Farvel til hele HiFiSentralen hvis dette skulle være problematisk.baluba skrev:Er det noe galt med råning, hor, ego-dyrkelse og pølsespising også nå? Oh dear. :![]()
Presis!erato skrev:Farvel til hele HiFiSentralen hvis dette skulle være problematisk.baluba skrev:Er det noe galt med råning, hor, ego-dyrkelse og pølsespising også nå? Oh dear. :![]()
Nei og nei, man må ikke skylle barnet ut med badevannet. Det er viktig å ha et sted der man kan si de avsindigste ting uten at det skal være problematisk.erato skrev:Farvel til hele HiFiSentralen hvis dette skulle være problematisk.baluba skrev:Er det noe galt med råning, hor, ego-dyrkelse og pølsespising også nå? Oh dear. :![]()
Uchida er faktisk veldig uheldig med alle sine covere.Bach_Man skrev:Mitsuko Uchida er også et multitalent. Her ser vi henne i en Jon Fosse-oppsetning:
![]()
Den var kostelig.Bach_Man skrev:Mitsuko Uchida er også et multitalent. Her ser vi henne i en Jon Fosse-oppsetning:
-Yay! Upskirt!Valentino skrev:Beslektet med Pastoralen vredensgnag viste tidligere:
-Yay! Upskirt!
Mistenkelig! Bildet er beskåret på en noe besynderlig måte, ansiktet formidles ganske innestengt og trangt, som for å skjule noe langs flankene. F.eks. en sportsbil? Et fly? En dame?emotikon skrev:Litt OT (fra min side);
Karajan har jo fått en del pepper her og med rette.
Men dette coveret (når det først skal være portrett av dirigent) håper jeg retter opp inntrykket en smule.....
Vilt mange bra covers innen klassisk, men det er jo ikke trådens poeng. ;Derato skrev:Det finnes tonnevis av vidunderlige covere innenfor klassisk musikk. Noen eksempler - i vidt forskjellige stilarter og fra ulike selskap:
Det synes jeg og. I det hele tatt er hele denne serien med pakking, dokumentasjon og tekster noe nær min referanse for hvor bra det er mulig å gjøre CD-mediet med de begrensninger som ligger i det innenfor en akseptable økonomisk ramme. Jeg har hele serien.Mr-T skrev:Coverne til Gardiners Bach kantate serier på SDG er noe av det bedre synes jeg. Noen eksempler:
Jeg er klar over at jeg ødela tråden, men følte det trengtes litt balanse med sikte ppå et par tidligere innlegg. Vi kan gjerne gå tilbake til elendigheten nå. Kan bidra med denne vederstyggeligheten:vredensgnag skrev:Vilt mange bra covers innen klassisk, men det er jo ikke trådens poeng. ;D
Rimelig drøy mtp verket den inneholder.erato skrev: