Visuelt happy!
Lyden får jeg vel testet i kveld håper jeg.
Lyden får jeg vel testet i kveld håper jeg.
Det er sant, men før 23:00 ble det tystAlkohol og tastatur, det er noe der ...
Litt urovekkende, det også. Skikkelig snurr en relativt tidlig kveld, på en torsdagDet er sant, men før 23:00 ble det tyst![]()
Jeg tipper du har kontroll mr og har bedre vettJeg forholder meg taus i tilfelle egne tastaturhodemist i fremtiden![]()
Det er jo bare moro ThomasJeg tipper du har kontroll mr og har bedre vett![]()
Nei, ikke bare moro, det er flaut.Det er jo bare moro Thomas![]()
mvh
Ja, jeg stusset litt da du beæret min tråd med fuktig tilstedeværelse første gang. Men nå vet jeg bedreBeklager at jeg røret i den fine tråden din i går kveld vim. Det har jo skjedd en gang før om jeg husker riktig. Har ryddet oppEllers er det ingenting å være urolig for @parafinoksen 2.0 jeg har ferie og er ellers edruelig og arbeidende på ukedager. Det ble litt bratt i går kveld og det eneste urovekkende for min del er at jeg fortsetter på tastaturet, der har du helt rett
![]()
Du må ikke stoppe å fikle mr. Det gjør forumet fargerikt og det er så deilig å se at ikke alle er 100% kategoriske i hva man holder på med. Synes det er en veldig fin miks i tråden din mellom tweaks og scienceTipper verden har større utfordringer enn at fingrene lever sitt eget liv i et lukket forum og med gode intensjoner
Og takk Thomas. Men jeg føler nok selv at det må være litt stopp en stund nå. Mer musikk - mindre fikling…
Har jo god erfaring med kjøpestopp, så jeg får implementere samme, kloke taktikk mtp. målinger og akustikktiltak![]()