CORAL 4A-60 har jeg ikke sett på sikkert 40 år. De fikk man også kjøpt kasser til ala Bose 901 som kit.
Tror bare, at det er platespilleren, som er Philips. Kanskje en tysk kjede, som har fåetEn kul Philips jeg ikke har sett før, drar kjensel på kasett og platespilleren, mens radiodelen gir meg ITT vibber, er nok fra første halvdel av 70 tallet.
Vis vedlegget 1122580
Det er nok bare platespilleren som er Philips her. Kassettspilleren er en Grundig.En kul Philips jeg ikke har sett før, drar kjensel på kasett og platespilleren, mens radiodelen gir meg ITT vibber, er nok fra første halvdel av 70 tallet.
Vis vedlegget 1122580
Det är antagligen en Rosita Stereo.Det er nok bare platespilleren som er Philips her. Kassettspilleren er en Grundig.
Receiveren er fra Loewe.
Denne komboen må være satt sammen av en forhandler eller kjede. Trolig i Tyskland.
Utropsprisen beviser i hvert fald, at den sisste jubelidioten ikke er fødd ennåDet är antagligen en Rosita Stereo.
Vis vedlegget 1122592
Hvem er jubelidiot sa du ??Utropsprisen beviser i hvert fald, at den sisste jubelidioten ikke er fødd ennå![]()
![]()