv. Og dessverre vil skihopp for kvinner forbli ikke engang en miniidrett, men en mikroidrett. Det er mulig det finnes, men jeg klarte ikke finne tall på antall utøvere. De er uansett så få og det har vært så få år med seriøs satsing at de to gullmedaljene er hyggelige for henne, de teller like mye som alle andre i statistikken, men om de skulle sammenlignes med noe måtte det være om skiballett dukket opp igjen.

Jeg er i utgangpunktet ikke noe for å sette idretter opp mot hverandre, men om man først skal rangere må skapet stå på rett plass.

Sist redigert:
    Ble medlem
    06.04.2019
    Antall liker
    16.033
    Torget vurderinger
    2
    Når svensken kopierer tiden din for andre gang i samme OL-storslalom......
    Vis vedlegget 1179821

Kjempekjekt med Thea i går, og da særlig etter den sure i vm i fjor. Mina sin 6 plass kom litt i bakgrunnen synes jeg, hun har sett ut som en livredd junior med sandpapir under skia i hele vinter men dro til i OL, skikkelig kjekt, håper det fortsetter i slalomen i morgen.

Atle starter ballet i Bormio om en halvtime, stay tuned.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn