Ingen over, ingen ved siden.Vermin skrev:Jimi SEFF
Hei FallenA!FallenA skrev:Legger til flere etterhvert som jeg finner de.
Forøvrig enig med siste talere ja![]()
Det er ikke så rart at du mener det. Han er jo mest kjent for å bedrive hærverk av Bach-partiturer. En gitarist som ikke kan annet enn å spille orgelmusikk på elektrisk gitar fortere enn satan spiser sjeler burde egentlig vært sperret inne på livstid, uten tilgang til gitar eller forsterker...Bach_Man skrev:Jimi er langt tøffere enn alle de andre posørene. Fullstendig i kontroll over låten. Jeg kan nok tåle SRV (i små doser) og Buddy Guy også. Yngwie burde derimot straffeforfølges for hærverk.
Mye fornuft her ;D. Synes forøvrig versjonen til Zakk Wilde og Slash rocka skikkelig bra og, selv om gitaren til Slash kanskje var skrudd vel lavt i lydbildetbaluba skrev:Det er ikke så rart at du mener det. Han er jo mest kjent for å bedrive hærverk av Bach-partiturer. En gitarist som ikke kan annet enn å spille orgelmusikk på elektrisk gitar fortere enn satan spiser sjeler burde egentlig vært sperret inne på livstid, uten tilgang til gitar eller forsterker...Bach_Man skrev:Jimi er langt tøffere enn alle de andre posørene. Fullstendig i kontroll over låten. Jeg kan nok tåle SRV (i små doser) og Buddy Guy også. Yngwie burde derimot straffeforfølges for hærverk.![]()
Litt lite tid til å følge opp gittElektron skrev:Hei FallenA!FallenA skrev:Legger til flere etterhvert som jeg finner de.
Forøvrig enig med siste talere ja![]()
Dette nærmer seg doktorgrad. Som ihuga Hendrix fan var dette skikkelig artig og jeg har kost meg ordentlig med alle snuttene dine. Jeg har en cd med en flott versjon av låten spilt av Le Nguyen. Tittelen på album er Purple Celebration Jimi Hendrix og inneholder en rekke tolkninger av JH sine beste låter. Din låt finnes på spor 7. Legger ved forsiden av coveret.
Mvh Elektron
Klart det er rom for detBrasse skrev:My Brightest Diamond - 'Feeling good' - .. Andre som har en versjon er Muse, Nina Simone, Randy Crawford og Michael Bublé. Dette er utvilsomt den vakreste.
(Nå spora jeg kanskje tråden inn på generelle versjoner, men det er det vel rom for?)
Gago skrev:nguyen le heter han.
ikke le nguyen.
gjett om jeg har blitt tatt for å være han titt og ofte når jeg har vært i kontakt med audiofile i andre land. :
sikkert derfor folk har vært så geme mot meg. ;D