Takk, takkKondolerer
Tusen takkKondolerer så mye!!
Takk, TakkKondolere med faren din
Takk for detKondolerer
Tusen takkKondolerer.
Tusen takk Morten. Ja, vi har jo noen taxibånd å slektes på derKondolerer så mye Vidar. Husker godt din far under min oppvekst på Ski
Sånn er det og skal det væreKondolanser herfra
Uansett alder, det er alltid et tomrom våre foreldre etterlater seg. Det forfølger deg livet ut.
Takk og santKondolerer så mye
Samtidig er du heldig som har hadd han så lenge.
Takk for det. Ja, lyden var ganske OK på denne.Jeg har en Lisa Ekdal på innkommende. Er du fornøyd med lyd / pressing?
Ser du har mistet din gamle far. Ta vare på de gode minnene.
Det er bra. Tok sjansen. Den er jo ikke gitt ut på vinyl tidligere.Takk for det. Ja, lyden var ganske OK på denne.
Skulle gjerne sett at det med Peter Nordahl Trio ble tilgjengelig på vinyl.Det er bra. Tok sjansen. Den er jo ikke gitt ut på vinyl tidligere.
Takk for svar.
Grattis Er den bedre en Whest riaaen du hadde? Eller venter du f.eks på en riaa modul til Bladelius forsterkeren?@jorwed_ to the rescue .
Når Phono Boxen jeg fikk fra HFK ikke var i orden, hadde Jørgen selvsagt en identisk på lur og nå står den her og spiller som en drøm!
Ikke ille i det hele tatt faktisk, så det blir vel min nye RIIA fremover dette da.
Den passer mine ambisjoner for vinylriggen bedre vil jeg heller si. Litt mer varme og pondus enn Whest, men kanskje ikke like imponerende på dynamikk og "in your face" detaljer i toppen. Mer subtil og kroppslig om du vil. Etter flere gode anbefalinger av Phono Box RS fra rutinerte og veltrente ører, var det den jeg hadde lyst til å teste først.Er den bedre en Whest riaaen du hadde? Eller venter du f.eks på en riaa modul til Bladelius forsterkeren?
Slipmat, skal du i gang med DJ'ing?
Er snart ung nok til detSlipmat, skal du i gang med DJ'ing?
Kanskje lurere å holde seg anonymRent sånn plutselig datt det noen brikker på plass med den artikkelen der. Da vet jeg hvem du er...
Kjør "Stealth modus" som jeg gjørKanskje lurere å holde seg anonym
Jeg synes det er både synd og rart at fagpressen (inkl. hifimagasiner) ikke i høyere grad har tatt underholdningsrollen og fortsatt desperat prøver å ha hovedfokus på anmeldelser og vurdering av kvalitet. Jeg likte klart best å lage - og lese - "hjemme hos", portretter etc.Savner kanskje den ungdommelige fascinasjonen og naiviteten fra tiden hvor magasinene ble slukt rått, akkurat som jeg savner V10 epoken i F1. Men ingen vei tilbake.
Gøy! Morten har alltid hatt mange spennende agenturer for produkter som ikke allerede har tatt plass på tronen allerede. Spark (senere Cayin) f. eks. Jeg mistenker at flere av de ampene vi skrøt av derfra egentlig spilte enda bedre enn vi inså pga. prisen og holdningengene den gang til alt som ble laget i Kina.Om jeg ikke husker helt feil så resulterte dine skriblerier og omtale av en forsterker i at jeg måtte en tur ned til NAT (da i Storgata). Det låt såpass greit at jeg måtte ta den med hjem for å teste. Som vi har vært inne på i "flyttetråden" til NAT, så var det jo ikke greit å parkere på hjørnet i Storgata, så jeg hadde parkert i Møllergata - og slepte med meg den relativt tunge ampen opp dit.
"Heldigvis" låt det bra hjemme også - så jeg slapp å slepe den med tilbake