Virkelig? Det hørtes bra ut. Er dette brennevin, eller er det et slags likørskvip? Må jeg til Bosnia for å smake?Sljivovitsj er rakjia laga av plommer....
Vel, at slivoen er hjemmelaget er nok ingen kvalitetsgaranti på Balkan heller. Har ved noen tilfeller fått servert typen som føles som om håret på brystet begynner å gro på innsiden...Dette er brennevin ja. Du kan få kjøpt på polet, men det er ussel vare. Skal du ha godsaker er det heimelaga som teller.
Så lenge synet er inntakt etterpå, er det vel greit.Vel, at slivoen er hjemmelaget er nok ingen kvalitetsgaranti på Balkan heller. Har ved noen tilfeller fått servert typen som føles som om håret på brystet begynner å gro på innsiden...
Det har du jo rett i,eg drikk stort sett berre den som svigerfar min lager.Vel, at slivoen er hjemmelaget er nok ingen kvalitetsgaranti på Balkan heller. Har ved noen tilfeller fått servert typen som føles som om håret på brystet begynner å gro på innsiden...
Javel. Jeg brukte å lage en mean rogne"likør" tidligere. Må vel bli en lignende fremgangsmåte. Dele opp plommer i passende biter og sette på sprit en periode. Alt skal prøves. En tanke sukker også kanskje. Hvis ikke plommen inneholder nok. Rognen trenger i alle fall sukker, men den er da slett ikke søt. Det skal jeg jammen prøve.
Päive. Onko sinä olet?Hyvve päive. ;D
Tyttö sinä olet tähti -elokuvan kritiikkejä oli tavanomaista hauskempaa lukea. Ihan kaikki lukemani kriitikot eivät hymisseet samassa kuorossa, ja nekin jotka hymisivät, taisivat ymmärtää jotain siitä mitä itse kirjoittivat. ;D ;D ;D ;D 8)Päive. Onko sinä olet?
Bedre etter et par Underberger. Urteekstrakter gj;r underverker med kroppen...Å faen! Plutselig begynte det å "kile" litt i nyrene. Ikke bra.
Jeg var kanksje litt tøff i kjeften her om dagen. Det var absolutt ikke meningen å fornærme deg med de finske frasene. Håper du ikke tok deg nær av det.S'malt og bjørnunge idag. Men ikke som en svamp. Tja. Enda. Tomorrow the green grass.
Nei, kjære deg. Det er vel snarere jeg som skal beklage min liksom-finsk. Om du hadde stått på trappa mi og skreket finske fraser opp i ansiktet mitt, hadde jeg ikke blitt fornærmet.Jeg var kanksje litt tøff i kjeften her om dagen. Det var absolutt ikke meningen å fornærme deg med de finske frasene. Håper du ikke tok deg nær av det.
Mvh. Kahru
Liksom finsk og liksom finsk, dårlig ortografi var det jo i allefall enkelte som demonstrerte !! ;D ;DNei, kjære deg. Det er vel snarere jeg som skal beklage min liksom-finsk. Om du hadde stått på trappa mi og skreket finske fraser opp i ansiktet mitt, hadde jeg ikke blitt fornærmet.![]()
Håper ikke du antyder at vrøvlet mitt kunne tolkes som ord? Da blir jeg redd. ??? ??? ???Liksom finsk og liksom finsk, dårlig ortografi var det jo i allefall enkelte som demonstrerte !! ;D ;D
Håper ikke du antyder at vrøvlet mitt kunne tolkes som ord? Da blir jeg redd. ??? ??? ???